וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הפכה מושבניקית ישראלית לדוגמנית צמרת ומובילת דעת קהל בארצות הברית?

בשיתוף מיה וונטורה, בשיתוף מיה וונטורה

11.8.2020 / 16:36

בגיל 16 למדה מיה ונטורה לאהוב את הגוף שלה. בגיל 20 החלה לעבוד כדיילת, לראות עולם ולחיות במנהטן ולוס אנג'לס. כיום היא דוגמנית מצליחה - ויש לה מסר להעביר לכולכם

מיה וונטורה. יח"צ,
מיה וונטורה/יח"צ

סיפורה של כוכבת הרשת מיה וונטורה. מיה כילדה מסורתית למשפחה ספרדית חמה ואוהבת שבגיל 16 התחילה לגלות את גופה. "אהבתי לדגמן לעצמי מול המראה במיוחד בהלבשה תחתונה ואפילו במקלחת הייתי עומדת ועושה פוזות לעצמי, בשלב מאוחר יותר העלתי כמה פוסטים לאינסטגרם, זה התחיל בבגדי-ים ולאחר מכן הלבשה תחתונה. מאוד פחדתי בהתחלה מהתגובות במיוחד מהסביבה הקרובה אליי (משפחה חברים קרובים וכו) אשר חשבו שמישהו מאיים עליי, או שמשלמים לי על זה או שיש כל מיני אנשים שעומדים מאחורי והיו הערות קצת לא נעימות מצידם, אבל תגובתי תמיד הייתה אחת- אני בוגרת, אני מאושרת בחלקי, אני עושה את מה שטוב לי ואין מה לדאוג לי זה מרצוני החופש.

בגיל 20 הרצון העז שהיה בי לטייל בעולם ולכבוש כמה שיותר יעדים ולראות נופים מיוחדים הוביל אותי להיות דיילת אוויר, ממטוס למטוס, ממדינה למדינה מיעד ליעד. בחורה בת 20 עם דרכון מלא בחתימות של מעל 50 יעדים ברחבי העולם? כעבור שנה צצו במוחי מחשבות על לגור בחו"ל, חשבתי על זה ותוך זמן קצר מצאתי את עצמי במנהטן ואז באל איי מגשימה את עצמי וחיה בחלום.

כשמדברים עם מיה מבינים עד כמה החיים בארה"ב שונים מישראל. התרבות, המנטליות, הלבוש, המאכלים. "הדבר שהכי חסר לי שם זה האוכל הישראלי" אומרת מיה חסרה לי האוכל של סבתא, הטחינה, החומוס, עוגיות עבאדי והרגש הישראלי שאפשר לחוות דרך הטעם שיש במאכלים שלנו.

"לאף אחד שם לא אכפת מה את לובשת ואיך את יוצאת מהבית, אף פעם לא שפטו אותי או אמרו משהו רע על המראה והלבוש שלי. בירושלים כשהייתי יוצאת מהבית/מהבסיס עם שמלה או שורט וגופייה הייתי מקבלת המון מבטים מוגזמים צעקות והערות כמו "עוכרת ישראל" "שיקסע" "בושה לישראל" ועוד... בעיני זו לא בושה, זו התבטאות! אני חושבת שזה גאווה גדולה לישראל שיש דוגמניות ישראליות שמצליחות בעולם

"בנוסף לכל אני גם בחורה מסורתית ומאמינה! הדת מאוד חשובה לי, אני אוהבת את הדת ומאמינה בבורא עולם ושהכל משמיים. לכן מפריע לי שאנשים קוראים לי שיקסע. זה משפט קשה מידי בשביל בחורה כמוני שאוהבת ומעריצה את הדת והתורה. בתור ילדה גדלתי בבית ספר חרדי למדתי משנה, גמרא ואני בקיאה מאוד בתורה ובמצוות, שומרת את כל החגים ומכבדת כל יהודי באשר הוא".

בהיכרות מעמיקה עם מיה, אחרי ראיון ארוך גילינו שהיא הרבה מעבר לסתם פנים יפות וגוף גיטרה. בעמוד האינסטגרם של מיה- http://instagram.com/mia_ventura_official ניתן לראות קצת יותר מהחיים האישיים שלה.

בתמונות מהצבא רואים שלמרות המעבר ללוס אנגלס היא עדיין גאה בהיותה ישראלית.
אחת התכונות הבולטות אצלה זו החברותיות הקסומה והיחס המדהים שלה לבני אדם. "חשוב לי שידעו שאני לא עוד אחת שמצלמת את הישבן שלי בשביל לקבל תשומת לב מגברים", מסבירה מיה. "אני עושה את מה שאני עושה מתוך אהבה לגוף שלי באשר הוא וצורך להעביר מסר חד וברור- תתגאו במי שאתם, תעשו מה שטוב לכם ואל תתנו לשום דבר להפיל אתכם.

"אף פעם לא הזדקקתי לתשומת לב של אנשים, אני בחורה מאוד משכילה ומלומדת עם בגרויות ברמה הכי גבוהה בישראל ושירות צבאי מלא ביחידה מובחרת. אז לכל הטיפוסים שנוהגים לראות בחורה נאה ולהגיד 'כוסית בלי טיפת מוח' נסו בפעם הבאה להכיר את הבן אדם לפני שאתם רצים לשפוט ולהסיק מסקנות".

ככה היא מעבירה מסר לעשרות אלפי העוקבים שלה ברשתות החברתיות.

מיה וונטורה. יח"צ,
מיה וונטורה/יח"צ

מה החלום הכי גדול שלך?

"שאלה קשה ומכשילה, אני חושבת שהחזון והיעד שלי בסופו של דבר הוא להעביר מסר לעולם שלא הכל חיצוניות, לא הכל יופי! אני לא רק גוף יפה אני הרבה מעבר, אני אשת שיחה ובחורה חכמה ומשכילה מאוד. אנשים ממהרים לשפוט לפי המראה ולא לפי הפנימיות.
בעיקר חשוב לי להעביר מסר לנשים ולבחורות- אל תתרגשו מתגובות רעות ואל תפחדו להעז ולנסות! אל תתנו למשפחה או לחברה להכתיב לכן את הדרך, תעשו רק מה שעושה אתכן מאושרות! ואל תתייחסו לתגובות הרעות של הסביבה השופטת. בסופו של דבר מי שלא רוצה לראות את התכנים האלה יכול לבחור לא לראות אותם ולא לעקוב. אז אל תתנו לתגובות רעות לעכב אתכן מלהגשים את עצמכן ואת החלומות שלכן.

"מסר לגברים- לא כל בחורה שמעלה תמונה עם מחשוף היא פרוצה או "עוכרת ישראל".
אל תמהרו לשפוט! לפני שתגידו מילה רעה תחשבו פעמיים, למילים שלכם יש השלכות ויש בן אדם עם לב מולכם שעלול להיפגע. ולסיום, מסר לעולם- אפשר להיות חכמה, משכילה, אשת שיחה ואפילו דתייה ועדיין לעשות מה שאוהבים ולשים פס. אנחנו בדור אחר היום ודברים השתנו לעומת העבר.

לא מאמינים? קחו דוגמא ממני.

אוהבת, מיה ונטורה.

בשיתוף מיה וונטורה, בשיתוף מיה וונטורה
  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully