וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה דניס, שפית פרטית - מחלום למציאות

בשיתוף נועה דניס - קייטרינג לאירועים, בשיתוף נועה דניס - קייטרינג לאירועים

11.8.2020 / 16:09

אחרי שבילתה מספר שנים באיי פולינזיה שם למדה לבשל לעצמה הכל - מהמצרכים הבסיסיים ביותר, חזרה נועה דניס לארץ והגשימה את חלומה להאכיל את הקרובים לה - ובהמשך לפתוח עסק קייטרינג מצליח

נועה דניס שפית פרטית. עמית אורנשטיין,
נועה דניס שפית פרטית/עמית אורנשטיין

אחד הטרנדים שכבשו את עולם האירועים הוא קייטרינג חלבי. בין אם מדובר באירוע קטן ואינטימי אליו הזמנו את המעגל המשפחתי הראשון הקרובים לנו ביותר ובין אם באירוע גדול לכל המשפחה והחברים, מנות חלביות מאפשרות ליצור על השולחן מגוון, שפע בשלל צורות הגשה. קייטרינג חלבי הוא אופציה קלילה, נוחה, טעימה ובריאה שמתאימה לכולם. נועה דניס, שפית פרטית שחוותה חלק ניכר מחייה בחו"ל ולמדה באחד מבתי הספר המובילים בעולם לקולינריה: Le Cordon Blu היא הבעלים והשפית של חברת קייטרינג לאירועי בוטיק המתמחה בקייטרינג חלבי.

את נועה פגשתי במטבח הפרטי שלה במושב. את הדרך המאוד לא אופיינית היא התחילה דווקא בילדותה במושב בו נולדה וגדלה מוקפת בפרדסים ושדות וחזרה אליו אחרי 23 שנים בהם חיה בחו"ל על מספר איים מבודדים בפולינזיה הצרפתית ובניו זילנד.

נועה דניס שפית פרטית. עמית אורנשטיין,
נועה דניס שפית פרטית/עמית אורנשטיין

מדוע בחרת להיות דווקא שפית בחברת קייטרינג בישראל?

נועה: "כורח המציאות, החיים על האי הביאו אותי לעשות מהכל יש מאין. ברוב האיים שחייתי בח"ול היה מחסור במוצרים בסיסיים ולכן נאלצתי לעשות את הכל לבד- הלחם, הגבינות, אפילו את החלב. המוצרים היו מגיעים אחת לשבוע באוניה וחיש מהר נחטפים על ידי התושבים. אם לא הספקת לחטוף את הסחורה המדהימה, היית צריך לחכות עד שבוע הבא. בהתחלה בישלתי לעצמי ואחר התחלתי לאפות ולבשל גם לאחרים. כמובן שהבישול זרם בעצמותי מגיל מאוד צעיר והאהבה הזאת הלכה והתעצמה משנה לשנה. האהבה שלי לבישול, לאנשים ולאירוח דחפו אותי לפתוח את העסק.

במשך שנים היה לי חלום לחזור לארץ ולבשל למשפחה שלי וליקירים שלי שהשארתי מאחור ואכן כשחזרתי לארץ פתחתי מחדש את העסק וזה מה שאני עושה היום עם המון אהבה, תשוקה והכי חשוב שמחה בלב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
נועה דניס שפית פרטית. עמית אורנשטיין,
נועה דניס שפית פרטית/עמית אורנשטיין

מה הופך אתכם לייחודיים בהשוואה לחברות קייטרינג אחרות?

נועה: "בראש ובראשונה אנחנו מתייחסים לכל לקוח ולכל אירוע כאילו שזה היה האירוע האישי שלנו. אני תמיד מנסה לחשוב אם זו הייתי נכנסת תחת החופה, אם זה אני הייתי מביאה את הבן שלי לגיל מצוות או את בתי למסיבת החינה שלה. משם, הכל הופך הרבה יותר קל וזורם. כל לקוח מקבל יחס אישי ברמה הגבוהה ביותר. כל מנה עוברת תהליך מחשבתי ויצירתי ונעשית על ידי הצוות שלי. בנוסף, אנחנו מגיעים מאוד מאורגנים לאירוע כשרוב המנות כבר מוכנות ונעשו במטבח המקצועי שלנו ובמקום האירוע אנחנו משלימים רק את מה שחסר. האירוע מאורגן למופת ובשקט עם אנרגיות נהדרות. כשהכל נגמר אנחנו משאירים את המטבח קצה או את מקום האירוע נקי יותר ממה שקיבלנו."

נועה דניס שפית פרטית. עמית אורנשטיין,
נועה דניס שפית פרטית/עמית אורנשטיין

מה האני מאמין שלך?

נועה:"רק כשאתה עושה את הדבר שאתה באמת אוהב - זה יוצא הכי טוב ואם אתה כבר עושה משהו, תלך על זה עד הסוף".

"גם ברגעים הכי קשים, האוכל תמיד נשאר אחד הגורמים שמנחמים אותנו, ולכן מי שעושה את זה צריך לעשות את זה מכל הלב".

נועה דניס שפית פרטית. עמית אורנשטיין,
נועה דניס שפית פרטית/עמית אורנשטיין

למה החלטת להתמקד דווקא בקייטרינג חלבי?

האוכל בקייטרינג חלבי הוא בריא, קליל ומתאים למדינה חמה כמו ישראל. יש בו קשת רחבה של מאכלים שמתאים למגוון רב של אנשים וסוגי אירועים שונים. לאוכל הזה מתחברים כולם אבל גם אוהבי אוכל בריא, צימחונים וטבעוניים. המטבח שלנו מאופיין על בסיס טעמים ים תיכוניים. ישראלים מתחברים לטעמים ולניחוחות הללו של איטליה, צרפת ויוון. יש אינספור רעיונות וחומרי גלם שאפשר להשתמש בהם ולהפוך למנת החלומות מכל הבחינות. המטבח הזה הוא תמיד טרי ורענן, נעשה כולו על ידינו כולל הקינוחים, בעבודת יד ואת הפרודוקטים אנחנו קונים ממש סמוך לזמן האירוע.

סוגי האירועים שלנו:

אנחנו עושים בעיקר אירועים פרטיים. האירועים שלנו מלווים את הלקוחות שלנו על כל האירועים הפרטיים בחיים שלהם, כמו גלגל החיים - מתחילים בברית מילה, דרך בר מצווה או בת מצווה, חתונות, ימי הולדת 70, 80, 90 ועוד....

המאמר נכתב באדיבות נועה דניס - קייטרינג לאירועים . נועה היא שפית וקונדיטורית של קייטרינג חלבי עם התמחות באירועים קטנים של עד 150 מוזמנים. לפרטים אודות השירות הכנסו לאתר.

בשיתוף נועה דניס - קייטרינג לאירועים, בשיתוף נועה דניס - קייטרינג לאירועים
  • עוד באותו נושא:
  • קייטרינג
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully