וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור החלקות שיער, המקצוען של אזור השרון

בשיתוף ליאור החלקות שיער, בשיתוף ליאור החלקות שיער

11.8.2020 / 14:37

בשנה האחרונה ליאור אברהם עשה לעצמו שם גדול כמחליק השיער הכי מקצועי באזור השרון. בגלל שהוא מתמקד רק בתחום אחד בעולם הספרות ומשתמש בחומרים מובחרים ואיכותיים, יותר ויותר נשים החלו לבקש את שירותיו

ליאור החלקות שיער. יח"צ,
ליאור החלקות שיער/יח"צ

מפיקה חברת המערכת קפצה לפגוש את ליאור אברהם בזמן עבודה, היא חזרה מוקסמת מאיש מקצוע שהעלה את רף המקצוענות בענף.

ליאור אברהם בן 30 מכפר סבא הוא חלומה של כל אישה אשר מעוניינת בשיער חלק. לאחר שלמד במספר מכללות מובילות לעיצוב השיער ועבר הכשרות מקצועיות מעבר לים, ליאור מצא את עצמו מחוזר על ידי המספרות הכי מובילות בתל אביב.

ליאור החלקות שיער. יח"צ,
ליאור החלקות שיער/יח"צ

לאורך מספר שנים עבד בכמה מקומות מובחרים עד שהחליט כי הגיע הזמן להתחיל לבנות את השם שלו באופן עצמאי וכך הוא עושה במהלך 12 החודשים האחרונים, כאשר מחלק את זמנו בין הכסא אותו הוא שוכר במספרה הממוקמת במרכז העיר כפר סבא ברחוב רוטשילד 58, לבין עבודות שמבצע בבתי הלקוחות עצמן.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ליאור החלקות שיער. יח"צ,
ליאור החלקות שיער/יח"צ

למדתי כי סוג ההחלקה אותה מעביר ליאור נקראת החלקה מינרלית, עליה הוא הסביר לי: "החלקה מינרלית זו ההחלקה הקבועה הטובה ביותר לשיער, מבחינת איכות ורמה אין אף שיטת החלקה אחרת שמביאה לאותה התוצאה. בהחלקה המינרלית אין שימוש בחומרים מסוכנים אלא זו מסתמכת בעיקר על ויטמינים ומינרלים בריאים שעוזרים לשקם את השיער, מעניקים לו ברק מיוחד, מונעים נשירה ולכן הוא נשאר רך ונעים למגע".

למדתי כי הייחודיות של ההחלקה המינרלית באה לידי ביטוי כך שאין צורך לייבש את השיער לאחר חפיפה ולכן אופן חידוש שורש השיער המומלץ נע בין שישה לשבעה חודשים ולא קודם לכן כפי שקורה עם שיטות החלקה אחרות.

ליאור החלקות שיער. יח"צ,
ליאור החלקות שיער/יח"צ

כאשר הגעתי לשוחח עם ליאור הוא בדיוק סיים החלקה לאחת מלקוחותיו, נעמה גרמן תושבת רעננה, היא סיפרה לי: "במילה אחת ואוו! הייתי ממש סקפטית כי כבר עשיתי בעבר החלקות אבל זו המינרלית זה משהו אחר, זו פעם שנייה שאני מגיעה לליאור ומרוצה מהתוצאה עד הגג. השיער חלק לחלוטין, הוא נראה ומרגיש טבעי הכי טבעי שיש, ביצוע מהמם ומבחינתי מדובר בקוסם".

גם שירלי אליהו תושבת צור יגאל שחיכתה לתור שלה סיפרה: "הגעתי לליאור לאחר שעברתי אצל מספר ספרים שעשו לי החלקות שונות עם אלף ואחת הבטחות אבל לצערי הם רק הרסו לי את השיער, עד שממש התביישתי לצאת החוצה. חברה טובה המליצה לי על ליאור ואמרה שהוא יכול להגיע אלי הביתה, כך שהרגשתי יותר בטוחה והחלטתי לנסות, זו היתה אחת ההחלטות הכי טובות וחשובות שעשיתי בחיים. היום הגעתי למקום שלו בכפר סבא והוא היחיד שמקבל אישור לגעת לי בראש".

ביקשתי לשמוע מליאור עם אילו מוצרים הוא עובד, הוא פירט עבורי: "מבחינת מכשירים אני עובד עם הציוד המתקדם ביותר בעולם מפני נזקים, כולל מחליק שלא קורע את השיער, למשל יש לי פן מיוחד של בייבי לייס פרו, פן ללא פחמים ולכן הוא לא גורם לעשן ורעלים כמו בפן רגיל ש99% אחוז מהספרים האחרים עובדים איתו. בכל הנוגע למסכות ושמפואים ולאחר בדיקות רבות הגעתי למסקנה כי אלו של ‏Wellness הם האיכותיים ביותר לאחר טיפול ופעולת ההחלקה".

ליאור החלקות שיער. יח"צ,
ליאור החלקות שיער/יח"צ

על תפיסת עולמו סיפר לי ליאור: "אני מאמין כי כדי שספר יהיה הכי מקצועי הוא חייב להתמקד בתחום אחד על מנת להתמקצע כמו שצריך. אני פדנט וסופר סבלני, עובד בקצב שמתאים לכל לקוחה ולכל סוג שיער בנפרד, בהתאם לצורך. אני לא מחפש לתקתק החלקות רק כדי להרוויח יותר אלא מעדיף לקחת את הזמן ולתת לכל אחת את מלוא תשומת הלב והעיקר שהתוצאה תהיה מושלמת כמו שאני אוהב".

לפני סיום שאלתי את ליאור לגבי מחשבות לעתיד, הוא סיפר: "המטרה העתידית היא לפתוח מקום שמתעסק בהחלקות איכותיות שמעניקות מענה לכל אחת שמבקשת להחליק את השיער ברמה הגבוהה ביותר".

ליאור אברהם, היה לי העונג לפגוש במקצוען אמיתי, מי שמתמחה בהחלקות שיער יותר מאחרים.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-3876066

עמוד הפייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף ליאור החלקות שיער, בשיתוף ליאור החלקות שיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully