וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שף פרטי יובל אמזלג: השף הפרטי ששם את הלב על השולחן

בשיתוף יובל אמזלג, בשיתוף יובל אמזלג

11.8.2020 / 14:12

בתקופת הקורונה מתחדדת ההבנה אצל אנשים רבים כי הבית הוא משכננו הבטוח. השף הפרטי יובל אמזלג, מגיע לבתי הלקוחות ומבשל עבורם ארוחה יוקרתית הכוללת חגיגה של טעמים בחוויה קולינרית מיוחדת במינה

שף פרטי יובל אמזלג. יח"צ,
שף פרטי יובל אמזלג/יח"צ

אין ספק כי תקופת הקורונה השפיעה רבות על ענף האוכל. תושבי מדינת ישראל ידועים כחובבי מסעדות וארוחות איכותיות, דבר שבתקופה האחרונה הפך למורכב ואף טומן בחובו חשש כבד בקרב אנשים רבים. לנוכח כך, שירות שף פרטי עד הבית צבר תאוצה בחודשים האחרונים. במסגרת השירות מגיע שף פרטי מיומן לבתי הלקוחות, ומבשל עבורם ארוחה יוקרתית הכוללת מגוון של טעמים ייחודיים.

עורכי מערכת המומחים יצאו לבדוק עבורכם את השפים המובילים והמומלצים באזור המרכז, המעניקים שירות של שף פרטי עד הבית. אחד מהשמות העולים בתחום, שזוכה להצלחה כבירה בקרב לקוחות רבים, הוא השף יובל אמזלג.

שף פרטי יובל אמזלג. יח"צ,
שף פרטי יובל אמזלג/יח"צ

אמזלג, בוגר בית הספר ''בישולים'' ובעל ניסיון עשיר במגוון מסעדות מובילות, מבשל ארוחות פרטיות בכל הארץ ורוקח ארוחות משובחות ומושקעות בבתים פרטיים כשלכל אחת מהן נבנה תפריט חדש וייחודי על פי התאמה לסגנון האירוע והתקציב האישי.

בשיחה שערכנו איתו, יובל מספר על הרקע שהוביל אותו לפתיחת העסק ""כל חיי אהבתי לבשל ולהתעסק עם אוכל אך נורא חששתי להתמקצע בתחום בשל הקושי הרב הטמון בעבודה כשף מקצועי. כאשר החלה תקופת הקורונה, בחרתי שלא לשבת בחיבוק ידיים וחשבתי איך אוכל לנצל את התקופה כדי להתמקצע בתחום ולהתאים את עצמי למצב - ובחרתי לשנות קונספט לשף פרטי, שיאפשר לי לפגוש את הקהל באופן אינטימי וקרוב יותר בארוחות פרטיות. לשמחתי הרבה, בעזרת אמא שלי, שהאמינה ותמכה לאורך כל הדרך, הקמתי את העסק מאפס כולל השקעה כספית רחבה מחסכונות שצברתי."

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שף פרטי יובל אמזלג. יח"צ,
שף פרטי יובל אמזלג/יח"צ

האירועים כוללים ארוחת שף שמתבצעת לעיני האורחים כולל הגשה לשולחנות המעוצבים לעילא ולעילא על ידי אימו של יובל. יובל מכין מטעמים מגוונים ומתמחה במיוחד בבשר. הארוחה כוללת מנות פתיחה עם מגוון סלטים לצד פרנה חמה עשויה עבודת יד ומנות עיקריות משובחות במיוחד כגון פילה בקר ובשרים איכותיים נוספים. בכל האירועים מוגשת לסיום הארוחה קולקציית קינוחי פרווה מרהיבה, המורכבת מטעמים שונים ומוגשת בצורה ייחודית. בין שלל הקינוחים מוגשים פטיפורים, קרם בורלה, מוס אוריאו ועוגות גבינה.

על מנת ליהנות מארוחה מושלמת, יובל דואג להביא את כל המצרכים והמרכיבים לארוחה יחד איתו, כך שהסועדים לא צריכים לטרוח כלל, אלא רק להתרווח על הכיסא וליהנות ממבחר המנות המוגשות בארוחה.

הייחודיות של יובל כשף פרטי טמונה בקשר האישי והקרוב שהוא יוצר עם הסועדים במהלך הארוחה, כך שהארוחה הופכת לחוויה קולינרית עשירה. על כך יובל מרחיב "מעבר להכנת האוכל, חשוב לי במיוחד ליצור קשר קרוב עם האורחים. אני בן אדם חברותי מטבעי, ובארוחות אני משוחח כל העת עם הסועדים, מתעניין ברצונותיהם ומשתף איתם חוויות וסודות קוליניריים."

יובל מספר כי על מנת לאפשר לקהל רחב ככל הניתן ליהנות מארוחת שף פרטית, הוא מעניק שירות לכל אזורי הארץ "חשוב לי להגיע לכל מי שמעוניין בשירותיי ולכן לעיתים אני עושה מאמצים ונוסע גם לצפון ולדרום כדי לבשל לאנשים."

שף פרטי יובל אמזלג. יח"צ,
שף פרטי יובל אמזלג/יח"צ

זה יכול להיות ערב רומנטי לזוג לאור נרות, יום הולדת מיוחדת לאחד מבני המשפחה או מסיבת רווקים\רווקות מיוחדת - ארוחת שף פרטי יכולה להפוך את האירוע לחוויה שתיזכר לשנים ארוכות. מילה של מומחים.

יובל אמזלג שף פרטי

לפרטים והזמנות 0523334792

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף יובל אמזלג, בשיתוף יובל אמזלג
  • עוד באותו נושא:
  • שף
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully