וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

H.S.L FASHION: תכשיטי בוטיק בסגנון אירופאי מבית המעצבת גליה חן מורש

בשיתוף H.S.L FASHION, בשיתוף H.S.L FASHION

11.8.2020 / 12:38

התכשיט הפך ממזמן להיות חלק בלתי נפרד מהסטייל ומהקו האופנתי של נשים רבות. אחד השמות העולים בקרב מעצבי התכשיטים היא גליה חן מורש, מעצבת תכשיטים בסגנון ייחודי, שמתייחס לכל אישה בתור עולם ומלואו ומעניק תחושה שהתכשיט נוצר במיוחד עבורה. יצאנו לבדוק

גליה חן מורש. יח"צ,
גליה חן מורש/יח"צ

אם בעבר התכשיטים היו ממותגים כמוצרי יוקרה, כיום עולם התכשיטים משלב תכשיטי אופנה, המאפשרים טווח מחירים נוח ומראה עדכני שניתן להחלפה באופן יום-יומי. מעצבת התכשיטים גליה חן מורש, בעלת המותג H.S.L FASHION, מייצרת תכשיטים בסגנון צרפתי-אירופאי קלאסי ומלכותי.

כל התכשיטים בקולקציות של גליה עשויים מחומרים איכותיים, החל מכסף טהור וגולדפילד, ומשלבים אלמנטים עיצוביים פרי יצירתה של גליה, ביניהם אבנים, פנינים וזרקונים.

בשיחה שערכנו עם גליה, היא מספרת על הרקע שהוביל אותה לעסוק בתחום "כבר מילדות נמשכתי לעולם העיצוב והתכשיטים, אהבתי נורא תכשיטים ואקססוריז. לפני כ7 שנים התחלתי לעסוק בתחום בניהול דוכן תכשיטים, לאט לאט למדתי את הנושא ולאחר שהתמקצעתי החלטתי לפתוח חנות משלי שבה אוכל לאפשר ליצירה שלי לבוא לידי ביטוי."

גליה הקימה את H.S.L FASHION, מותג שכולל חנות אונליין לרכישת הקולקציות שלה ועמוד אינסטגרם עם שיק אירופאי שבו גליה מציגה לקהל עוקביה פריטים מיוחדים, גם כאלו שעוד לא עלו לאתר.

אם תהיתם לגבי שם המותג - מדובר בראשי התיבות של גליה, אחיה ואחותה. בשל החיבור החזק וטיב הקשר ביניהם, כבר מגיל 18 היא תכננה שחנות התכשיטים העתידית שלה תישא את ראשי התיבות שלהם.

כאמור, לא קשה לזהות כי ההשראה של גליה בעיצוב התכשיטים מגיעה מצרפת. הסגנון הנקי והאלגנטי השמור לבתי המלוכה תופס מקום של כבוד בתכשיטים של חן מורש. עם זאת, גליה מקפידה ליצור תכשיטים ייחודיים שכמעט ולא ניתן למצוא אותם מלבד הקולקציה שלה "אני לא חוששת להעז ומייצרת תכשיטים עם השראה אירופאית שלא קיימים בארץ. עם זאת, אני שומרת על ייחודיות בכך שלעולם אני לא מעצבת תכשיט דומה לתכשיט אחר. חשוב לי שלתכשיטים שלי יהיה את טביעת האצבע שלי."

בנוסף לקולקציות באתר, גליה מבצעת גם תכשיטים בעיצוב אישי לפי הזמנת הלקוחות, כגון שרשראות סבתא, חריטות שם על גבי התכשיט ועיצובים מיוחדים.

בין שלל התכשיטים מהקולקציה של H.S.L FASHION, עורכות המערכת בחרו מספר פריטים שצדו את עיניהן במיוחד:

שרשרת Emanuel

שרשרת Emanuel. יח"צ,
שרשרת Emanuel/יח"צ

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
עגילי Marseille. יח"צ,
עגילי Marseille/יח"צ
סט שרשראות וצמיד מהקולקציה החדשה של גליה. יח"צ,
סט שרשראות וצמיד מהקולקציה החדשה של גליה/יח"צ

באתר H.S.L FASHION תוכלו למצוא גם בלוג ייחודי של גליה, בו היא משתפת את הקוראים בטיפים על אופנה וסגנון חיים וסקירת מוצרים שונים.

כל התכשיטים בחנות כוללים אחריות מלאה לחצי שנה, ואף ניתן להחזירם ולהחליפם במידת הצורך. בחנות עורכים משלוחים לכל אזורי הארץ, גם עד לבית הלקוח.

לסיום, גליה משתפת אותנו בחלום הגדול שלה "השאיפה היא להקים חנות בוטיק בסגנון פרובנס, בה אציג את הקולקציות שלי. אני מקווה לצמוח, לגדול ולהתפתח בתחום בזכות קהל הלקוחות שלי." לו יהי.

H.S.L FASHION

לאתר

בשיתוף H.S.L FASHION, בשיתוף H.S.L FASHION
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully