וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקייה: עוגיית אמסטרדם ששיגעה את העולם הגיעה לישראל

בשיתוף קוקייה, בשיתוף קוקייה

11.8.2020 / 10:04

הקורונה משאירה אותנו בארץ אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים לוותר על כל הטעמים שהעולם הגדול מציע לנו. צמד האחים מקריית אונו מביא את הטעמים של אמסטרדם לישראל

קוקייה. יח"צ,
קוקייה/יח"צ

אמסטרדם ידועה בשל אתרי התיירות הרבים שנמצאים ברחבי העיר, אך בשנים האחרונות הלהיט הגדול של העיר הוא...עוגייה. בסמטאות אמסטרדם השוקקת ישנה קונדיטוריה ייחודית שמייצרת סוג אחד בלבד של עוגייה אשר זוכה לתור ארוך של כחצי שעה המשתרע עד לרחוב הסמוך.

ישראלים רבים זכו לטעום את הטעם הנהדר של עוגיית האמסטרדם המפורסמת, בצורתה הישראלית העונה לשם "קוקייה". בזכות זוג אחים מקריית אונו, סער ורותם מתיתיהו, ניתן ליהנות מהעוגייה שהטריפה את העולם מבלי לצאת מגבולות הארץ. יצאנו לבדוק.

קוקייה. יח"צ,
קוקייה/יח"צ

עורכי מערכת המומחים נוהגים לפקוד באופן קבוע את בירת הולנד ולנהור אל מאפיית ואן שטאפל, שמייצרת עוגיות בעלות טעם אלוהי. בשל סגירת השמיים, חברי המערכת מצאו פתרון נהדר כחול-לבן - עוגיית ''קוקייה'' מבית היוצר של רותם וסער מתיתיהו, זוג אחים מקריית אונו שהתמכר לטעם המופלא של העוגיות והחל לייצר אותן באמצעות מתכון ייחודי שפיתחו. כעת השניים משווקים את העוגיות לציבור הרחב.

מדובר בעוגיות שוקולד נימוחות סופר פאדג'יות, עם מילוי של פרלין שוקולד לבן שנמס באפייה וצ'יפים של שוקולד חלב. כמו כן, ניתן להזמין עוגייה לבנה שבה המרכיבים הפוכים, ואף לאחרונה הושקה יחד עם קוקייה גלידת שמנת עיזים בוטיק מיוחדת במינה. לחברי המערכת נודע כי היד עוד נטויה וטעמים חדשים ומפתיעים יגיעו בקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סער ורותם מתיתיהו. יח"צ,
סער ורותם מתיתיהו/יח"צ

בשיחה שערכנו עם סער, הוא מספר על הרקע שהוביל לפתיחת העסק. "רותם אחותי היא קונדיטורית בחסד. בשיא תקופת הקורונה, כאשר ראינו שהציבור בישראל משתוקק לאוכל מרחבי העולם, ובייחוד לעוגיית אמסטרדם, רצינו לשמח את האנשים בכך שנייצר להם עוגייה בנוסח דומה שתעניק להם חוויה וכמה רגעים של נחת בתוך כל טירוף הקורונה. פיתחנו מתכון ייחודי, טעמנו ושידרגנו אותו תוך כדי תנועה, עד שהגענו לתוצאה המושלמת מבחינתנו. גם אנחנו הופתענו מרמת הדיוק והטעם המיוחד ובהתחלה סיפקנו אותה למשפחה וחברים בלבד."

התגובות הנהדרות לא איחרו להגיע, ומיד לאחר מכן רותם וסער החלו לשווק את העוגייה לציבור העוקבים שלהם באינסטגרם: "הבטחנו ל50 המגיבים הראשונים עוגייה בחינם, תוך דקות הגיעו מאות תגובות והבנו שיש לכך ביקוש עצום" מספר סער. השניים החליטו ללכת על כך בגדול והחלו להכין כמויות גדולות לשיווק לציבור הרחב. והשאר היסטוריה.

כיום לצמד האחים עמוד אינסטגרם עם אלפי עוקבים נלהבים וקהל לקוחות רב שמזמין את העוגייה ונהנה מטעם הולנדי ברחבי בישראל במשלוח עד לפתח ביתו. בנוסף, את העוגיות הנהדרות של ''קוקייה'' תוכלו למצוא גם בשני בתי קפה בקריית אונו: "קפה זליג" ו''קפה סיגל''. ב''קוקייה'' מבצעים גם הזמנות פרטיות לאירועים מיוחדים.

קוקייה. יח"צ,
קוקייה/יח"צ

סער מדגיש כי ההצלחה הגיעה בזכות עבודה קשה שנשאה פרי. "זה מדהים איך תוך חודש הצלחנו להתקדם מזוג אחים שמכין עוגיות ביתיות לעסק שלם שבכל יום מוכר עשרות מארזים ואף משווק בבתי קפה. עשינו את הכל בעצמינו ללא עזרה חיצונית, מרמת הייצור, עד רמת השיווק והמשלוחים. הסיפוק הוא אדיר שכבר היום אנו קוצרים פירות על העבודה הקשה".

לסיום, סער לא נח על זרי הדפנה וכבר מסמן את היעדים הבאים. "המטרה שלנו היא להתרחב, להגדיל את מערך המשלוחים שלנו לכל רחבי הארץ על מנת שנוכל להגיע לכמה שיותר אנשים ולהעניק להם את החוויה עד הבית, וכמובן בנוסף גם להתרחב ולספק את העוגייה ומוצרים נוספים לבתי קפה בתפוצה רחבה יותר".

עורכי המערכת מבינים כי מי שלא טעם את העוגייה לא יצליח להבין את רמת העונג שחווים באכילתה. מילה של מומחים.

קוקייה

דב הוז 22 קרית אונו

להזמנת משלוחים בבקעת אונו

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף קוקייה, בשיתוף קוקייה
  • עוד באותו נושא:
  • עוגיות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully