וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ פיננסים: לא נכנעים למשבר הכלכלי

בשיתוף פרץ פיננסים, בשיתוף פרץ פיננסים

11.8.2020 / 9:20

לאחר שרכש השכלה וניסיון בתחומי הפיננסים, החליט ערן פרץ לסייע לבעלי עסקים שנקלעו למשבר להיחלץ ממנו. גם משבר הקורונה הוא לא סוף הסיפור של העסק

ערן פרץ. יח"צ,
ערן פרץ/יח"צ

עם כל הכבוד לפעימות הממשלה ומענקים לעזרה, אלו לא יעשו את השינוי עבור משקי הבית והעסקים בישראל. במסגרת כתבות מערכת "המומחים" אודות המקצוענים בשטח, מי שיודעים כיצד לנווט ספינה רעועה לקרקע בטוחה, הגענו גם לאחד השמות הכי מבוקשים בשוק, ערן פרץ, הבעלים של "פרץ פיננסים", ומי שכבר סייע לרבים לצאת ממשברים כלכליים בזכות ליווי אישי וידע מקצועי רב בתחום הבנקאי.

מפגישה מרתקת שערך עימו מפיק בכיר במערכת, אספנו עבורכם את התשובות הכי חשובות ודחופות לעשות את הצעד הראשון בדרך להתאוששות כלכלית תוך כדי משבר הקורונה הנוכחי.

בשנים האחרונות ערן פרץ עשה לעצמו שם מוביל של איש מקצוע בכיר בתחום הייעוץ הפיננסי. בן 37 והשכלתו המרשימה פתחה לו את הדלתות הכי נחשבות בשוק. לאחר שסיים תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות ותואר שני במשפט כאשר התמחה בתחום המס ועבר התמחות נוספת באוניברסיטת "הרווארד" ביזנס סקול, כך שהיה זה רק טבעי כאשר מונה לתפקיד כלכלן בכיר בקרן לערבות מדינה.

לאחר מספר שנים בהם התמקצע בתחום גיוס האשראי לעסקים במגזר הציבורי, החליט לפתוח משרד משלו כאשר הציב יעד ברור, לחלץ ולמצוא פתרונות עבור מי שנקלעו למשברים פיננסים בזכות מציאת פתרונות ישימים בשטח.

השאלה הראשונה שהפנתי אל ערן היתה בדבר הלוואות בערבות מדינה, עליה שמענו רבות בערוצי הטלוויזיה בשבועות האחרונים, הוא פירט בהרחבה על העניין: "קודם כל נתחיל מהעובדה כי הלוואות בכלל הן לא פתרון של קסם אלא כי צריך להשתמש באפשרות שלהן בצורה חכמה ונבונה. הלוואות מקרנות מדינה הן בהחלט פתרון מקצועי יעיל ועדיף מאשר הלוואה מהבנקים ישירות משום שזו פורצת את תקרת הזכוכית ויוצרת מצב לפיו הבנק מקבל ערבות מדינה וכך הוא מקטין משמעותית את החשיפה וסיכונים שלו אל מול הלקוח.

"כיום הקרן מאפשרת לקבל הלוואה מדינה בסכום שנע בין מאה אלף שקלים עד שמונה מיליון שקלים ועבור זה ישנם קריטריונים מסויימים. בראש ובראשונה הלקוח חייב להראות כי ההתנהלות הפיננסית שלו היתה תקינה וזה אומר שלא הגיע למצב של מוגבלות בחשבון או שרושמים עליו צ'קים שחזרו".

למדתי כי יתרון נוסף של הלוואת מדינה בא לידי ביטוי מבחינת שיעור הריבית. בקרן בערבות מדינה קיימת פריסת לחמש שנים כאשר בחצי השנה הראשונה לא יהיה כל החזר, כך שפרק הזמן הזה הוא קריטי להתאוששות כלכלית. גם לאחר פרק הזמן הזה שיעורי הריבית נוחים יותר וכיום עומדים על פריים פלוס 3%, ולעיתים ניתן לרדת אף נמוך יותר.

בדרך כלל הלוואת מדינה מתאימה כמו כפפה ליד עבור בתי עסק ממוצעים ומעלה, מפעלים יצרניים כאלה ואחרים, נותני שירותים רחבים, עסקים מענף האירועים, גם מסעדות ואחרים.

"פרץ פיננסים" עומדים על אחוזי הצלחה גבוהים ביותר בכל הנוגע להשגת הלוואות עבור הלקוחות שלהם, לכן שאלתי את ערן על פרקי הזמן בכל הנוגע לתהליך קבלת הלוואה ושימוש נכון של העזרה: "ממוצע הזמן שלוקח עד שהכסף נמצא בחשבון הבנק של הלקוח עומד סביב חודש וחצי, אולם עוד קודם לקבלת הכסף חשוב לעשות תוכנית כלכלית כיצד לעשות בו שימוש משכיל ונכון, הדברים בעיקר נכונים לגבי עסקים מפסידים. הדבר הנכון הוא לא לסגור חובות בעזרת ההלוואה אלא להשקיע בציוד ספיציפי, גיוס של עובדים יעילים, שיווק חכם ועוד מספר פעולות שיעזרו לעסק להתאושש ולצמוח מחדש, בכדי לבנות את העסק מחדש שיניב ערך לבעליו.

"בכל הנוגע לעסקים רווחיים שביקשו הלוואת מדינה כדי לקפוץ גבוה עוד יותר, גם שם כדאי לעשות שימוש מושכל בהלוואת המדינה כדי להצליח להתקדם בהדרגה ובצורה יציבה".

אולם לא רק הלוואות מדינה, "פרץ פיננסים" מתמחים גם בכל הנוגע לעולם המשכנתאות, כיום בתקופת אי וודאות כלכלית "משכנתא לכל מטרה" היא הפתרון המתאים ביותר למרבית הלקוחות אשר צריכים ארגון מחדש של החוב הפיננסי ביקשתי הסבר מפורט על המסלול המיוחד שבנה: "כל מי שמחזיק בנכס על שמו ומעוניין לקבל הלוואה לכל מטרה יש לו יתרון גדול. הרעיון שעומד מאחורי המסלול הזה הוא להגדיל את הלוואת המשכנתא הקיימת על הנכס שרשום על הלקוח וכך להגיע לפתרון מימוני אידיאלי בצורך קיומי נוסף.

"למשל, מי שנחנקים תחת הנטל של מספר הלוואות שנלקחו לאורך השנים, וראיתי מקרים על ריביות שהגיעו לרמה של 14 אחוזים בשנה, את הסיטואציה הזו כדאי לשנות כך שפריסת החוב תהיה ארוכה יותר מבחינת השנים אבל ההחזר החודשי יקטן בעשרות אחוזים, הדברים נכונים לבית עסק או לתא המשפחתי".

עבור מי שמחזיקים בנכס על שמם אך מאחוריהם תיקים פתוחים בהוצל"פ או בגלל שצ'קים שלהם חזרו וזקוקים למשכנתא, "פרץ פיננסים" משיגים משכנתא שונה, על כך סיפר ערן: "במקרי קיצון מסוימים אנחנו דוחפים לכיוון שבו הלקוח יקבל הלוואה כנגד הערת אזהרה על הנכס וגם זה פתרון שיכול להיות יעיל. במצב כזה הלקוח יקבל ליווי על ידי קרן מאושרת המחזיקה ברישיון למתן אשראי ממשרד האוצר אל מול משכון הנכס שלו. בדרך הזו אנחנו מצליחים לחלץ לקוחות מתיקי הוצל"פ פתוחים שממילא מסכנים את הבעלות שלו על הנכס והוצאות משפטיות גדולות ומיותרות".

כדי לצאת לדרך כל מה שצריך זה לקיים שיחת טלפון ראשונה עם פרץ בה הוא לומד לפרטי פרטים כל מקרה לגופו. הניסיון שלו לפשט את הדברים מעניק לו את היכולת למצוא מארגז הכלים שלו מספר דרכים לפעולה כך שניתן לקיים פגישה ראשונה להמשך התהליך.

"פרץ פיננסים" בניהולו של ערן פרץ - יעילות, מקצועיות ואמינות. אם אתם זקוקים לפתרון פיננסי באופן בהול היכנסו לאתר החברה ותקבלו מגוון פתרונות אפשריים: https://www.financim.co.il/

בשיתוף פרץ פיננסים, בשיתוף פרץ פיננסים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully