וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

KINGDOM STUDIO: בשורה חדשה של קעקועים

בשיתוף קינגדום סטודיו, בשיתוף קינגדום סטודיו

11.8.2020 / 8:48

3 החברים מבית שאן וממגדל העמק רצו להביא בשורה חדשה למקועקעי אזור הצפון. לסטודיו שפתחו בבירת העמק מגיעים מכל הארץ להתקעקע - וללמוד איך לקעקע

סטודיו קינגדום. יח"צ,
קינגדום סטודיו/יח"צ

כשמדובר בעולם הקעקועים - גם השמיים הם לא הגבול. אין באמת סוף למה שאפשר לקעקע, תוך שכיום המגמה היא לקעקע קעקועים יצירתיים ומקוריים ולא כמו שהיה נהוג בעבר - לבחור מקטלוגים קיימים. אחת הדילמות העומדות בפני אלו שעתידים להתקעקע היא האם לבחור באלמנט ציורי-עיצובי או לבחור דווקא בקעקוע בעל משמעות אישית ורגשית.

בחלק מהמקרים אנשים מעוניינים בקעקוע חדש על מנת להתחדש וליהנות מאלמנט מעוצב חדש על הגוף שלהם שילווה אותם לתמיד ובחלק מהמקרים ישנם אנשים שמתבשלים זמן רב עם הרעיון ומחפשים אחר קעקוע בעל משמעות שיהיה ייחודי עבורם.

החלטנו להצפין על מנת לבדוק היכן יוצרים קעקועים מיוחדים בצפון הארץ והגענו לבירת העמק - עפולה. רוב האנשים לא מקלים ראש בבחירת הסקיצה הסופית ליצירה שתלך איתם מעתה למשך המשך חייהם, כאן נכנס הצוות של סטודיו קינגדום אשר מעניק ללקוחותיו יחס וליווי אישי מהרגע הראשון, שקט נפשי שנחוץ לאירוע משמעותי שכזה ומקדישים עבורם את כל הזמן שדרוש לבחירת הסקיצה המתאימה ביותר.

סטודיו קינגדום. יח"צ,
קינגדום סטודיו/יח"צ

הסטודיו נפתח בשיא משבר הקורונה, כאשר נעשה איחוד בין שלושה חברים: דור דמרי ושי כהן מבית שאן וניסים ויצמן ממגדל העמק. ניסים ושי התעסקו כל חייהם באמנות, ניסים מקעקע כבר מספר שנים, למד בתל אביב ועבר השתלמויות בחו"ל וכיום מתמחה בקעקועים בסגנון הריאליסטי. שי הוא גם אחד המקעקעים בסטודיו, בוגר קורס המקעקעים בהדרכתו של ניסים, מתמחה בסגנונות שונים. דור, מנכ"ל החברה ומנהל הסטודיו כולו, התגורר בשנים האחרונות במרכז הארץ ורק לאחרונה חזר אל הצפון הירוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סטודיו קינגדום. יח"צ,
קינגדום סטודיו/יח"צ

עם הגיענו אל סטודיו קינגדום התרשמנו מרמת העיצוב של המקום ומאיכות ודיוק הקעקועים - מדובר ממש בפנינה של בירת העמק. בסטודיו מועסקים חמישה מקעקעים מוכשרים והוא מתנהל באווירה אפריקאית - כאשר המוזיקה המיוחדת של יבשת אפריקה מתנגן ברגע ומעניק אווירה נהדרת לאנשים המגיעים לסטודיו.

ההתמחות של סטודיו קינגדום היא קעקועים ריאליסטיים, גרפיים (קווים והצללות), אולד סקול (מסורתיים), יפנים, סגנונות עכשוויים כמו פיין ליין (קווים עדינים), צבעוניים ומיניאטורים (מבוצעים עם מחט אחת בודדת).

"יש אנשים שמגיעים עם רעיון כללי, אנחנו יושבים איתם יחד ומגבשים רעיון סופי - יוצרים להם סקיצה בדיוק לטעמם ואותה הופכים לאמנות על הגוף". אמר ניסים ויצמן והוסיף: "החזון שלנו הוא להפוך עבור הלקוחות שלנו חלום למציאות".

בקומת הגלריה של הסטודיו יפתח ב19/8 קורס נוסף להכשרת מקעקעים בהובלתו של ניסים ויצמן. הקורס ייערך ברמה אקדמית בצורה המקצועית ביותר וימנה כ-14 מפגשים בני 5 שעות לימוד בכל מפגש, בכיתת לימודים מסודרת, ויכלול גם הרבה תרגול מהבית. בסופו של הקורס ייגשו התלמידים לשלושה מבחני גמר והמצטיינים מביניהם יוכלו להגיש מועמדות למשרת מקעקע/ת בסטודיו קינגדום.

סטודיו קינגדום. יח"צ,
קינגדום סטודיו/יח"צ

"אנחנו רוצים להביא לאיזור הצפון משהו מאוד מקצועי, כל מי שיש לו זיקה לאמנות מוזמן להגיש לנו את תיק העבודות שלו ואנחנו נבחר את המתאימים ביותר. אנחנו ממליצים לכל מי שמגיש מועמדותו לקורס הלימודים להגיע בהבנה שזה דורש השקעה רבה וצריכים להיות פנויים להשקיע זמן בתרגול רב". אמר דור דמרי, ניסים ויצמן הוסיף: "אם אתה יכול לצייר את זה - אתה יכול לקעקע את זה. חשוב לבוא מלאי תשוקה ליצור כי קעקוע זו יצירה לכל דבר ועניין".

סטודיו קינגדום פונה לכל הלקוחות ונוכחנו לפגוש במקום אנשים שמגיעים לעפולה מכל אזור הצפון, המרכז ואפילו הדרום. "רצינו להביא בשורה חדשה לאזור הצפון - משהו שלא מכירים פה" סיכם דור דמרי.

מייל: artoftheneedles@gmail.com

כתובת: ירושלים 17, עפולה.

שעות פעילות: 10:00 - 20.00
שישי 10.00 עד כניסת השבת.

טלפון: 0548302908

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף קינגדום סטודיו, בשיתוף קינגדום סטודיו
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully