וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטקס מפתיעה: בגדי תינוקות איכותיים אונליין במחירים מעולים

בשיתוף דורטקס, בשיתוף דורטקס

10.8.2020 / 15:58

מה מחפשים הורים בבגדי תינוקות? שיהיו הכי יפים ושיקיים שיש, שהבד יהיה איכותי ונעים לגופם של התינוקות הרכים ושהמחיר לא יקרע להם את הכיס. לא חייבים לטוס לחו"ל כדי לחדש לילדים את הקולקציה

ההורים שולחים מיזמתם תמונות של המתוקים שלהם לובשים דורטקס. הורים מרוצים,
ההורים שולחים מיזמתם תמונות של המתוקים שלהם לובשים דורטקס/הורים מרוצים

מה מחפשים הורים בבגדי תינוקות? שיהיו הכי יפים ושיקיים שיש, שהבד יהיה איכותי ונעים לגופם של התינוקות הרכים ושהמחיר לא יקרע להם את הכיס. לא חייבים לטוס לחו"ל כדי לחדש לילדים את הקולקציה וגם לא חייבים לרכוש אונליין ברשתות מעבר לים. אפשר לרכוש אונליין ממש כאן בארץ, לחזק ולתמוך בתעשייה הישראלית וליהנות מכל היתרונות שהרשתות בחו"ל מציעות. בסוף, אין תחליף לשירות האישי, האדיב והמחויך, בעברית!

אז מה מייחד את דורטקס והופך את האתר שלהם לכל-כך פופולארי בקרב הורים בישראל? ראשית כל, כבר כשנכנסים לאתר של דורטקס, אפשר לראות את המגוון הגדול של בגדי תינוקות ואביזרים אופנתיים בהדפסים שונים. מתוך אמונה שהילדות היא חגיגה אחת גדולה ושהילדים מביאים איתם שמחה ואור לחיינו, דורטקס מייצרת בגדים שמחים, צבעוניים וחגיגיים. באתר ניתן למצוא בגדי ניובורן, חליפות, שמלות, אוברולים, מארזים, סינרים, סרטים לראש ועוד. מעבר לכך, דורטקס חרתה על דגלה לייצר בגדים מבדים איכותיים וברמת גימור גבוהה. הבגדים נוחים ונעימים לתינוקות, שעורם העדין רגיש בדרך כלל, אבל גם עמידים בכביסות ונשמרים לאור זמן.

הכל טוב ויפה, אבל בסוף תינוקות גדלים מהר! הבגדים שנקנה להם היום, כבר לא יתאימו בקיץ הבא. לכן, צריך להתחדש כל הזמן ואין סיבה לשלם מחירים גבוהים על הבגדים. דורטקס מצליחה להציע להורים בגדי תינוקות במחירים שווים לכל כיס, שכמעט ולא רואים בארץ, בלי להתפשר על האיכות ועל הלוק האופנתי. חוץ מהמחירים הזולים, ניתן למצוא באתר גם מבצעים והטבות שמתעדכנים כל הזמן, כך שההורים יכולים לחסוך כאן באופן משמעותי. יתרון זה חשוב תמיד, אבל נראה שבימי הקורונה, כשהמצב הכלכלי בארץ מאוד הפכפך ולא ברור, השיקול הזה הופך למשמעותי עוד יותר עבור הורים רבים.

בנוסף, דורטקס מציעה רכישה נוחה, קלה ומהירה אונליין. אפשר לרכוש מכל מקום ובכל זמן לנוחות ההורים. למי שחושש מעט מרכישה אונליין, כדאי לדעת שאת הבגדים שתרכשו תוכלו לאסוף בעצמכם מתל אביב או לקבל אותם עם שליח עד פתח הבית תוך ימים ספורים בלבד. ואם אתם רוצים להחזיר או להחליף מסיבה כלשהי, תוכלו לעשות זאת בקלות.

נראה שדורטקס פיצחה בצורה מדויקת את הצורך של הורים לתינוקות, בכל מה שקשור לבגדים ואביזרים לתקופת הילדות המוקדמת. היא מצליחה לספק להורים בגדים איכותיים ויפים, במחירים משתלמים, ברכישה נוחה אונליין. היא גם יודעת לתת מענה לחששות של הורים ומקלה עליהם את הרכישה. אולי זו הסיבה שההורים בוחרים לחזור ולרכוש באתר שוב ושוב, שולחים חזרה תמונות של התינוקות המתוקים בבגדים של דורטקס וממליצים בחום על האתר גם בפייסבוק וגם בגוגל. בקיצור - לגמרי שווה!

בשיתוף דורטקס, בשיתוף דורטקס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully