וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגורות הגברה ומערכות הגברה ניידות - קריטריונים לקנייה

בשיתוף טרטל ציוד הגברה, בשיתוף טרטל ציוד הגברה

10.8.2020 / 15:34

בעלי מקצוע שונים נזקקים להגברה לצורך עבודתם. איך לבחור את מערכת ההגברה הניידת המתאימה ביותר לצרכים שלכם?

ציוד הגברה. depositphotos,
ציוד הגברה/depositphotos

ציוד הגברה נייד מסוגים שונים משמש אינספור אנשים כיום, במגוון רחב של תחומים - מדריכי טיולים ומעבירי הפעלות לילדים, מרצים בנושאים שונים, מורים ומורות ליוגה, מאמני כושר ומאמנים אישיים, מדריכים המעבירים סיורים מודרכים ועוד אינספור אנשים מתחומי עיסוק שונים המעוניינים להגביר את עצמם בצורה זו או אחרת על מנת לתקשר עם הקהל שלהם. לצורך כך קיים כיום מבחר רחב ועשיר של ציוד הגברה נייד - מערכות הגברה ניידות מסוגים שונים, החל מבידוריות פשוטות, דרך חגורות הגברה למיניהן ועד לציוד הגברה מקצועי וכבד. להלן כמה מהקריטריונים העיקריים והחשובים ביותר שכדאי להכיר בנוגע לקניית חגורות הגברה ומערכות הגברה ניידות.

התאמה לצרכים ספציפיים

כמעט בכל תת תחום בעולם של ציוד הגברה ומערכות הגברה ניידות, ניתן למצוא דגמים וסוגים שונים המותאמים לתת מענה עבור צרכים שונים. ניתן להדגים זאת בצורה ברורה בקטגוריה של חגורות הגברה - ניתן לרכוש כיום חגורת הגברה ייעודית עבור שטחים פתוחים או כזו המיועדת דווקא לחללים סגורים, ובמקרה זה האחרון ניתן להתאים את סוג חגורת ההגברה גם לגדלים שונים של חללים בהם אנו משתמשים בחגורה (חלל גדול ופתוח לעומת חלל צר וסגור יחסית וכו'...). התאמה של חגורת ההגברה, כמו גם של פרטי ציוד הגברה אחרים, לצרכים הספציפיים שלנו, תבטיח הגברה איכותית יותר ותגרום ליותר אנשים לשמוע ולהבין מה אנחנו אומרים.

חיבור לנגן מוזיקה, מיקרופון USB ועוד

קריטריון חשוב נוסף בו כדאי להתחשב הוא אפשרות לחיבור של מכשירים חיצוניים וערוצי סאונד חיצוניים. שתי דוגמאות מרכזיות בהקשר זה הן נגן מוזיקה (ממנו נוכל לנגן מוזיקה או קבצי סאונד שונים) וגם מיקרופון USB (מיקרופון נוסף אותו נוכל לחבר למערכת ההגברה על מנת לתת לאדם נוסף את האפשרות לדבר ולהגביר את עצמו. מתאים במיוחד להופעות בהם משתתף הקהל, אירועים חגיגיים, דיונים ועוד).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עוצמת הגברה מול איכות שמע

שני פרמטרים מרכזיים וחשובים במערכות וציוד הגברה, אשר אנשים רבים מבלבלים ביניהם, הם איכות השמע מול עצמת הסאונד. חשוב להבין כי במקרים רבים עצמת סאונד חזקה יותר אינה מבטיחה איכות שמע טובה יותר. על מנת שבאמת ישמעו אתכם כמו שצריך גם כשאתם מגבירים את חגורת ההגברה עד הסוף, כדאי שתקנו מערכת טובה ואיכותית המותאמת ספציפית לצורך שלכם. בכל מקרה, במידה ומעבירים שיעור, הרצאה או כל דבר אחר בוא יש הרבה מלל ואנחנו מעוניינים שישמעו אותנו בחדות ובבהירות, חשוב לבחור במערכת הגברה ייעודית לצורך זה, ולא בהכרח ללכת על עצמת הסאונד החזקה ביותר שאנחנו מוצאים.

משקל הציוד

במקרים רבים בהם מדובר בציוד הגברה נייד (דוגמת חגורת הגברה), אנחנו בעצם צפויים לסחוב על גופנו את הציוד לפחות חלק מהזמן. במקרים אלו חשוב להתייחס גם למשקל הציוד עצמו, ולוודא כי הוא אינו כבד עבורנו יתר על המידה. אחרת נזיק לגב שלנו ולא נוכל להשתמש בציוד באופן שוטף לאורך זמן. ניתן כמובן למצוא כיום חגורות הצלה ומערכות הגברה ניידות נוספות במתאפיינות במשקל נמוך ביותר, במיוחד בגלל שיקולים אלו.

*** בשיתוף טרטל מערכות הגברה בע"מ. כנסו לאתר וצפו במגוון הענק של ציוד הגברה.

בשיתוף טרטל ציוד הגברה, בשיתוף טרטל ציוד הגברה
  • עוד באותו נושא:
  • רמקולים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully