וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפים החשובים ביותר בעת עיצוב אתרים

בשיתוף WEB 3D, בשיתוף WEB 3D

10.8.2020 / 14:49

לעיצוב האתר חלק מרכזי בהצלחתו. הנה מספר דברים שכדאי לשים עליהם דגש כאשר ניגשים למלאכה החשובה

עיצוב אתרים. freepik,
עיצוב אתרים/freepik

אחד מהשלבים החשובים ביותר בבניית אתר זה כמובן העיצוב שלו. העיצוב של האתר הוא האלמנט שיכול לעשות את ההבדל בין אתר מצליח ובין אתר שידשדש מאחור. מהסיבה הזאת אתם צריכים לבחור חברה המספקת עיצוב אתרים ברמה גבוהה, כך שתוכלו לדעת שאתם בידיים הטובות ביותר - וככל הנראה תוכלו להשיג את מבוקשכם.

אחרי שמצאתם את החברה שתספק לכם שירותי עיצוב, כעת אתם צריכים להכיר את כל הטיפים הקטנים שיכולים לעשות את ההבדל. כך תוכלו לדעת שאתם לא בוחרים בעיצוב שלא מתאים לאתר שלכם או לעסק שעליו האתר אמור להיות מושתת. החדשות המעודדות הן שגם אם העיצוב הנוכחי לא אפקטיבי, תמיד תוכלו לקבל עיצוב חדש - עיצוב שיסייע לכם להשיג את מה שאתם צריכים ושואפים לקבל.

הלוגו של האתר - חייב להיות ברמה גבוהה

העיצוב של האתר אומנם רחב במיוחד, אך אתם צריכים לשים לב ללוגו של האתר. בחלק מהמקרים הלוגו של האתר יהיה הלוגו של העסק שלכם, אך במקרים אחרים החברה שמספקת לכם שירותי עיצוב אתרים תבנה לכם לוגו חדש. במקרה שמדובר על לוגו חדש, חשוב מאוד שתוודאו כי מדובר על לוגו שמתאים לאתר שלכם - אל תמשיכו להתקדם עם העיצוב מבלי שאתם נעולים על הלוגו.

תבחרו צבעים מנחים - צבעים שמתאימים לכם

כל הנושא של עיצוב אתרים מבוסס על צבעים, כאשר אתם בוחרים את הצבעים הנכונים - אתם עושים צעדים גדולים אל עבר ההצלחה. לכן לפני שהמעצב מתחיל לעבוד על האתר שלכם, אתם צריכים לבחור את הצבעים שעליהם האתר כולו יתבסס. אל תבחרו את הצבעים על רגל אחת, אתם חייבים שיהיה קשר בין הצבעים הנבחרים ובין האתר שלכם - אחרת לא השגתם שום דבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

נוחות הגלישה באתר כערך עליון

כל מי שמתעסק בתחום של עיצוב אתרים כבר יודע את זה, אך חשוב מאוד שהנקודה הזאת תובהר פעם אחר פעם. נוחות הגלישה חייבת להיות אחד מהערכים החשובים ביותר שאתם מקפידים עליהם, ואתם לא מתקדמים מבלי שזה יוסבר כמה פעמים שצריך. השאיפה שלכם חייבת להיות שכל גולש שנכנס לאתר יוכל להתנייד בו בקלות, כך שהוא ימצא את מה שהוא מחפש בתוך קצר. אם האתר שלכם יהיה מאוד מסורבל, אנשים פשוט יעזבו אותו - ואתם תישארו במצב לא נעים.

תוודאו שהעיצוב מתאים לקידום אורגני

יש חברות המציעות עיצוב אתרים, אך שוכחות כי קידום אורגני אמור להיות הדלק לאתר שלכם. ללא קידום אורגני אתם תתקשו להגיע ללקוחות חדשים, ואתם תמצאו את האתר שלכם מדשדש בהשוואה לכל שאר המתחרים. לכן אתם צריכים לוודא מראש כי העיצוב שאתם תקבלו יהיה עיצוב של אתר שניתן לקדם בצורה אורגנית וביעילות גבוהה. בסוף זה יכול להיות האלמנט שיעשה את כל ההבדל מבחינתכם.

בשיתוף WEB 3D, בשיתוף WEB 3D
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully