וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Soashi: קונספט חדשני של סושי שף בבית שלכם

בשיתוף Soashi, בשיתוף Soashi

10.8.2020 / 14:15

הישראלים אימצו כבר מזמן את הסושי היפני והסושיות נפתחות ברחבי הארץ כמו פטריות אחרי הגשם. דור שואשי ושחר משה מביאים סושי פרמיום במחירים שווים לכל כיס

דור שואשי ושחר משה. יח"צ,
דור שואשי ושחר משה/יח"צ

על אף שמקורו ביפן, הסושי אומץ בחום על ידי הישראלים, עד כדי כך שהוא הפך למעומד רציני כמאכל הלאומי. הפופולריות הרבה שלו גרמה לפריחה של סושיות חדשות שנפתחות ברחבי הארץ כמו פטריות אחר הגשם. צמד השפים דור שואשי ושחר משה, מומחים במטבח האסייתי והיפני, יצאו לאחרונה בקונספט חדשני שנועד להנגיש את הסושי האיכותי ממסעדות השף עד פתח הבית. תעשיית הידוענים כבר התמכרה. יצאנו לבדוק.

לרשות דור ושחר ניסיון רב במסעדות הסושי המובילות בישראל. בשיחה שערכנו איתם שמענו על הרקע שהוביל אותם לפתיחת Soashi "לאחר שנים בתחום, החלטנו לצאת לדרך עצמאית. הרעיון קם במהלך תקופת הקורונה, כשזיהינו את הביקוש האדיר של הציבור בישראל לסושי איכותי, כזה שניתן להשיג במסעדות שף, שעשוי מחומרי גלם טריים ובמקצועיות הכי גבוהה שאפשר, שיוכלו ליהנות ממנו בביתם באמצעות מערך טק אווי ומשלוחים יעיל ומהיר במיוחד."

העובדה כי ב Soashiנחסכות עלויות רבות הנובעות מהוצאות שוטפות של עסק, מאפשרת לדור ושחר להשתמש בחומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר עבור הסושי שהם מייצרים. כך הלקוחות מרוויחים סושי סופר פרימיום במחירים אטרקטיביים במיוחד.

מגש ספיישלים מפנק המשלב דגים טריים, נאים ואפויים. יח"צ,
מגש ספיישלים מפנק המשלב דגים טריים, נאים ואפויים/יח"צ

הקונספט החדשני כולל מגוון רחב של מנות סושי שחלקן ייחודיות ל Soashiורוקחו במיוחד על ידי שחר ודור לאור הניסיון העשיר שלהם בתחום. תוכלו ליהנות ממנות סושי דגים, צמחוני ומנות ספיישלים מעוררות תיאבון כגון רולים עם מרכיבים לא קונבנציונליים - ריבת בצל, תפוז מקורמל ושימוש בסלק טרי. בין מנות הספיישלים תמצאו ספיישל סלמון, ספיישל קולורול רול מאורז סגול, ספיישל טטאקי עם נתחי טונה אדומה טרייה ועוד.

הפנינים האמיתיות בתפריט של Soashi הינן מגשי המסיבות הכוללים מגש רולים ענק מלא כל טוב שיכול לשמש כארוחה משפחתית חגיגית או כתוספת מטריפה לאירוע קטן. המגשים של Soashi מיוחדים במינם בשל הצבעוניות המאפיינת אותם והכמויות הנדיבות של הסושי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סואשי. יח"צ,
סואשי/יח"צ

הקונספט המהפכני של ''סואשי'' אינו נעלם מעיניהם של ידוענים רבים מתעשיית הבידור הישראלי, ביניהם עומר אדם, סקאזי, עדן פינס, נטלי דדון, ניקול ראידמן, סאבלימינל ועוד רבים וטובים, אשר אימצו את "סואשי" כסושי הבית שלהם.

שחר ודור מספרים כי אבן היסוד של ''סואשי'' מבחינתם היא השירות ללקוחות. "הקמנו את סואשי על מנת לספק מענה לאנשים שאוהבים סושי ורוצים ליהנות ממנו גם בבית שלהם, לכן חרטנו על דגלנו את נושא השירות ללקוחות על מנת שהם יהנו מסושי איכותי ללא פשרות. אנו משתדלים להעניק את השירות הטוב ביותר לכל הלקוחות שלנו מתוך שאיפה שהם יסייעו לנו לגדול ולצמוח."

ב''סואשי'' מקיימים גם אירועים קטנים וגדולים כגון ימי הולדת, מסיבות, חתונות ובר\ בת מצוות ועוד. באירוע האורחים זוכים לארוחת שף במהלכה שחר ודור מכינים לעיניהם מנות ראשונות, סושי חופשי לאורך כל הערב בליווי קוקטיילים מיוחדים וקינוחים מושחתים.

במבט לעתיד, שחר ודור משתפים אותנו בחלום הגדול שלהם. "אנו מקווים להמשיך ולהתפתח בתחום ובעתיד הקרוב לפתוח מסעדה משלנו, אך לשמור על מחירים שפויים כדי שהלקוחות שלנו יוכלו ליהנות מאותו הקונספט שאנו מספקים כעת."

Soashi

לפרטים והזמנות 0525775863 \ 0505394867

לאתר

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף Soashi, בשיתוף Soashi
  • עוד באותו נושא:
  • סושי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully