וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעבור לאורח חיים בריא - עכשיו יותר מתמיד

בשיתוף Fit.il, בשיתוף Fit.il

10.8.2020 / 11:04

אורח החיים המודרני מקשה על שמירה על תזונה נכונה ופעילות גופנית מספקת. נוכח המודעות הגדלה לנושא בשנים האחרונות מספק fit.It בדיוק את הדרך לעשות זאת

אור דן. יח"צ,
אור דן צולם בחדר כושר אייקון פיטנס פתח תקווה/יח"צ

התקופה המודרנית, ברוב המוחלט של המקרים, לא מאפשרת לנו לנהל סדר יום בריא ומאוזן. לכן בתקופה בה אנו חיים, קשה יותר מתמיד לשמור על אורח חיים בריא. הסיבות לכך מגוונות: החל מאורח החיים המעייף שאנו מנהלים, תרבות האוכל המהיר שהפכה לטרנד, מוצרי המזון שאנו רוכשים בסופר, שאם נרצה או לא, מעובדים ועתירים בסוכרים, דבר שפוגע באיכות המזון, ועוד סיבות רבות ומגוונות.

לאור זאת, בשנים האחרונות המודעות לביצוע של פעילות גופנית ושמירה על אורח חיים בריא, במקביל לתזונה נכונה, הולכת ותופסת תאוצה. ההתעניינות בתחום גוררת להפצת מידע רב, חלקו נכון יותר וחלקו נכון פחות במדיות רבות, ביניהן הרשתות החברתיות. אורח חיים בריא מחייב שילוב של תזונה נכונה ושיפור ביצועים גופניים. רבים טועים כאשר הם מתמקדים אך ורק בפן הספורטיבי ולא בפן התזונתי, שכן תזונה נכונה לספורטאים ובכלל, הכרחי לשיפור אורח החיים וכמובן לשמירה על הבריאות שלכם.

אור דן. יח"צ,
אור דן/יח"צ

הנושא תופס תאוצה רבה במיוחד בימים אלו, אחרי סגר הקורונה שהביא הרבה מאד אנשים לשינוי במשקל גופם. צוות המומחים שלנו סקר הרבה מאד שיטות ופיתח את כל הכלים הדרושים כדי להגיע ליעד אשר כולל ירידה במשקל, כפי שמעולם לא דמיינתם.

קבוצת Fit.il בניהולו של אור דן הוכיחה את עצמה בשנים האחרונות כאחת המצליחות בישראל ואף חצתה את גבולות המדינה. הקבוצה מעניקה שירותי תזונה, הכוללים תפריטי תזונה שנעשים בליווי צמוד של מדריכים ותזונאים קליניים. כל מי שחובר לקבוצת Fit.il זוכה מיד לכתיבת תוכנית תזונה פרטנית המתאימה לחיו וכמובן תכנית אימונים לבית, לחדר כושר או בכל מקום שהוא חפץ פה.

Fit.il מעניקה שירות הן ללקוחות פרטיים והן עסקיים. עבור הלקוחות הפרטיים מוצעת חבילה אשר כוללת בניית תפריט תזונה שמותאם לאורח החיים של אותו אדם. כך לדוגמה, לא חשוב מה שגרת החיים, בין אם היום מתחיל ב 6:00 או ב 10:00, בין אם השגרה כוללת עבודה מהמשרד או מהבית, במשמרת יום או לילה, Fit.il פשוט קוראת אותך, בוחנת מה השיטה שהכי מתאימה עבורך ועל פיה נבנית תוכנית אישית. "אנחנו לא זורקים ללקוח דף עם תפריט תזונה וכאן זה תם" סיפר אור דן, הבעלים, והוסיף: "כל לקוח זוכה לתחקיר, מי הוא ומה הוא? מה קשה לו? סובל מנפילות שוקולד בלילה? וכדומה. אנו מבקשים לדעת איפה 'המוקש' של כל אחד ולפיו אנו בונים עבורו את התפריט''. עבור הלקוחות העסקיים (כגון חברות הייטק) החברה מציעה מגוון אפשרויות הכוללות את המענה האישי וכוללות גם ייעוץ תזונתי לצד מדריכי כושר, ימי ספורט ועוד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אור דן. יח"צ,
אור דן/יח"צ

מה תגיד לאלו שנרתעים מתחילת תהליך שכזה?

"שאין מה לחשוש. מי שלא אוהב אורז, חזה עוף וברוקולי - לא צריך את זה. אין אצלנו שום דבר שהוא אסור, אין דבר כזה אסור שוקולד, אסור פיצה. אנחנו לא דוגלים בדיאטה מסוימת אלא עובדים בכל סוגי הדיאטות ונותנים גישה לכל לקוח שחפץ בשירות שלנו".

בנוסף לתזונה, החברה מעניקה ליווי שוטף בוואטסאפ. לשם הדגמה, בחורה אנונימית קיבלה תפריט אבל היא לא מעוניינת לאכול את הטוסט הקבוע שלה. מה היא עושה? פשוט שולחת הודעה לתזונאי הודעה על המוצר שהיא רוצה במקום המאכל הקבוע ושואלת איך היא מכניסה אותו לתפריט שלה - התזונאי עוזר לה ומעניק עבורה ליווי שוטף ומקיף. "אנחנו שואלים את הלקוח איך הוא מדמיין שהוא יראה ועוזרים לו להשיג את המטרה בתכנית הזאת". אמר אור דן והוסיף: "אם מישהו רוצה קוביות ושרירים בידיים, אנחנו נבנה לו תכנית אימונים מותאמת לו ולגודל הגוף שלו. אם זאת אישה שהולכת לסטודיו שלוש פעמים בשבוע ואומרת שהיא רוצה לבנות עוד את הישבן, אז אנו מעניקים לה תכנית ביתית של 20 דקות בנוסף לפעילות שלה בסטודיו".

קיבלנו את הרושם כי קבוצת Fit.il מעניקה מעטפת שלמה אשר מתאימה אותה ללקוח ולדרישותיו באופן מלא. מדובר בתמיכה מאד מקיפה הן בתזונה והן באימונים. אין חדרי כושר בגלל הקורונה? יש אימונים בבית. Fit.il פשוט עושה התאמה למציאות המשתנה. הקבוצה משווקת חבילות לחצי שנה וגם לחודש בודד ואם לדוגמה, אחרי שלושה חודשים, ללקוח לא מתאים להמשיך והוא התחייב לחצי שנה, Fit.il מזכה אותו. "אין לנו ענין לעשות רווח ללא תוצאות" קבע אור דן.

הבעלים של Fit.il, אור דן, הוא גם נשיא ישראל לפיתוח גוף טבעי - יש אנשים שלוקחים את המושג "משמעת" צעד אחד קדימה ובבואם לאמץ אורח חיים בריא הולכים עד הסוף, ללא פשרות. אור דן הוכיח שעם מספיק רצון אפשר לשבור את תקרת הזכוכית ולהגיע לתוצאות שלפני תחילת התוכנית נראו שאינן ברי השגה. לפני שלוש שנים הוא זכה בתחרות "מאסלמניה" בארצות הברית בקטגוריית "הפיזיק" השמה דגש מיוחד על אסתטיקה, פרופורציות, וחיטוב הגוף, לאחר שהביא למהפך בגופו. כל זאת בזכות עבודה קשה ואינטנסיבית וללא שימוש בחומרים אסורים. "לפני כמה שנים הייתי שמנמן והחלטתי לקחת את עצמי בידיים וללכת למכון הכושר, שם פיתחתי מסת שריר אך שכבת השומן נשארה עלי. לאחר השחרור מהצבא החלטתי לקחת את תחום האימונים צעד קדימה ולהתחיל תהליך של חיטוב הגוף. התחטבתי מאד ואף התחריתי בתחרות מר ישראל בקטגוריית ה"מן פיזיק".

דווקא בתקופה בה הכל הלך לו, עבר אור דן אירוע מצער שהתרחש מיד לאחר התחרות שהציב את כל תכניותיו בסימן שאלה. הוא נפגע על ידי רכב בעת שעבר במעבר חצייה וכתוצאה מכך ריסק את רגלו. בזמן ההחלמה תוך ביצוע תואר שני, ועשרות ימי מילואים כקצין בצה"ל- אור דן החליט להביא את גופו לקצה גבול היכולת ולהגיע לבמות הגדולות בחו"ל בתחום פיתוח הגוף בקטגוריית הפיטנס - מאותו רגע בשבילו זו הייתה רק ההתחלה כי לאחר שסיים את תקופת החיטוב הארוכה נדמה היה שהקרקע למימוש תוכניותיו של אור כמעט מוכנה.

אור דן טס לארה"ב על מנת להגשים את חלומו: עמידה על הבמות הכי גדולות של תחרויות הפיטנס בארה"ב. "הרגעים הקשים ביותר במהלך ההכנה היו בשהות בארה"ב לפני התחרויות בהם הייתי צריך להתאמן שלוש פעמים ביום ולשמור על תפריט תזונה קפדני. בנוסף, עברתי בדיקות פוליגרף שבדקו כי אני באמת לא צורך סטרואידים או חומרים אסורים. התמודדתי בארבע תחרויות ודורגתי בכולן במקומות 1-3''.

אור דן. יח"צ,
אור דן צולם בחדר כושר אייקון פיטנס פתח תקווה/יח"צ

לאחר הזכיות, אור דן החליט לשמש דוגמה ולהילחם בתופעה של סימום בספורט פיתוח הגוף והחליט להביא את האיגוד העולמי לפיתוח גוף טבעי ארצה ומונה לנשיא WNBF ישראל, תחרויות פיתוח גוף טבעי מטעם איגוד WNBF בישראל ,תחרויות אלו מתקיימות מזה תקופה ועשרות רבות של מתמודדים כבר זכו להשתתף בהן. הזוכים בתחרויות אלו אף זכו לייצג את ישראל בתחרות שנערכה בארה"ב.

בימים אלו אור דן ממשיך לתור אחר מתמודדים ישראלים לקראת תחרות WNBF שתיערך בישראל (בית דני , תל אביב) ב-15/10/20, כאשר אחריה תיערך אליפות העולם בנובמבר. בתחרות ישנן מספר קטגוריות לגברים (נער החוף, מן קלאסיק, באדי בילדינג) ונשים (ביקיני, פיט בודי).
חושבים שיש לכם את זה? רוצים להתמודד על הבמה באופן הכי טבעי, תרתי משמע? אתם מוזמנים לעבור הכנה תחרותית בקבוצת FIT IL אשר תלווה אתכם בתזונה, אימונים וביצוע פוזות על הבמה.

וכן גם כל אדם אשר חפץ להתחטב ולשנות את אורח חייו מוזמן ליצור עמנו קשר.

טלפון: ‏03-7709555

מייל: or@fit-il.com

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Fit.il, בשיתוף Fit.il
  • עוד באותו נושא:
  • כושר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully