וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרת נגעי עור וסרחי עור - המידע המקיף ביותר והמרכזים המומלצים

בשיתוף אתר דוקטור חן – מרכזיים אסתטיים מתקדמים, בשיתוף אתר דוקטור חן – מרכזיים אסתטיים מתקדמים

10.8.2020 / 10:20

מהן הדרכים היעילות, המהירות והבטוחות ביותר להסרת נגעי עור וסרחי עור? האם הטיפולים כרוכים בכאב? האם הטיפולים בטוחים? היכן ניתן לעבור טיפולי הסרת נגעי עור וסרחי עור בשיטות המתקדמות בעולם?

נגעי עור. freepik,
נגעי עור/freepik

על עורם של רוב האנשים קיימים נגעי עור שונים. לרוב, מדובר בגידולים ונגעים שפירים כגון סרחי עור (או בשמם העממי "פלולות"), נקודות חן, שומות, קסנטלזמות, יבלות, אקנה ועוד. כאשר נגעי העור בולטים ומופיעים במקומות חשובים ובולטים הם עלולים להוות מטרד אסתטי של ממש. בנוסף, עלולים נגעי עור מסוגים שונים להפריע בגילוח, בענידת תכשיט או בעת לבישת חזייה. עולם האסתטיקה והיופי צועד קדימה ועמו טכנולוגיות חדשות ומתקדמות להסרת נגעים. אחת הטכנולוגיות הפופולריות ביותר להסרת נגעי עור וסרחי עור היא טכנולוגיית הלייזר. מומלץ לעבור טיפולי הסרת נגעי עור וסרחי עור על ידי מומחים במרכזים מוביליים המאפשרים קבלת תוצאות מושלמות ללא סימן או צלקת וזאת תוך זמן קצר ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

על מה תוכלו לקרוא בהמשך:

• הסיבות להסרת נגעי עור וסרחי עור.
• הסרת נגעי עור בלייזר.
• הסרת נקודות חן בלייזר.
• הסרת סרחי עור בלייזר.
• הסרת נימים בלייזר.
• הסרת קסנטלזמה בלייזר.
• הסרת יבלות בלייזר.
• הסרת קונדילומה בלייזר.
• הסרת אקנה בלייזר.
• הסרת צלקות בלייזר.
• הסרת המנגיומה בלייזר.
• הסרת פיגמנטציה בלייזר.
• הסרת נמשים בלייזר.
• הסרת סימני מתיחה בלייזר.
• הסרת גושי שומן בלייזר.
• כל היתרונות של הסרת נגעי עור בלייזר.
• מרכזיים אסתטיים מתקדמים לטיפול בהסרת נגעי עור וסרחי עור בלייזר.

הסיבות להסרת נגעי עור וסרחי עור

אסתטית- זוהי הסיבה הפופולרית ביותר להסרת נגעי עור שכן אלו עלולים לפגוע בדימוי העצמי וזאת במיוחד כאשר הם מופיעים באזור הפנים או באזורים חשופים כאשר הדרך הטובה ביותר להסרתם היא על ידי טיפול לייזר מתקדם המביא לתוצאות אסתטיות ביותר.

תפקודית- נגעי עור עלולים לבלוט מעל פני העור ולהפריע בעת גילוח, ענידת תכשיט או לבישת חזייה. הסרתם באמצעות לייזר, תותיר את העור חלק ואחיד.

סיבה רפואית- במקרים בהם קיים חשד שמדובר בנגע ממאיר או נגע העלול להיות קדם סרטני, יש צורך בהסרתו לצורך עריכת בדיקה מעמיקה (ביופסיה).

השיטה המשמשת לצורך הסרת נגעי עור נקבעת על פי הסיבה להסרתם. ברוב המקרים הסיבה להסרה מסיבה אסתטית או תפקודית נעשית באמצעות טכנולוגיית הלייזר הבטוחה, המתקדמת והיעילה וכאשר קיים חשש לנגע ממאיר נעשה שימוש בשיטה כירורגית לצורך שליחת דגימה מהנגע לפתולוגיה לצורך אבחון.

הסרת נגעי עור בטכנולוגית לייזר מתקדמת

נגעי עור הם שם כולל לנגעים שונים המופיעים על גופם ופניהם של אנשים רבים בגילאים שונים וביניהם: שומות, סרחי עור, קסנטלזמות, (הצטברות של גבישי כולסטרול המופיעים מתחת לעור העפעף) לימפומות , יבלות ועוד. הדרך הבטוחה והמהירה במיוחד להסרת נגעי עור היא באמצעות טכנולוגית הלייזר המתקדמת בעולם אשר מסירה נגעים בהצלחה ללא סימן או צלקת הודות לטכנולוגיה הייחודית העושה שימוש בהתחדשות הטבעית של העור ומביאה לתוצאות מושלמות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הסרת נקודות חן בטכנולוגית לייזר מתקדמת

על פניהם וגופם של אנשים רבים ניתן להבחין בנקודות חן. אלו הן בליטות כהות על גבי העור אשר גוונם נע בין חום שחור לוורוד כהה וזאת בהתאם לריכוז המלנין, פיגמנט הצבע בעור. נקודות חן יכולות להיות קטנות ומעטות או גדולות ומרובות נקודות החן מהוות מטרד אסתטי של ממש כאשר הן מופיעות באזורים חשופים כמו הפנים, הזרועות או הגב והן עלולות לפגוע בדימוי העצמי. לכן, מומלץ לבצע טיפול הסרת נקודות חן באמצעות טכנולוגית הלייזר הנחשבת לשיטה היעילה והבטוחה ביותר המביאה לתוצאות של עור חלק ואחיד ללא סימן או צלקת.

הסרת סרחי עור בטכנולוגית לייזר מתקדמת

סרחי עור הם נגעים המחוברים אל העור על ידי רקמה הדומה לגבעול דק וקטן. הנגעים ידועים בשמם העממי כ"דבלול" או "פלולה". אלו נגעים שפירים אך רבים מעוניינים בהסרתם מסיבה אסתטית או כאשר הם מופיעים באזורים חשופים או כאשר הם מפריעים לגילוח או לענידת תכשיט. סרחי העור מופיעים על פני החזה, הצוואר, המפשעה, מתחת לחזה, בית השחי, העפעפיים ועוד. הסיבה להופעתם של סרחי העור היא לרוב תורשתית אך מדענים טוענים כי סרחי העור עלולים להוות סימן למחלות לב וכלי דם, טרשת עורקים ואף סוכרת. סרחי עור מופיעים לרוב בצבע העור וצורתם א סימטרית מקומטת או עגולה וחלקה. היפר פיגמנטציה יכולה להביא את סרחי העור להופיע בצבע כהה יותר מעור הגוף שסביבו. הטיפול שנמצא יעיל ביותר לצורך הסרת סרחי עור הוא באמצעות טכנולוגיית הלייזר המתקדמת המותירה את העור אחיד, חלק וללא סימן. קרני העור צורבות במדויק את הנגע וגורמות להתייבשותו ונשירתו.

הסרת נימים בטכנולוגית לייזר מתקדמת

נימים הם כלי הדם הקטנים ביותר בגופנו. הם משמשים כצינור המעביר דם מן העורק לוריד. כאשר קיים עומס על הנימים, הוא גורם להרחבתם והם בולטים כקווים כחלחלים של נימים מורחבים המצויים בשכבת הדרמיס, השכבה העליונה של העור. ברוב המקרים נימים אינם מהווים בעיה בריאותית אלא בעיה אסתטית בלבד. טיפולי הסרת נימים באמצעות טכנולוגית לייזר נחשבים לפופולריים במיוחד. הטכנולוגיה מאפשרת הסרתם של הנימים בקלות הן ברגליים והן בפנים לצמיתות. מערכת מחשוב מתקדמת מאפשרת למומחים המטפלים לחשב את עומקם של הנימים וזאת בכדי לאפשר לקרני הלייזר לחדור במדויק אל השכבה הנכונה לצורך כיווצם וסילוקם. זהו טיפול לא פולשני אשר אינו כרוך בכאבים. הטיפול אינו פוגע באזור שמסביב לנימים המורחבים והוא מאפשר חזרה מהירה לשגרה.

נגעי עור. freepik,
נגעי עור/freepik

הסרת קסנטלזמה בטכנולוגית לייזר מתקדמת

קסנטלזמה הוא נגע הממוקם בעפעפיים הנובע משקיעתו של חומר שומני העשוי בדרך כלל מכולסטרול. הנגעים אינם מסוכנים בריאותית אך הם מהווים מטרד אסתטי בולט במיוחד. גודלם של הקסנטלזמות נע בין מספר מילימטרים למספר סנטימטרים. הן מופיעות בשכיחות גבוהה יותר בקרב אנשים בעלי רמות כולסטרול גבוהות בדם. הסרת קסנטלזמות בלייזר נחשבת לטיפול המתקדם והיעיל ביותר המביא לתוצאות האסתטיות הטובות ביותר וזאת כיוון שהוא אינו פולשני כניתוח, אינו כרוך בכאבים ותהליך ההחלמה ממנו קצר בהשוואה לכל שיטה אחרת. הטיפול בלייזר הוא מבוקר. הנגעים נצרבים ויוצרים גלדים קטנים המתייבשים, מתקשים ומתקלפים והעור מתחדש בהליך החלמה טבעי . זוהי השיטה המתקדמת והיעילה ביותר לטיפול הסרת קסנטלזמות עם תוצאות מדהימות ומהירות ללא סימן או צלקת.

הסרת יבלות בטכנולוגית לייזר מתקדמת

יבלות ויראליות כגון יבלות בכף הרגל המלוות בכאב, ניתנות להסרה ביעילות באמצעות טכנולוגית לייזר הנחשבת לטיפול האופטימלי ביבלות. קרני הלייזר מסירות את העור הקשה של היבלת בצורה הדרגתית באמצעות טכנולוגיה מבוקרת היבלת מוסרת מהשורש והעור מחלים בהליך טבעי. הטיפול אינו מצריך הרדמה או תפרים, הוא אינו מלווה בתופעות לוואי והוא בטוח לחלוטין. ניתן להסיר יבלות בכל אזור בגוף ולטפל במספר רב של יבלות במסגרת טיפול לייזר אחד. עוצמת המכשיר מווסתת לפי סוג ומיקום היבלת ומאפשרת טיפול מדויק לתוצאות מועילות ללא סימן או צלקת.

הסרת קונדילומה בטכנולוגית לייזר מתקדמת

קונדילומה היא יבלת או גידול קטן עד למספר מילימטרים הנוצר כתוצאה משינוי גנטי הנוצר כתוצאה מהשפעת וירוס הפפילומה על תאי העור הגורם להכפלתם בצורה לא מבוקרת. הנגיף מתפתח בצורה אופטימלית באזורים לחים למחצה ולכן קונדילומות מופיעות אצל נשים על שפתי איבר מין, בפי הטבעת ובאזור החיצוני של הנרתיק. אצל גברים, מופיעות הקונדילומות על גבי הפין, שק האשכים ובאזור פי הטבעת. היבלות אינן כואבות אך הן נוטות לגרד. וירוס HPV הוא הגורם לקונדילומה כתוצאה מקיום יחסי מין לא מוגנים עם נשא HPV. על הטיפול בקונדילומה להיות מהיר וזאת בשל נטיית היבלות להתפשטות והתרבות וכן להדבקה של כל מי שבא במגע עמן. טיפול הסרת קונדילומה בלייזר מסייע למערכת החיסונית להתמודד עם נגיף ה-HPV. הוא מסיר ועוצר את התפשטות הנגעים בדרך המהירה והיעילה ביותר. טיפול הסרת קונדילומה בלייזר הוכח במחקרים קליניים כטיפול המתקדם ביותר המסייע למערכת החיסונית להתגבר על הנגיף.

הסרת אקנה בטכנולוגית לייזר מתקדמת

אקנה היא בעיה שכיחה בקרב בני נוער ומבוגרים המתבטאת בפצעים קטנים על עור הפנים. האקנה נגרמת בעקבות הפרשה מוגזמת של בלוטות החלב בעור. בשנים האחרונות הביאה טכנולוגית הלייזר למהפך של ממש בטיפול באקנה והוכחה כטיפול היעיל ביותר המביא לתוצאות הטובות ביותר בבעיה. קרן הלייזר מחממת נקודתית את תאי העור שמסביב לפצע. היא חודרת אל בלוטות החלב ומביאה לשינוי במבנה הרקמה הודות לחימום .החום תורם ליצירת קולגן ואלסטין המחדשים את תאי העור והודות לכך נעלמים סימני הפצע והצלקות. החימום המדויק אותו יוצרת קרן הלייזר מביא לתוצאה של עור חלק ואחיד ללא צלקות. בנוסף, הטיפול בלייזר משמיד את הבקטריות והחיידקים הגורמים לאקנה. הטיפול קצר ומאפשר חזרה מהירה לשגרה.

הסרת צלקות בטכנולוגית הלייזר

עורנו מורכב משלוש שכבות נפרדות: אפידרמיס (שכבת העור העליונה) דרמיס והיפורדרמיס. הצלקת היא דרכו של הגוף לנסות ולתקן פגיעה, דלקת או פציעה בשכבת הדרמיס. טכנולוגית הלייזר מחממת בעדינות את האזור המצולק ומביאה להתחדשות תאי קולגן. הטכנולוגיה מביאה להתכווצות והתחדשות של העור באזור הצלקת והתוצאה: עור חלק ועדין המשולב עם מרקם העור וגוון העור שסביבה, הטבה בצפיפות העור והקטנת גודל הצלקת וכן שיפור של מצב העור והצלקת. הטיפול מתבצע בטכנולוגית פוטונה 4D. זוהי טכנולוגיה חדשנית המשמשת לצורך טיפול הסרת צלקות בלייזר. הליך זה מתבצע על ידי צריבת נקודות מיקרוסקופיות המגיעות עד לשכבה האמצעית של העור, הדרמיס. פעולה זו מגרה את ייצור הקולגן וממריצה את ייצור תאי העור החדשים תוך החלקת העור. זהו הטיפול המתקדם ביותר בשיטת פיטורג'וביניישן (אנרגיית אור IPL) היוצרת חימום עמוק של שכבת הדרמיס והקולגן המביאה להמרצה וחידוש העור בצורה טבעית עם תוצאות מדהימות של הסרה וטשטוש צלקות.

הסרת המנגיומה בטכנולוגית לייזר מתקדמת

המנגיומות שרי הנן נגעים עוריים המופיעים בגוון אדום מבריק עד סגול. בשמם המקצועי הן נקראות פפילומות. המנגיומות שרי מורכבות מנימי דם זעירים הממוקמים סמוך לפני העור. להמנגיומות נטייה להתפתח הן בגודלן והן במספרן ולכן קיימת חשיבות גדולה לטיפול הסרת המנגיומה לפני התפשטות. הן מורכבות מצברי נימים הממוקמים על פני העור. הן אינן מהוות סכנה בריאותית והסיבה היחידה להסרתן היא אסתטית. טיפול בלייזר מביא להעלמתם של הנגעים תוך זמן קצר. השיטה החדשנית מביאה לייבוש וכיווץ ההמנגיומות בתוך 30 שניות בלבד ולאחר מכן, להתקלפות ספונטנית של השכבה העליונה בעור בצורה טבעית המביאה להתחדשות העור ללא סימן או צלקת ולתוצאות מדהימות ומהירות ללא כל כאב.

הסרת פיגמנטציה בטכנולוגית לייזר

פיגמנטציה היא תופעה המתבטאת בהופעת כתמים כהים או בהירים הנקראים "מלנין" והם נוצרים לרוב כתוצאה מחשיפה לשמש, גורמים גנטיים או הורמונליים או גיל מבוגר. הכתמים מופיעים לרוב באזורי הפנים, הצוואר, הידיים, המחשוף והגב. הטיפול הנקודתי והיעיל ביותר המביא למראה עור אחיד, חלק , צעיר ורענן הוא טיפול באמצעות לייזר הדור הבא, הנחשב למתקדם מסוגו בעולם. הטיפול יוצא אפקט משולש של הסרת פיגמנטציה, יצירת מראה עור אחיד והצערת העור בטיפול אחד. טכנולוגית הלייזר המתקדמת ביותר לטיפול בפיגמנטציה כיום היא של החברות פלומר, סינרון קנדלה ופוטונה לייזר הנחשבות לפסגת הטכנולוגיה המביאה לתוצאות הטובות ביותר.

הסרת נמשים בטכנולוגית לייזר

נמשים מתחילים להופיע בסביבות גיל שנתיים עד ארבע לאחר חשיפה לשמש. הופעת נמשים שכיחה יותר בקרב אנשים בעלי גוון עור בהיר. אצל אנשים בעלי נמשים מצטבר המלנין בריכוזיות יתר באזורים שונים בגוף. בגיל מבוגר, עלולים הנמשים להפוך סרטניים או לכתמי עור כהים עקב חשיפה ממושכת לשמש. השיטה המתקדמת ביותר והחדישה ביותר לטיפול הסרת נמשים היא באמצעות טכנולוגית לייזר במכשיר ICON מבית PALOMAR. המערכת בנויה ממספר ידיות טיפול בעלות אורכי גל שונים המותאמים בדיוק לגודל הנמש ולצבע עורו של המטופל. הטיפול מביא ליצירת רקמה בריאה וחדשה ולמראה עור חלק ואחיד ללא סימן או צלקת.

נגעי עור. freepik,
נגעי עור/freepik

הסרת סימני מתיחה בטכנולוגית לייזר מתקדמת

סימני מתיחה הם מטרד המביא לעוגמת נפש רבה ולירידה בדימוי העצמי. סימני המתיחה הנם קרעים פנימיים אשר נוצרו בשכבת הדרמיס (שכבת העור התחתונה) כתוצאה מפגיעה בסיבי האלסטין והקולגן שבעור. סיבים אלו אחראים על גמישותו של העור וכאשר נוצרת פגיעה בהם, נוצרים סימני מתיחה בצבע אדמדם או סגלגל אשר הופכים עם הזמן צבע לבן כסוף. הריון או לידה, דיאטות קיצוניות, עור דק וחוסר אלסטיות, עור בהיר, תורשה וגנטיקה הם הסיבות המובילות להופעת סימני מתיחה. לרוב מופיעים הסימנים באזורי הבטן, הגב, הרגליים, הישבן והחזה. שיטת הטיפול היעילה בקרעי הדרמיס היא טיפול בלייזר. קרני הלייזר "מתעלמות" משכבת העור העליונה, עוקפות אותה ומגיעות למיקומו של החתך בשכבת הדרמיס. קרני הלייזר הנשלחות אל הדרמיס, מאותתות לגוף כי קיימת פגיעה בעור ולכן העור מתחיל לרפא את עצמו ולבנות את שכבות הקולגן והאלסטין מחדש תוך שהוא סוגר את הקרע הקיים. בנוסף, הלייזר ממריץ את פעילות התאים באזור בו נמצאים הסימנים, גורם לפיגמנטציה המצמצמת את הצלקות הפנימיות ומטשטש את קוויהם. הטיפול ממנף את התהליכים הטבעיים המתרחשים בגוף ומנתב אותם לצורך העלמת סימני מתיחה. זוהי השיטה היעילה, הבטוחה ומהירה ביותר לטיפול בסימני מתיחה.

הסרת גושי שומן בטכנולוגית לייזר מתקדמת

גושי שומן תת עוריים מופיעים לרוב על הפנים, הצוואר, בית השחי והזרועות. אלו הם גידולים שפירים המורכבים מרקמת שומן ויכולים להתפתח בכל מקום בגוף. גושי שומן (מליום) גדלים רק מתחת לעור בקצב איטי מאוד ולרוב אינם מהווים סכנה בריאותית ואינם כרוכים בכאבים. הסרת גושי שומן (מליום) בלייזר מתבצעת ברוב המקרים למטרות אסתטיות . השיטה המתקדמת ביותר להסרת גושי שומן היא לייזר. הלייזר יוצר נקודות מיקרוסקופיות על גושי השומן היוצרות גלדים בגוון חום המתייבשים, מתקלפים תוך מספר ימים ומביאים למראה עור אחיד וחלק ללא סימן או צלקת. טכנולוגית הלייזר מביאה ליצירת תגובה אמיתית של התחדשות העור, חידוש סיבי הקולגן בצורה מהירה.

כל היתרונות של הסרת נגעי עור בטכנולוגיות הלייזר המתקדמות

טיפולי הסרת נגעי עור וסרחי עור באמצעות טכנולוגית לייזר הוא השיטה הבטוחה והיעילה ביותר להסרת כל סוגי הנגעים. השיטה מאושרת על ידי משרד הבריאות וה-FDA. הטיפול בלייזר אינו כרוך בכאבים ואינו פולשני והוא מבוסס על קרני לייזר הצורבות ומייבשות את הנגע בצורה נקודתית ומביאה להתחדשות העור בצורה טבעית ללא צורך בהרדמה או תפרים. הטיפול מתבצע בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת התאמה של קרני הלייזר לגודל הנגע ולעומקו ובכך מתאפשר טיפול מדויק ללא פגיעה ברקמה הבריאה. כך מתקבלת תוצאה של מראה עור חלק ואחיד. לרוב, די בטיפול אחד בלבד הניתן לביצוע בכל ימות השנה. הטיפול מתבצע על ידי מומחים במרכזים המובילים בארץ ובמחירים אטרקטיביים במיוחד (כמה מאות שקלים להסרת נגע בודד והמחיר יורד עם הסרת כמות גדולה של נגעים).

מרכזים אסתטיים מתקדמים לטיפול בהסרת נגעי עור וסרחי עור בלייזר:

רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן מביאה אליכם את הטיפולים המבוקשים והמתקדמים בעולם לטיפול הסרת נגעי עור מכל סוג בטכנולוגית לייזר מתקדמת. כל הטיפולים מתבצעים על ידי המומחים המנוסים בתחום ובאמצעות מכשירים חדשניים המאושרים הן על ידי משרד הבריאות והן על ידי ה-FDA. אם יש לכם נגעי עור, סרחי עור, יבלות, אקנה או כל נגע עור אחר הגורם לכם לחוסר נוחות ופוגע לכם בדימוי העצמי, זה הזמן לקבוע פגישה עם המומחים שלנו ללא התחייבות וללא תשלום ולקבל את כל ההדרכה והמידע אודות טיפולי הסרת נגעי עור וסרחי עור באמצעות טכנולוגיות הלייזר המובילות בעולם. לאחר אבחון מקיף, יותאם לכם הטיפול הנכון ביותר לקבלת התוצאות המדויקות והטובות ביותר.

לטיפול הסרת נגעי עור וסרחי עור במרכזים המובילים התקשרו: 073-3746633

לאתר דוקטור חן הקלק

לפייסבוק הקלק

בשיתוף אתר דוקטור חן – מרכזיים אסתטיים מתקדמים, בשיתוף אתר דוקטור חן – מרכזיים אסתטיים מתקדמים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully