וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בני סכנין ניצחה 0:2 את הפועל חיפה

העולה החדשה פתחה טוב את עונת החזרה שלה בזכות שערים של עטאא ג'אבר (2) ואיהאב שאמי (52). הקבוצה של חיים סילבס נראתה לא טוב

עטאא ג'אבר שחקן בני סכנין. לילך וייס רוזנברג
סידר לסכנין יתרון מוקדם. ג'אבר/לילך וייס רוזנברג

אחרי עונה אחת בליגת המשנה, בני סכנין חזרה הערב (ראשון) באופן רשמי להתמודד מול קבוצות ליגת העל כשניצחה 0:2 את הפועל חיפה במסגרת המחזור הראשון בבית א' של גביע הטוטו. הקבוצה של אלדד שביט הייתה עדיפה ברוב שלבי המשחק, פרט לחלקים קצרים במחצית הראשונה, וניצחה בזכות שערים של עטאא ג'אבר בדקה השנייה ואיהאב שאמי בדקה ה-52.

יש לציין ששתי הקבוצות שיחקו בהרכבים חסרים מאוד כשהפועל חיפה עדיין לא עברה בבקרת התקציבים ולכן לא שיתפה את המצטרפים החדשים פרט לוויליאם אגאדה, שלא ממש הרשים. גם בני סכנין עדיין לא שיחקה בהרכב המלא כמובן ושיתפה הרבה מחליפים, אבל גם כך נראתה בסדר גמור בסך הכול. עטאא ג'אבר, שהיה טוב מאוד בשלבים המכריעים בלאומית, היה טוב גם הערב וגם התכבד בשער.

הרכב הפועל חיפה: רן קדוש, ירין סרדל (ירין כהן, 69), גיא משפתי, מיקי סירושטיין, שניר טליאס, גל אראל, סער פדידה (דודו אלטרוביץ', 69), אלמוג בוזגלו (מהראן לאלה, 58), אפיק קטן (ראוף ג'בארין, 58), נס זמיר (לירן סרדל, 76), וויליאם אגאדה.

הרכב בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד עותמאן, סארי פלאח (נאסים אבו יונס, 76), איהאב שאמי, דין טוויזר (מוחמד סייד אחמד, 81), יזן נסאר, איהאב גנאים, חסן חילו, עטאא ג'אבר (בהג'את בשיר, 62), מוטי מלכה (בנא טאנוס, 69), אוסמה חלאיילה (מוחמד עוואד, 84).

מהלך משחק

דקה 2: שער! מוטי מלכה פרץ משמאל, עבר את השומר שלו והעביר מסירת רוחב לא טובה כל כך, אבל רן קדוש הדף רע היישר על עטאא ג'אבר, שבעט ונבלם, אבל הכדור פגע בו שוב והלך פנימה. 0:1 מוקדם לבני סכנין.

דקה 6: ג'אבר הגיח הפעם משמאל והגביה לרחבה, זה איכשהו הלך למשקוף ומשם חזר אל מוחמד עותמאן שהוציא רק קרן.

דקה 16: התקפה ראשונה טובה של הפועל חיפה: זמיר מסר יפה לסער פדידה, שהתמהמה קצת ועבר את השומר שלו, קנדיל סגר לו את הזווית ובלם אותו.

דקה 30: סער פדידה בעט מרחוק לא חזק במיוחד, מחמוד קנדיל שמט את זה, אבל הצליח להשתלט על הכדור. הפועל חיפה השתפרה בדקות האחרונות.

דקה 34: ירין סרדל מסר לסער פדידה, ששוב לא סיים מספיק טוב ובעט מ-12 מטר מעל השער.

דקה 41: איהאב שאמי פרץ יפה מאוד משמאל ובעט עם רגל שמאל חזק, אבל קצת מעל השער.

דקה 48: מוטי מלכה קיבל מסירת רוחב טובה ובעט מקצה הרחבה לא רע, אבל זה הלך החוצה.

דקה 52: שער! בני סכנין יצאה למתפרצת יפה, הכדור הגיע איכשהו לשאמי, שבעט מהאוויר כדור שפגע באחד משחקני חיפה והלך פנימה, 0:2 לסכנין.

דקה 94: שריקת סיום. אחרי הרבה דקות נטולות אירועים משמעותיים המשחק נגמר ובני סכנין משיגה ניצחון ראשון עם 0:2 בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully