וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך משפיע ספק האינטרנט על הפעילות השוטפת בעסק?

בשיתוף ITC, בשיתוף ITC

9.8.2020 / 16:08

מה חשוב לעסק לדעת לפני שהוא בוחר את ספק הרשת דרכו יעבוד העסק שלו?

אינטרנט. pixabay,
אינטרנט/pixabay

רשת האינטרנט הפכה כיום לערוץ העיקרי שבו משווקים עסקים רבים. למעשה, הפעילות העסקית במסגרתה, היא הרבה יותר מאשר שיווק. האינטרנט מהווה למשל, גם ערוץ תקשורת חשוב, עם אפשרות לשימוש ברשתות חברתיות, מסרים מידיים ועוד. כיצד משתלב בכך ספק האינטרנט ואיך הוא משפיע על הפעילות השוטפת בעסק? אלה כמה נקודות מפתח בנושא זה:

זמינות

היבט ראשון וקריטי, הוא נושא הזמינות. שירותי ספק האינטרנט חייבים להיות זמינים כל הזמן - 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. לעסק ששומר שבת, ימים ושעות שנכללים בה לא רלוונטיים לכך, אבל גם הם זקוקים לזמינות כזו בשאר ימי השבוע. האפשרות להתחבר לאינטרנט ולעשות זאת בקלות ובמהירות, היא דרישה בסיסית. בעסקים, חיונית האפשרות לגלוש מיידית לאתרים שונים בכדי להתעדכן, לבדוק בכל רגע מבוקש אם הגיע דואר אלקטרוני, להתחבר לווטסאפ וכדומה. חוסר זמינות של החיבור לאינטרנט, ישבש ברוב העסקים מגוון פעילויות מסוג זה ובכך, יפגע בתפקודם באופן משמעותי. לכן, חשוב לבחור בחברה שתספק לכם שירות מיטבי, ופה נעצור לציין כי ITC היא דוגמה לחברה שבה תקבלו זמינות כזו.

אצל ספק איכותי, גם אם ישנה תקלה שפוגעת בשירותיו, הוא ערוך מראש להתאושש ממנה במהירות. חשוב מכך - הוא ערוך להמשיך ולספק ללקוחותיו את אותו שירות, באמצעות מערכות ומנגנונים שמוכנים למקרי חירום. כל זאת, אמור להתרחש מאחורי הקלעים באופן ששקוף לכם כלקוחות, שרק רוצים להמשיך ולקבל גישה לאינטרנט, ללא הפרעה.

ביצועים

מעבר להיבט זמינות שירותי התקשורת השונים, חיוני ששירותים אלה גם יפגינו ביצועים ברמה גבוהה. כאשר רוכשים מספק התקשורת חיבור אינטרנט עם מפרט טכני מסוים, דוגמת מהירות, הדבר לוקח בחשבון את הדרישות של העסק הספציפי. צריך לבדוק ולוודא, שהספק אכן עומד בדרישות אלה. במידה ולא, הדבר עלול לפגוע בתפקוד השוטף של העסק. תוכלו לחפש חוות דעת ברשת על הספקים המובילים. כך תדעו, גם מה לקוחות אחרים אומרים בנידון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

תמיכה

התמיכה הטכנית שמספק ספק התקשורת, חשובה ביותר. באופן שוטף, כאשר הכול עובד היטב, עשויים שלא לחשוב על היבט זה. פשוט מאחר שהוא לא דרוש. אבל אם וכאשר מתרחשות תקלות שונות או שעולים סיבוכים טכניים שדורשים סיוע, היבט התמיכה עשוי להיות מאוד משמעותי. על חשיבות האיכות אין צורך להסביר וניתן מהיבט זה לבחור למשל את ספק אינטרנט ITC. בנוסף, מדובר על זמינות התמיכה (ימים ושעות) וכן על ערוצי הפניה (טלפון, אימייל, ווטסאפ וכו').

עקביות

בעסקים, חייבים לעבוד עם ספקים אמינים. נקודה זו, מתבטאת במידה רבה מאוד בעקביות השירות מהספק. פירוש הדבר, שאת הזמינות, הביצועים והתמיכה האיכותיים, אתם אמורים לקבל באופן עקבי. ישנם תמיד מקרי כשל יוצאי דופן, אבל ספק איכותי בהחלט יספק דרישה זו לאורך זמן.

לסיכום

בשורה התחתונה - ספק האינטרנט חיוני ביותר לכל עסק ומומלץ לבחור אותו בתשומת לב.

בשיתוף ITC, בשיתוף ITC
  • עוד באותו נושא:
  • אינטרנט
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully