וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה מאחורי הריהוט הכי ייחודי בתל אביב STUDIO MAY

בשיתוף STUDIO MAY, בשיתוף STUDIO MAY

9.8.2020 / 15:35

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" בדבר עולם העיצוב בישראל הגענו כבר אל אנשי מקצוע רבים, אולם הפעם התרגשנו בצורה אחרת לגמרי כאשר פגשנו באשה יוצאת דופן שבפועלה יודעת לשלב בנגיעות קסומות ווירטואוזיות בין שני עולמות, הישן והמודרני

ורד שתיל. איתי שתיל,
ורד שתיל/איתי שתיל

מפיק חבר המערכת הגיע אל אולם התצוגה המרשים של ורד שתיל, מי שבעברה עבדה כעובדת סוציאלית ובעשור האחרון משמשת כתובת עבור מעצבי פנים, אדריכלים ולקוחות פרטיים, זהו סיפורה של אמנית ייחודית.

בסמטה קטנה בדרום תל אביב ברחוב שערי תשובה 10 מצאתי עולם קסום ביופיו, מדובר בסטודיו של מעצבת הרהיטים ורד שתיל. בתחילת דרכה האומנותית שיפצה ורד רהיטי וינטג' ישנים ושבורים וככל שהזמן עבר התמקצעה בשימוש בחומרי הגלם השונים והצליחה לפתח שפה עיצובית משלה.

רהיט של ורד שתיל. איתי שתיל,
רהיט של ורד שתיל/איתי שתיל

העיצוב שלה אינטואיטיבי ומתגבש תוך כדי תנועה תוך שמירה על קו מנחה הבא לידי ביטוי בליין מגובש של מוצרים. על התגלגלות האירועים סיפרה לי ורד תוך שהראתה לי את תערוכת הקבע המתעדת את מפעל המתכת של אביה שפעל במקום לפני עשרות שנים ויצר את כלי הבית הראשונים שהגיעו אל מדפי החנויות במדינה בשנות ה 50' וה 60', אלו משמשים עבורה השראה גם היום. "היו פה במקום כמה גלגולים, קודם המפעל של אבי ולאחר מכן עסק משפחתי שלי ושל האחים שלי, ברגע שזה נסגר לא ממש ידעתי מה אני רוצה לעשות, נאלצתי להמציא את עצמי מחדש והצלחתי לגלות את הכוחות היצירתיים שהיו חבויים בי.

"אני אוטודידקט, לא למדתי עיצוב ולא עסקתי קודם לכן בתחום, מרגע שהתחלתי לשפץ רהיטי וינטג' נגלה בפני העולם המדהים של החומר, עולם ששאב אותי פנימה להרפתקה מרתקת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ורד שתיל. איתי שתיל,
ורד שתיל/איתי שתיל

כל הפריטים בסטודיו מעוצבים ומיוצרים בעבודת יד ע"י ורד, הנעזרת באנשי מקצוע מסביבתה הקרובה: מסגרים, נגרים וכד'. הקו המאפיין את המוצרים של הסטודיו הוא קו נקי, עכשווי ומודרני המצליח לשלב בתוכו בצורה מושלמת השראות משנות ה-50 וה-60, בעיקר צורנות גיאומטרית שפרחה בשנים אילו, השפעות של אר-דקו, אר-נובו ועוד.

מאפיין בולט נוסף הינו שילוב וחיבור בין חומרי גלם: עץ, מתכת, בטון, פליז אלומיניום ועוד, אלו באים לידי ביטוי בריהוט מרהיב, אקססוריז לבית, שעוני קיר, מראות ועוד פריטים ייחודיים, המותאמים גם באופן אישי לכל לקוח ב- . "customade"

ורד שתיל

שידה בצבע בטון. שירן כרמל,
ורד שתיל שידה בצבע בטון/שירן כרמל

על דרך עבודתה סיפרה לי ורד: "פיתחתי טכניקות שונות משלי בהן אני מנסה לחבר בין חומרים בדיוק כפי שאני מנסה לחבר בין העבר להווה. מדובר בתהליך רגשי של התחברות המקבל ביטוי מקצועי, תהליך הנעשה ביחד עם הלקוח והמעצב בסיעור מוחות , תוך שמירה על סימן ההיכר המובהק של הסטודיו".

ורד שתיל, אמנית פרפקציוניסטית של עיצובים מושלמים לבית

והכל כחול לבן.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 050-8665564

או לקפוץ לסטודיו כדי להתרשם מקרוב וליהנות מהתצוגה במקום, רחוב שערי תשובה 10, תל אביב.

לאתר

לדף הפייסבוק

בשיתוף STUDIO MAY, בשיתוף STUDIO MAY
  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully