וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ROSE LASER: הדור הבא של מכשירי הסרת השיער בלייזר

בשיתוף ROSE LASER, בשיתוף ROSE LASER

9.8.2020 / 15:09

שגרת הטיפוח בעידן המודרני כוללת עור חלק משערות באמצעות הסרת שיער בלייזר. עובדה זו הביאה לפריחה של קליניקות ברחבי הארץ שהחלו לבצע הסרות שיער בלייזר. בשנים האחרונות מכשיר ה ROSE LASER משנה את כללי המשחק בענף באמצעות טכנולוגיה מהפכנית שמביאה לתוצאות נהדרות

ורד אילוז. בנימין אדם,
ורד אילוז/בנימין אדם

את המכשיר פורץ הדרך מייבאת לארץ בבלעדיות ורד אילוז, מנכ"לית ובעלת המותג ROSE LASER. בשיחה שערכנו איתה, ורד מספרת על הרקע שהוביל אותה לייבא את המכשיר המהפכני לארץ. "אני עוסקת המון שנים בתחום הקוסמטיקה. כאשר רציתי להתפתח ולבצע טיפולי לייזר בקליניקה שלי הייתה לי מטרה ברורה - לרכוש מכשיר בעל טכנולוגיה מתקדמת שיביא בשורה חדשה לענף. היה לי חשוב שהמכשיר יהיה אמין, יעיל, ידידותי למטפל ולמטופל, שיהיו לו את כל התקנים הדרושים, קומפקטי, שיגדיל את הכנסותיי ושיהיה "חתיך" כמובן. לאחר שחקרתי רבות את השוק ובדקתי המון מכשירים בארץ ובחו''ל, בחרתי במכשיר "רוז לייזר". נדהמתי מהטכנולוגיה המתקדמת ומהתוצאות המרשימות והחלטתי לייבא את המכשיר לישראל. לאחר שביצעתי לו התאמות נדרשות עבור הקהל הישראלי ובהתאם לדרישות המכון התקנים, וכיום ''רוז לייזר'' מככב בקליניקות רבות ברחבי הארץ."

ורד מספרת כי בתחילת הדרך נתקלה בתגובות שלא ניבאו לה סיכויי הצלחה גבוהים בתחום, בשל השליטה הגברית בעולם הייבוא "אני גאה להיות יבואנית ראשונה, אישה, בעלת מותג כזה בתחום מאד גברי. למרות שהיו לי סיבות רבות להרים ידיים לאורך הדרך, בזכות ההתמדה והנחישות שגיליתי הצלחתי להביא את הדבר הבא בתחום הסרת השיער בלייזר."

ורד אילוז רוז לייזר. יח"צ,
ROSE LASER )mhkuo: hj"m/יח"צ

מכשיר ה ROSE LASER מבטיח טיפול מהיר במיוחד, כ20 דק' טיפול לגוף שלם, ללא כאבים ובעל תוצאות נהדרות החל מהטיפול הראשון בזכות לזירה של עשרה פולסים לשנייה. המכשיר מתאים לכל סוגי העור, וניתן להשתמש איתו גם לאזור הפנים. המכשיר מאושר על ידי מכון התקנים הישראלי ונושא את כל האישורים הבין לאומיים המחמירים כולל FDA, CE, TUV, ISO13485.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הייחודיות של מכשיר ה ROSE LASER טמונה בחיסכון האדיר שהוא מספק עבור הקליניקות שעובדות איתו. מדובר בהשקעה חד פעמית היות ולמכשיר אין עלויות אחזקה נלוות או להתחייבות רכישת חלפים יקרים, ובזכות עלותו הנמוכה החזר ההשקעה מאוד מהיר.

היתרונות הרבים של המכשיר אינם נעלמים מעיניהן של מטפלות ובעלות קליניקות רבות ברחבי הארץ שכבר עברו לעבוד עם ה''רוז לייזר''. אותן לקוחות זוכות לליווי אישי של ורד לכל אורך הדרך, באמצעותו הן מקבלות הדרכה מקיפה על השימוש במכשיר ואף זוכות לטיפים והמלצות לפיתוח הקליניקה בתחומים נוספים כגון שיווק ומכירה.

ורד אילוז. בנימין אדם,
ורד אילוז/בנימין אדם

בנוסף לייבוא ושיווק ה''רוז לייזר'', ורד מנהלת מעל ל20 שנה קליניקה לקוסמטיקה רפואית במבשרת ציון. הקליניקה מתמחה בטיפולי פנים, הסרות שיער והסרת קעקועים באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם.

לסיום, ביקשנו מורד את טיפ הזהב לקוסמטיקאיות שמבצעת הסרות שיער בלייזר.

"שלושת הדברים החשובים ביותר שצריכים לעמוד לנגד עיניה של כל קוסמטיקאית שמבצעת הסרת שיער בלייזר הם בטיחות המכשיר, הטכנולוגיה, והתוצאות שהוא מספק. אני ממליצה לכל קוסמטיקאית לבדוק את המאפיינים הללו היטב ובשום אופן לא להתפשר על מכשיר לייזר משומש או בעל טכנולוגיה לא עדכנית."

ROSE LASER

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף ROSE LASER, בשיתוף ROSE LASER
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully