וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל ג'ורנו, הכוכב החדש של עולם הריהוט

בשיתוף מישל ג'ורנו, בשיתוף מישל ג'ורנו

9.8.2020 / 14:12

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" על שוק הריהוט הישראלי אל שולחן דסק המערכת הגיעו לאחרונה מאות המלצות מצד קוראי המדור על חברת הרהיטים "מישל ג'ורנו", אלו העידו על קונספט ריהוט חדש ומלהיב אשר מורכב בעיקרו מבמבוקים

מישל ג'ורנו. יח"צ,
מישל ג'ורנו/יח"צ

מפיקה חברת המערכת יצאה ל"מישל ג'ורנו" לבדוק מקרוב במה מדובר, היא חזרה מוקסמת מריהוט איכותי שהביא למהפכה בעולם הריהוט המקומי.

כבר במשך שנתיים עושים את דרכם אלפי לקוחות סקרנים אל קיבוץ אלונים שם נמצא אולם התצוגה של מותג הריהוט "מישל ג'ורנו" שמסעיר את עולם הריהוט הישראלי. מי שמנהל את אולם התצוגה הוא בעלי המותג, גולן בר-אור, בן 48 ומאחוריו למעלה מ 20 שנות ניסיון בעולם הריהוט.

כבר במבט ראשון אי אפשר היה שלא להתרשם מהריהוט המגוון ויוצא הדופן במקום, פינות אוכל, חדרי שינה, ספריות ייחודיות, סלונים, פינות אוכל בסטייל משתנה, כורסאות המתנה למשרדים, כיסאות בר וברים, קונסולות כניסה ועוד, חגיגה אחת גדולה ומטריפה של עיצובים מיוחדים ומזמינים.

מישל ג'ורנו. יח"צ,
מישל ג'ורנו/יח"צ

כל אלו עשויים מבמבוק? שאלתי את בעלי המותג? גולן בר-אור השיב: "כן, רוב המוצרים עשויים מבמבוק מלא ומאחורי הבחירה בחומר הגלם הזה ישנן מספר סיבות. בראש ובראשונה דבר שהיה חשוב לי מאוד זו העובדה כי מדובר בחומר גלם ירוק, הבמבוק הוא סוג עשב שצומח תוך שלוש עד חמש שנים ולא רק שצומח אלא מכפיל את עצמו לאחר שגוזמים אותו.

"זה שונה ב 180 מעלות מכריתת עצים עבור ריהוט כי לאלו לוקח לפחות 30 שנה עד שצומחים בחזרה. הסיבה השנייה היא היכולת להגיע לרמת איכות גבוהה בכל הנוגע לגימור של הרהיטים השונים".

היתרון בשימוש בחומר הגלם המיוחד הוביל לקו של עיצובים מרהיבים ביופיים כאשר הקו נע בין כמה סגנונות שונים, סקנדינבי, מודרני, כפרי ואחרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מישל ג'ורנו. יח"צ,
גולן בר-אור/יח"צ

בזמן שהותי באולם התצוגה יכולתי לשוחח עם מספר לקוחות אקראיים, פנינה בן עמי מחיפה סיפרה לי: "ממש לפני תחילת הקורונה הגעתי לכאן לרכוש שתי מיטות מסוג Tamar's, למרות הווירוס שירות המשלוחים הגיע ללא בעיה, הנוחות של המיטות ומזרן פשוט מושלמים ולכן חזרתי שוב, הפעם כדי לרכוש סלון".

גם משה בנבנישתי מנהריה פרגן: "רהיטים מיוחדים והשירות מדהים, זו הסיבה שהגעתי לכאן בפעם השלישית השנה, כך בהדרגה אני ממלא את הבית שלי ברהיטים של "מישל ג'ורנו" ולא מתאכזב, זה אולי לא זול כמו רהיטים באיקאה אבל פי כמה יותר איכותי".

מעבר ללקוחות פרטיים מי שעוד מביעים עניין רב ברהיטים החדשניים של "מישל ג'ורנו" אלו אנשי מקצוע רבים, אדריכלים ומעצבי פנים בזכות היכולת "לשחק" עם העיצובים בצורה גמישה הרבה יותר מעץ רגיל.

"לרהיטים שלנו ישנה עמידות גבוהה וזו מחזיקה מעמד לאורך שנים", סיפר לי גולן בר-אור והוסיף, "גם על איכות ההרכבה שמנו דגש ולכן מקפידים לציין כי את משימת ההרכבה עושים רק אנשי מקצוע פנימיים מטעם החברה, אלו מאומנים ומכירים את הדקויות הקטנות בפעולת ההרכבה".

מישל ג'ורנו. יח"צ,
מישל ג'ורנו/יח"צ

במישל ג'ורנו שמו דגש הן על מגוון מוצרים גדול ועל חשיבה מעמיקה שעומדת מאחורי כל מוצר ומוצר, דבר הבא לידי ביטוי באופן ברור בפינות האוכל.

מעבר לעיצוב הייחודי למדתי כי אלו הותאמו במיוחד לקהל הישראלי אשר מרבה לארח בביתו בני משפחה וחברים לארוחות שישי, הרוחב של השולחנות מאפשר לשבת בנוחות מרבית והרי פינת אוכל היא יחידה עיצובית בליבת הבית.

המיטות וחדרי השינה של מישל ג'ורנו מעניקים נוכחות ובולטות בחדר השינה שהופך ברגע ליצירה יחודית שנעים להיכנס לתוכה.

שירות משלוחים של "מישל ג'ורנו" מגיע לכל פינה בארץ ובקרוב מאוד אתר האינטרנט יהפוך להיות לחנות וירטואלית, כך שאפשר יהיה להתרשם ולבצע הזמנה גם בלחיצת כפתור.

למדתי כי בקרוב מאוד המותג "מישל ג'ורנו" עומד להיכנס גם אל עולם הפרקטים, אנחנו נמשיך לעקוב מקרוב.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר טלפוני: 04-983-8549

אתר הבית

עמוד הפיסבוק

עמוד אינסטגרם

בשיתוף מישל ג'ורנו, בשיתוף מישל ג'ורנו
  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully