וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסך המאיר נתיבות: מוסך פחחות וצבע לכל סוגי הרכבים

בשיתוף מוסך המאיר, בשיתוף מוסך המאיר

6.8.2020 / 17:25

עולם המוסכים, הפחחות והצבע לרכב טומן בחובו בעלי עסקים רבים שמנצלים את חוסר הידע של האזרח כדי לעשוק אותו במחירים מופרכים. במערכת המומחים התגייסו ויצאו לבדוק עבורכם מוסך פחחות וצבע ששקיפות ואמינות מול הלקוח הן אבני היסוד של המקום - "מוסך המאיר" בנתיבות

מוסך. pixabay,
מוסך/pixabay

כל אדם שנכנס למוסך רוצה להיות בטוח שהוא מגיע למקום אמין, מקצועי, בעל מוניטין רב בתחום ושגובה מחיר הוגן עבור הטיפולים. מבדיקה מקיפה שערכנו, עולה כי ''מוסך המאיר'' עונה על כל הקריטריונים הנ''ל בהצטיינות.

"מוסך המאיר" משרת נאמנה כבר מעל ל7 שנים את כל תושבי הדרום והסביבה. המוסך מעניק שירותי פחחות וצבע לכל סוגי הרכב, פוליש וקס לרכב, קריסטל ועוד. המוסך הינו מוסך הסדר של חברת ''ביטוח ישיר'' ואף עובד בשיתוף פעולה מלא עם כל חברות הביטוח השונות. כל רכב המגיע למוסך מקבל טיפול יסודי ומעמיק, הכולל צביעה איכותית בתנור ותיקוני פחחות ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן, במוסך מעניקים שירות רכב חלופי עד לסיום הטיפול ברכבם.

מוסך המאיר. יח"צ,
מוסך המאיר/יח"צ

את המוסך הקים מאיר, מומחה לפחחות וצבע בעל ניסיון של מעל 30 שנים בתחום. בנו של מאיר, שלומי, הצטרף אליו לניהול המוסך בשנים האחרונות. בשיחה שערכנו עם שלומי, הוא מספר על החזון של המוסך. "אנחנו דוגלים בשירות, שקיפות ואמינות ללקוח. מעבר לעבודה המקצועית במוסך, כל לקוחותינו מקבלים שקיפות מלאה לגבי התיקונים הנדרשים ומחירם. בנוסף, הדבר הראשון שעומד לנגד עינינו בכל טיפול הינו שהלקוח יצא מרוצה ואנחנו פועלים ללא הרף על מנת שזה יקרה."

הייחודיות של ''מוסך המאיר'' טמונה במקצועיות מהמעלה הראשונה של מאיר, אשר באמתחתו עשרות שנות ניסיון בעולם הפחחות והצבע. מאיר מתמחה בכל סוגי הרכבים ולקוחותינו כבר יודעים שהם זוכים ל''ראש שקט'' כאשר הם משאירים אצלו את הרכב לתיקון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מוסך המאיר. יח"צ,
מוסך המאיר/יח"צ

במוסך ערים לעובדה כי לאחר תאונה הלקוחות נמצאים בחרדה ובלחץ מוגבר, ולכן מאיר ושלומי דואגים להעניק טיפול VIP לרכבים לאחר תאונה. במוסך מטפלים בכל התקלות והתיקונים הנדרשים של הרכב באמצעות מענה מקיף "מהרגע שהלקוח מוסר לנו את הרכב הוא מסיים את תפקידו. אנו מתעסקים בכל הבירוקרטיה מול חברת הביטוח וכל שנותר ללקוח הוא להגיע לאסוף את הרכב בסיום הטיפול."

איכות הטיפולים והשירות של המוסך אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות המוסך, שמרעיפים שבחים רבים אודותיו. כך למשל מספר אחד הלקוחות, מני: "מוסך המאיר הוא מקום אמין ומצויין לעשות פחחות לרכב. במוסך ישנם אנשים מקסימים עם לב ענק."

מערכת המומחים מצאה את הבית לתיקוני פחחות וצבע עבור הרכבים שלה. מילה של מומחים.

"מוסך המאיר" נתיבות

050-543-3302

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף מוסך המאיר, בשיתוף מוסך המאיר
  • עוד באותו נושא:
  • מוסכים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully