וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם סוכנות לביטוח: סוכנות הביטוח ששמה את הלקוח במרכז

בשיתוף אדם סוכנות לביטוח, בשיתוף אדם סוכנות לביטוח

6.8.2020 / 17:04

אמיר יעקובוב. יח"צ,
אמיר יעקובוב/יח"צ

על רקע משבר הקורונה, מתחדדת החשיבות של הגנה על בריאותינו ועל רכושנו באמצעות ביטוח מתאים. הביטוח יכול לדאוג לרווחה פיננסית ולשקט נפשי ברגעי משבר. עם זאת, כל תהליך שמתנהל מול חברות הביטוח משלב התאמת הכיסויים ועד להגשת התביעה עלול להיות סבוך. בין היתר בשל חוסר ידע או תהליכים בירוקרטיים שמקשים עלינו ולכן חשוב שסוכן ביטוח מקצועי יהיה לצדנו וידאג לאינטרסים שלנו.

אחד השיקולים המרכזיים בבחירת שירות של מומחה, הוא זהות האדם והמקצועיות שעומדת מאחוריו. במערכת המומחים מצאו עבורכם סוכנות ביטוח שמעמידה את לקוחותיה במרכז, ופועלת על פי חזון שמעלה על נס את חשיבות השירות והיחס האישי לכל לקוח ולקוחה - אדם סוכנות לביטוח.

"אדם סוכנות לביטוח" מספקת מענה ביטוחי רחב היקף כגון ביטוחי בריאות, מחלות קשות, חיים, תאונות אישיות, רכב, דירה, פנסיה וחסכון פנסיוני. כמו כן, הסוכנות מרחיבה את שירותיה לאפיקים נוספים כגון החזרי מס לשכירים באמצעות שיתוף פעולה עם רואה חשבון ואף ייעוץ משכנתאות. לסוכנות שיתופי פעולה עם כל סוכנויות הביטוח, ולכן לקוחותיה יכולים ליהנות מסקר שוק מקיף בכל הצעה לביטוח.

אדם סוכנות לביטוח. יח"צ,
אדם סוכנות לביטוח/יח"צ

את החברה הקים אמיר יעקובוב, בעל ניסיון עשיר בתחום הביטוחים, יחד עם שני שותפים נוספים. בשיחה שערכנו איתו, אמיר משתף אותנו ברקע שהוביל לפתיחת הסוכנות. "לאחר שסיימתי את לימודיי התיאורטיים בענף הביטוח, צברתי ניסיון מעשי באמצעות עבודה בשתי חברות ביטוח מהגדולות במשק. אהבתי מאוד את העבודה אך הרגשתי שאני לא מצליח למצות את כל היכולות שלי לסייע ללקוח, כיוון שלא היה באפשרותי לבצע סקר שוק מקיף בין החברות השונות עבור הלקוחות. בנוסף, רציתי להעניק שירות אישי וקרוב לכל לקוח, והבנתי שאוכל לעשות זאת רק באמצעות סוכנות פרטית שתשים דגש על הלקוחות שלה."

הבחירה בשם ''אדם סוכנות לביטוח'' אינה מקרית. אמיר מתאר בפנינו את חזון החברה אותה הקים, לפיה הלקוח הוא במרכז. "הקמתי את הסוכנות במטרה להוות גוף אנושי בכל התהליך המורכב והבירוקרטי שאינו נעים לרוב האנשים. אנו עובדים בשביל הלקוח ולמעשה מייצגים את האדם הקטן והפשוט בענף הביטוח שנתפס כמאיים בפני אנשים בשל היעדר הבנה בתחום. אנו שואפים להיות המגדלור עבור הלקוח שמלווה אותו לאורך כל התהליך. אנו תמיד זמינים ללקוחותינו, במקרים דחופים גם בשעות לא סבירות, מתוך הבנה שברגעי לחץ ומשבר הלקוח צריך לדעת שיש מי שמטפל עבורו בכל מה שצריך כדי שיהיה רגוע."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אמיר יעקובוב. יח"צ,
אמיר יעקובוב/יח"צ

בסוכנות מתמחים בניתוח תיק עבור לקוחות החברה. מטרת הניתוח היא לשקף ללקוח את המצב בו הוא נתון כיום באמצעות כלים טכנולוגיים ודוח מסכם, הניתוח כולל בתוכו איתור פוליסות מכל חברות הביטוח. איתור כל הכספים שהלקוח צבר בקופות הגמל וההשתלמות. לאחר האיתור סוכני הביטוח של החברה מבצעים בדיקה להוזלת דמי ניהול שיכולים להוביל לחסכון של אלפי שקלים. כמו כן, יציעו עבור הלקוח אלטרנטיבות ומענה ביטוחי הולם בהתאם לשכרו, סטטוס משפחתי וגורמים משפיעים נוספים במטרה לתת מענה. ובמילים אחרות, ב"אדם סוכנות לביטוח" יעשו עבורכם את כל העבודה.

לסיום, ביקשנו מאמיר טיפ ממומחה לביטוח עבור הציבור הרחב. "רוב האנשים אינם יודעים שבמקרה של תאונת עבודה, בשל קיזוזים שמתבצעים בין ביטוח לאומי וקצבת הנכות, הם מפסידים כסף רב. על מנת למנוע קיזוזים, אני ממליץ להוסיף כיסוי הנקרא "מטריה ביטוחית", בעלות מזערית של כ40 ₪, הכיסוי מעניק סעיף ''ביטול קיזוז גורם ממשלתי'' לפיו ביטוח לאומי וקצבת הנכות לא יתקזזו והלקוח יקבל תגמול משני הגורמים."

ישנם עסקים שהם בני אדם לפני הכל, עורכי המערכת נוכחו לדעת כי ''אדם סוכנות לביטוח'' היא אחת מהם. מילה של מומחים.

אדם סוכנות לביטוח

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף אדם סוכנות לביטוח, בשיתוף אדם סוכנות לביטוח
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully