וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות וירטואלית - הכלי שמסייע לעסקים לנצח (דווקא בתקופת הקורונה)

בשיתוף דרוקסיט, בשיתוף דרוקסיט

6.8.2020 / 16:47

צמיחתם של לא מעט עסקים בישראל נעצרה, בעיקר בשל הנגיף והנחיות שהובילו לסגירתם של רבים מבתי העסק. אלא שיש גם מי שהבין כי במציאות הנוכחית יש פתרון אחד יעיל במיוחד, והפלטפורמה הזו כבר תופסת תאוצה

חנות מקוונת. Depositphotos,
חנות מקוונת/Depositphotos

אין ספק שאנחנו חיים במציאות קצת אחרת, וגם עסקים שהצליחו לייצר לעצמם מומנטום אמיתי - נאלצו לסגור את הדלת ולצאת לחופשה כפויה בבית, הרחק מהמותג שבנו בעמל רב במשך שנים. אלא שרבים מהם כבר הבינו שזה בדיוק הזמן לשנות כיוון ולהיכנס לעולם הדיגיטלי. למעשה, גם מי שהקונספט הזה לא ממש דיבר אליו מגלה עד כמה העולם הדיגיטלית אפקטיבי וחשוב מאי פעם.

כדי לסייע לעסקים אלה לקדם את פעילותם הדיגיטלית למכור בחנות וירטואלית ולשווק את עצמם באופן אופטימלי, השיקה חברת דרוקסיט את הגרסה החדשה ומשודרגת לפלטפורמת דרוקסיט. בגרסתה העדכנית היא כוללת פיצ'רים המותאמים לחנויות מקוונות, והיא זו שמאפשרת לעסקים לשווק את עצמם בצורה הטובה ביותר. זוהי בוודאי הגרסה היציבה שניתן למצוא היום בשוק, והיא אף מופצת לשימושן של חברות אחרות המעניקות שירותי בניית אתרים וחנויות וירטואליות.

"שדרוג חוויית המשתמש והמערכות - עקרון בסיסי"

חברת דרוקסיט איננה שחקנית חדשה בתחום, והיא מתמחה בהקמת חנויות וירטואליות ובשיווק דיגיטלי הכולל פרסום בפייסבוק ופרסום בגוגל. מבחינתה הצעד הנוכחי מתבקש, גם בימי שגרה ובוודאי במציאות הנוכחית: "שדרוג חוויית המשתמש והמערכות הינו עיקרון בסיסי בחזון החברה," מסביר מנכ"ל חברת דרוקסיט, אליאב זאבי ומוסיף "חשוב לנו להיות קשובים לצרכי הלקוחות ולשדרג את המערכות בהתאם לדרישותיהם."

אז מה בדיוק עושה הפלטפורמה הזו ולמה היא חשובה כך? בפשטות, זהו הכלי שמאפשר לעסקים למכור מוצרים באינטרנט מהר וטוב יותר באמצעות:

• ניהול מלא של מערך המשלוחים מהחנות הוירטואלית

• ניהול מלא של מלאי הסחורות והמוצרים

• מתן אפשרות להזנת מבצעים וקופונים במהירות ובקלות

• ביצוע תשלומים באמצעות חברות הסליקה המובילות בעולם

• אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר

• ניהול מהיר של האתר - וצפייה בכל הסטטיסטיקות המתקדמות

• חיבור לקטלוגים של פייסבוק וגוגל ואפשרות לביצוע רימרקטינג דינאמי

כיום, הפלטפורמה של דרוקסיט עברה שדרוג משמעותי וכאמור, היא כוללת פיצ'רים של קופונים ומבצעים, ניהול מלאי, מק"טים ווריאנטים, וכן שודרג צד השרת כדי לספק תוצאות מהירות, יעילות ומאובטחות יותר. ענר לוי, ר"צ תוכנה מסביר כי "המעבר לגירסאת PHP 7.3 הייתה אבן דרך משמעותית שהצבתי לשנת 2020 על מנת לשמור על יעילות מאוד גבוהה של המערכת המשפיעה באופן ישיר על מהירות טעינת האתרים ובמקביל על אבטחת אתרי לקוחותינו."

הזינוק של דרוקסיט ושיפור היעילות לעסקים

עם השקתה של הפלטפורמה המשודרגת וצמיחתה של דרוקסיט, החלו לתכנן בחברה את הצעדים הבאים. לצד התרחבות הצוות וגיוס כוח אדם נוסף הכולל תכניתנים, יועצי שיווק ומנהלי שיווק מנוסים, בקרוב צפוי מעבר למשרדים חדשים בעיצוב הייטקיסטי מרהיב.

מלאכת עיצוב המשרדים החדשים הופקדה בידיה של מעצבת הפנים מעיין חזוט, בוגרת אדריכלות ועיצוב פנים מהטכניון, המסבירה כי "על מנת לשמור על המשפחתיות שהייתה דגש משמעותי בתכנון המשרדים הקפדתי על מתן אפשרות ליצירת קשר עין ישיר בין עובדי החברה באמצעות קירות מסך מרהיבים. במקביל יצרתי חלל מודרני, ססגוני וצעיר שכיף לעבוד בו ומאפשר סביבת עבודה נוחה לעשייה ויצירה המתאימה במיוחד לחברה שעוסקת בקראייטיב לדיגיטל."

מהמשרדים החדשים שלהם מתכננים המומחים של דרוקסיט להמשיך וללוות עסקים במעבר לכלים הדיגיטליים המתקדמים ביותר, ובניטור המהלכים השיווקיים שלהם. הם עושים זאת באמצעות המוניטור הייחודי שפיתחו, שמנתח את תוצאות הקמפיינים בזמן אמת, מסייע בזיהוי שיעור ההמרה ומבצע השוואה גם ביחס לנתונים היסטוריים. המוניטור אף מספק התרעות בזמן אמת ובאמצעות בינה מלאכותית הוא מאפשר לתקן טעויות אנוש.

קובי זאבי, סמנכ"ל השיווק מוסיף "מוניטור ניתוח תוצאות הקמפיינים הביא לשדרוג משמעותי בתוצאות הקמפיינים של לקוחות החברה ובמקביל ביעילות החברה ומתן מענה מהיר אפילו יותר לצורכי הלקוחות והקמפיינים."

אם כן, בעלי עסקים שרוצים לקדם את המותג שלהם, לשדרג את הביצועים ולהגדיל את הרווחים - כדאי שימהרו לבנות לעצמם תשתית דיגיטלית עדכנית ומשודרגת, שתעזור להם לייעל את הפעילות ולקצור את הפירות.

בשיתוף דרוקסיט, בשיתוף דרוקסיט
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully