וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפוס המרכז: שירותי דפוס ושילוט מתקדמים

בשיתוף דפוס המרכז, בשיתוף דפוס המרכז

6.8.2020 / 16:25

מעטים העסקים בישראל שמצליחים לשמר את אותו הקונספט במשך עשרות שנים. בית הדפוס ''דפוס המרכז'' ברמלה שומר על המסורת המשפחתית מעל 50 שנה ומספק מענה של שירותי דפוס מתקדמים ומיתוגים לעסקים תחת קורת גג אחת. יצאנו לבדוק

דפוס המרכז. יח"צ,
דפוס המרכז/יח"צ

"דפוס המרכז" פועל עוד משנת 1968 ושומר על תדמיתו עד היום. לפני יותר מ50 שנים, הקים את העסק סב המשפחה, הנרי ומאז המקום הפך לשם דבר כבית הדפוס המוביל באזור המרכז. בנו של הנרי, מאיר, בעל תואר הנדסאי תעשייה וניהול, החל לנהל את המקום לפני 22 שנים, ובשנים האחרונות הצטרף בנו, אורי, לניהול החנות.

במרוצת השנים "דפוס המרכז" ניחן בחדשנות טכנולוגית וכיום לרשות המקום מכונות משוכללות שמייצרות בכמויות קטנות וגדולות, מה שיכול להעניק שירות יעיל וזריז מהיום להיום לבתי עסק. כמו כן, כל ההדפסות מאופיינות באיכות הדפסה גבוהה במיוחד.

ב"דפוס המרכז" מעניקים פתרונות לכל סוגי ההדפסות, החל משילוט עסקים ורכבים, כרטיסי ביקור, חוברות, קטלוגים, ניירת משרדית, מיתוג עסק על ידי לוגו, שילוט פרסומי, שילוט רכבי, יצור חותמות, ייצור מדבקות קריסטל שמובלטות על גבי הרכב הנחשב למוצר נדיר להשיגו בארץ. בנוסף, בחנות מבצעים הדפסה של תכניות שרטוט הנדסיות לאדריכלים וחברות בנייה. מדובר במתן שירות מלא של מעטפת שלמה לעסק והכולל ליווי בתהליך כולו.

דפוס המרכז. יח"צ,
דפוס המרכז/יח"צ

לאור הניסיון עתיר השנים ואיכות ההדפסה במקום, חברות מובילות במשק הישראלי בוחרות ב''דפוס המרכז'' כבית הדפוס הקבוע שלהן. לאורך השנים בחנות ביצעו שיתופי פעולה עם מוסדות ציבוריים ומוסדיים רבים. בין היתר החנות מעניקים שירותי הדפסה לחברת ''תנובה'', עיריית מודיעין, מוסדות חינוך ואף אמונים על הדפסת תמונות קנבס עבור מסדרונות בבתי חולים ברחבי הארץ.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דפוס המרכז. יח"צ,
דפוס המרכז/יח"צ

ב''דפוס המרכז'' ערים לעובדה כי בעידן המודרני הלקוחות אינם מעוניינים לחכות זמן רב להזמנה בבית הדפוס, במיוחד אם אנחנו לחוצים לקראת אירוע חשוב של העסק, ולכן אחד היתרונות הבולטים של המקום הוא היכולת לביצוע הזמנות גדולות בטווח קצר. מאיר מספר כי רוב ההזמנות מבוצעות עוד באותו היום של ההזמנה, בין שעה למספר שעות בודדות.

כמו כן בבית הדפוס מעניקים שירות גם ללקוחות פרטיים באמצעות הכנת הזמנות לאירועים, ברכונים וחוברות מיוחדים, מתנות ומזכרות, מיתוג ימי הולדת, הצעות נישואין מיוחדים והרשימה עוד ארוכה.

מאיר ואורי, שומרים על הצביון של דפוס המרכז. יח"צ,
מאיר ואורי, שומרים על הצביון של דפוס המרכז/יח"צ

השירות יוצא הדופן, איכות ההדפסה והשימוש במכשירים טכנולוגיים מתקדמים אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות החברה, שמרעיפים שבחים רבים אודות איכות העבודה במקום. כך למשל מספר אחד הלקוחות, שניר "נכנסתי לדפוס המרכז ברמלה קיבלתי יחס ממש מעולה, שירות טוב, מחיר הוגן לכיס. אנשים ישרים ואמינים דאגו לי לכל פרט ופרט אפילו ששכחתי להוסיף פריטים הם לא נחו לשנייה עד שהשיגו אותי כדי שאני אאשר להם שאכן זו העבודה שאני רוצה ממליץ בחום."

עורכי מערכת המומחיםבדקו ומצאו - ''דפוס המרכז'' הוא בית הדפוס המוביל באזור. מילה של מומחים.

''דפוס המרכז''

בלפור 12, רמלה

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף דפוס המרכז, בשיתוף דפוס המרכז
  • עוד באותו נושא:
  • דפוס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully