וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר מלומד פרופשיונל - הנשק היעיל ביותר של הקוסמטיקאיות בישראל

בשיתוף ד"ר מלומד פרופשיונל, בשיתוף ד"ר מלומד פרופשיונל

6.8.2020 / 15:55

המוצרים של ד"ר מלומד פרופשיונל מקדמים את תחום הקוסמטיקה בישראל כבר משנות ה-80 של המאה הקודמת - ותמצאו אותם בארסנל כמעט של כל נשות המקצוע בארץ

דר מלומד פרופשיונל, אנטי אייגינג, קוסמטיקאיות. סטודיו drmprod,
דר מלומד פרופשיונל, אנטי אייגינג, קוסמטיקאיות/סטודיו drmprod

במסגרת כתבות מערכת המומחים בניסיון לגלות מהם המוצרים הנחשבים והנמכרים ביותר בשוק הקוסמטיקה בישראל, בחודשים האחרונים שוחחנו עם מספר גדול של נשות מקצוע ולקוחות ומצאנו כי עיקר המוצרים שקיבלו תשבחות מקיר לקיר היו מוצרי הקוסמטיקה לטיפוח העור והיופי של "ד"ר מלומד פרופשיונל".

מדובר בכ- 200 מוצרים, בכל אחד ואחד מהם כמות החומרים הפעילים גבוהה מהרגיל, מאחר ובחברת ד"ר מלומד פרופשיונל לקחו את התחום לכיוון טכנולוגי, מדעי, חדשני ומתקדם. הכתבה הבאה היא בגדר חובה עבור הקוסמטיקאיות הפעילות בישראל וקהל הלקוחות שלהן.

אם תשאלו כל קוסמטיקאית מנוסה מה עושה אותה מצליחה,מרבית התשובות שתקבלו יעידו כי השימוש במוצרים מנצחים ללא פשרות מהמעבדה המובילה את התחום עושים עבורן את עיקר העבודה ואלו של "ד"ר מלומד פרופשיונל" משלבים בתוכם חומרים פעילים טיפוליים מתקדמים, ביחד עם טכנולוגיות חדשניות.

דר מלומד פרופשיונל, אנטי אייגינג, קוסמטיקאיות. סטודיו drmprod,
דר מלומד פרופשיונל, אנטי אייגינג, קוסמטיקאיות/סטודיו drmprod

מיכל זוארץ חזות מנהלת את חייה המקצועים בין שני מוקדים, הקליניקה הפרטית שלה לקוסמטיקה בראש העין והיותה מורה מוסמכת לקוסמטיקאיות תחת פיקוח משרד הכלכלה. לאורך 30 השנים האחרונות מיכל מעבירה קורסים והדרכות שונות, מלווה ומייעצת לנשים המעוניינות ללמוד את מקצוע הקוסמטיקה על הפעולות ותכשירים השונים.

בשיחה שערכנו עימה היא סיפרה: " אני עובדת עם ד"ר מלומד והמוצרים שלו לאורך כל השנים, למעשה הוא הדמות שהשפיעה עלי הכי הרבה והספר שלו "תכשירים והשפעתם על העור", העוסק בין היתר באנטומיה של העור מהווה מבחינתי תנ"ך מקצועי. ברגע שמבינים את האנטומיה של העור אפשר לחבר את התכשירים הנכונים כי יש קשר ישיר ביניהם. היכולת למקד ולדייק את הצרכים של העור באה לידי ביטוי בתכשירים של "ד"ר מלומד פרופשיונל" הם המושלמים ביותר שחוויתי לאורך הקריירה שלי".

שאלנו את מיכל מה התכשיר שהיא הכי ממליצה עליו והיא ענתה: "כל התכשירים של ד"ר מלומד פרופשיונל הם מאוד מדויקים ופעילים. המגוון עצום וכדי להכיר ולהתמקצע אני מזמינה כל קוסמטיקאיות להכשרות מקצועיות שיובילו אותן לעבודה נכונה ובטוחה עם התוצאות הרצויות. מגיעות אלי עשרות נשים עם בעיות עור כמו אקנה, צלקות, פיגמנטציות ועור מבוגר, ולאחר שהתאכזבו מטיפולים שעברו במקומות אחרים המוצרים האלה עושים בעבורן פלאים.

"חשוב להדגיש שד"ר מלומד עובד עם חומרים טהורים, נקיים ומדויקים ולכן הם חודרים. הוא בעצמו הרוקח ומתוך הניסיון רב השנים שלו הוא בעצמו רוקח את החומרים ויודע איך לדייק אותם לעור. עובדה שהתוצאות עולות על כל דמיון והיתרון הגדול הוא שאין גירויים. אין שני לד"ר מלומד."

גם שירלי חסין, קוסמטיקאית רפואית מוסמכת מאסטרית PME בתחום האנטי אייג'ינג כבר קרוב ל 20 שנה לא הפסיקה להרעיף מחמאות על המוצרים של "ד"ר מלומד פרופשיונל". פגשנו אותה בקליניקה שלה ברחוב סוקולוב 90 ברמת השרון והיא סיפרה: "מוצרי הדגל מבחינתי הם תכשירי האנטי אייג'ינג. אלו תכשירים אשר מחדשים, ממלאים קמטים, מחליקים, מבהירים וממצקים את העור בצורה שלא ראיתי קודם לכן מאף תכשיר. תוך חודש בלבד כבר אפשר לראות בזכותם תוצאות נהדרות, אני עושה בהם שימוש בקליניקה שלי וממליצה לכל מי שעוברת את הטיפול לרכוש ממוצרי הסדרה הזו להמשך טיפול משלים בביתה.

"בזכות ד"ר מלומד גיליתי עולם חדש ללא הזרקות, בוטוקוס, סכין מנתחים. כזה שמעניק טיפול ידידותי, ללא גירוי ואדמומיות. גם מוצרי הדיטוקסי, ההבהרה והאקנה עושים פלאים לעור, בעשרות מונים יותר מכל חברה אחרת. אני מתרגשת מהתוצאות. הלקוחות שלי מבקשות ממני רק ד"ר מלומד".

משיחות שערכנו עם קוסמטיקאיות נוספות עלתה התמונה כי ד"ר דוד מלומד המדובר הוא האב הרוחני של תחום הקוסמטיקה המקצועית בארץ, האיש שממש בנה את הענף המקצועי מראשיתו והפך את התחום לדיסיפלינה מדעית פורחת.

כבר בשנות ה-80 הדוקטור יצר בארץ פריחה בקרב הקוסמטיקאיות, כשהביא את החידושים המדעיים החשובים ביותר. מאז ועד היום נחשבת החברה למובילה את החידושים המדעיים בענף.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דר מלומד פרופשיונל, אנטי אייגינג, קוסמטיקאיות. סטודיו drmprod,
דר מלומד פרופשיונל, אנטי אייגינג, קוסמטיקאיות/סטודיו drmprod

הערך שהוביל את העשייה של ד"ר דוד מלומד היה להצעיד את התחום קדימה ולתת לכל קוסמטיקאית את הידע ואת הכלים המקצועיים החסרים. למעשה ד"ר מלומד החליט להפוך את התחום, שבעבר נחשב למקצוע נחות לתחום נחשק, מדעי ומצליח.

כיום סדרות המוצרים של "ד"ר מלומד פרופשיונל" מככבים בסל של מרבית הקוסמטיקאיות ברחבי המדינה. אלו מעניקים מגוון טיפולים מנצחים עם תוצאות בלתי מתפשרות: טיפולי אנטי אייג'ינג (לקמטים, סימני גיל, כתמים, נפולת עור ויובש); טיפולי אקנה, טיפולי הבהרה ועוד. התוצאות משמעותיות בשדרוג המראה ואיכות החיים.

במסגרת התחקיר למדנו כי לא רק קוסמטיקאיות אלא גם פדיקוריסטיות נעזרות במוצרי המעבדה של "ד"ר מלומד פרופשיונל" לצורך טיפולים של פדיקור רפואי. לטענת פדיקוריסטית מובילה המוצרים מסייעים לה לפתור בנקל בעיות של ציפורן חודרנית, פטרת, סדקים עמוקים, פגמים בעור ואפילו כיבים מוגלתיים בעור.

בפעם הבאה שאתן קובעות תור לקוסמטיקאית שלכן אתן כבר יודעות אילו חומרים כדאי לכן לבקש, "ד"ר מלומד פרופשיונל" כי מגיע לכן את הטוב ביותר.

עמוד האינסטגרם של המותג: drmprof

עמוד הפייסבוק של המותג

ד"ר מלומד פרופשיונל Dr. Melumad Prof

בשיתוף ד"ר מלומד פרופשיונל, בשיתוף ד"ר מלומד פרופשיונל
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully