וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהו ניתוח מוס, למי הוא מיועד, ובאיזה בתי חולים ניתן לעבור את הניתוח?

בשיתוף ד"ר אהוד מילר, בשיתוף ד"ר אהוד מילר

6.8.2020 / 13:11

סרטן העור הוא אחד מסוגי הסרטן הנפוצים בישראל השמשית. ניתוח מוס מאפשר להיפטר מגידולים המופיעים על העור בשלמותם

רופא. freepik,
רופא/freepik

זוהי בוודאי לא הפעם הראשונה שאתם שומעים על ניתוח מוס, מדובר על אחד מהניתוחים החשובים והחשובים ביותר עבור כל אחד ואחת מכם. הניתוח מאפשר להתמודד בצורה יעילה עם גידולים סרטניים בגדלים שונים, כאשר באמצעות הניתוח הגידול כולו מוסר - גם אם מדובר על גידול שאין לו ממש גבולות ברורים.

אחד מסוגי הסרטן הנפוצים ביותר בישראל הוא סרטן העור, כל זאת בגלל שבמדינה שלו מרבית הימים הם ימים שמשיים במיוחד. כך שאם אתם חוששים או שמים לב לגידול מסוים שאינכם מכירים על העור שלכם, אתם חייבים לגשת לרופא עור על מנת שהוא יבחן את המצב מקרוב. תזכרו כי במקרים כאלה אתם לא יכולים לקחת סיכונים.

למי כדאי לבצע ניתוח מוס?

באופן כללי הניתוח יכול להיות רלוונטי לכל אותם האנשים שסובלים מגידולים סרטניים גדולים על גבי העור. הניתוח הזה אפקטיבי מאוד גם עבור אותם האנשים שכבר החלימו מסרטן העור, אך מסיבה כזאת או אחרת הוא חזר להם. הניתוח מגיע על מנת להסיר את הגידול, ולאפשר במידה מסוימת להחזיר את החיים של אותו מטופל בחזרה למסלולם - כמובן שהכל בהתאם למגבלות השונות שעשויות להיות קיימות.

היתרון הבולט ביותר של ניתוח מוס

לא סתם מרבית האנשים שסובלים מסרטן העור עוברים בשלב כזה או אחר ניתוח מוס. לניתוח הזה יש יתרון אחד ברור והוא שהניתוח הזה מסיר בצורה כמעט מלאה את כל הגידול, אחוזי הצלחה גבוהים ששום ניתוח אחר לא הצליח להשיג. כך שאם אתם לא רוצים לראות את הגידול חוזר בעתיד, הניתוח הזה יכול להיות הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

היכן כדאי לבצע ניתוח מוס?

אם בעבר ניתוחי מוס היו מתבצעים בבתי חולים ספציפיים, כיום הניתוחים הללו מתבצעים כמעט בכל בית חולים בארץ. כך שחשוב מאוד שתבחרו את בית החולים בצורה קפדנית, כזאת שתהיו בטוחים לגביה - אל תקבלו החלטות פזיזות בגלל לחץ של זמן. אך כל עוד תבחרו באחד מבתי החולים המובילים בישראל, אין לכם שום סיבה להיות בלחץ או בחרדה - בסוף אתם תהיו בידיים הטובות ביותר וזה הדבר החשוב ביותר. אחרי הניתוח אתם בוודאי תבינו עד כמה הוא היה משמעותי, ושהוא ככל הנראה הציל את חייכם.

ניתוח מוס רק אצל רופא מומחה!

הניתוח הזה הוא לא כמו כל ניתוח רגיל, מדובר על ניתוח שיש לו חשיבות עליונה והוא כמובן עלול להביא איתו לא מעט סכנות. לכן אתם צריכים לבחור ברופא שמבצע ניתוחי מוס באופן קבוע, כזה שאתם יכולים לדעת שיאפשר לכם להחזיר את חייכם בחזרה לשגרה. מהיום יש מה לעשות עם גידול סרטני בעור, רק תבחרו את הרופא הנכון שילווה אתכם לאורך הדרך.

בשיתוף ד"ר אהוד מילר, בשיתוף ד"ר אהוד מילר
  • עוד באותו נושא:
  • ניתוחים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully