וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינוז: מנות חלומיות עד הבית

בשיתוף ג'ינוז, בשיתוף ג'ינוז

6.8.2020 / 11:44

למי ששכח להביא אוכל לעבודה, אין לו כוח לבשל, או לא יוצא מהבית בגלל הקורונה - ג'ינוז מספקים אוכל ביתי אייכותי, טעים ומהיר

ג'ינוז. יח"צ,
ג'ינוז/יח"צ

תקופת הקורונה אילצה את כולנו להתרגל לשגרת חיים חדשה. שגרת חיים בה האופציה היחידה ליהנות מארוחה טובה מבלי לצאת מהבית זה להיכנס למטבח ולבשל, אבל מה עושה מי שמאותגר בענייני הבישול או מי שמתעצל לבשל שלוש ארוחות ביום לכל המשפחה? בתקופה האחרונה סקרנו רשימה ארוכה של מקומות בצפון הארץ המספקים שירות משלוחי אוכל, כאלה שיעזרו לכם לעבור את התקופה הקרובה שבעים ומרוצים.

בזמן שעשרות אלפי אנשים נמצאים בבידוד, אירועי תרבות מבוטלים וכך גם כל התקהלות שבה צפויים להיות למעלה מחמישים איש. על מנת לכסות את ההפסדים הצפויים, עברו חלק מהמסעדות למערך משלוחים מתוגבר במטרה לספק את צרכי המבודדים. אחד השפים המצליחים בצפון, ג'נאן סלימאן, החליט לקחת צעד קדימה את הנושא ועם פרוץ המשבר פתח את עסק הבישולים הביתי שלו, ג'ינוז.

ג'ינוז. יח"צ,
ג'ינוז/יח"צ

מדובר היה באחת ההזמנות שהפתיעו אותנו, זכינו לקבל מג'נאן סלימאן מזון מהיר וטעים במחירים ללא תחרות. סלימאן בן ה-23 פתח את קריירת הבישול שלו לפני חמש שנים, כאשר למד במכללת בישולים בתל אביב. השף המוכשר עבד במסעדות בתל אביב ואז עבר לצפון, שם עבד שנתיים בגוש חלב, תחת הדרכתו של השף טוני אלעאזר, שהפך אותו למה שהוא היום.

המטבח של ג'ינוז עשיר במאכלים, מכל הסוגים כמעט והעובדה כי הוא מכין את המנות עם חומרי גלם איכותיים ומציג מחירים סבירים לכל כיס, גרמה לנו להכריע כי ג'ינוז הוא בהחלט פתרון מושלם לתושבי צפת והסביבה. ג'נאן סלימאן מציג מספר מנות ממגוון מטבחים, כך למשל המטבח האיטלקי שלו כולל מנת רביולי ברוטב שמנת פטריות, פסטו או רוזה על מצע גבינת פרמזן. "מדובר במנה איטלקית סופר קלאסית" אמר סלימאן והוסיף: "אני בחור שאוהב מאד לעסוק בתחום האוכל. אחרי המצב הלא נעים שאנחנו נמצאים בו, אני מתכנן לפתוח מסעדה בחיפה או בגוש חלב. עוד כמה חודשים כאשר המצב ישתפר והקורונה תדעך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'ינוז. יח"צ,
ג'ינוז/יח"צ

ג'ינוז גם מגיש מנות מקסיקניות פיקנטיות ומנת הדגל שלו היא טאקוס: טורטיה עם עוף קריספי ארוך על מצע רוטב פיקנטי ומתוק מעט, הכולל מלפפון חמוץ. הכלאה בין מאכל ים תיכוני לזה של חופי מקסיקו. המטבח האמריקאי של ג'ינוז כולל המבורגרים עשויים מנתח קצבים שפונדרה, עם תוספות ללא הגבלה כמו חמאת שום, גבינת צ'דר, ביצת עין, בצל מקורמל, טבעות בצל, אבוקדו ועוד. מנה אמריקאית נוספת היא ''קרייזי בורגר'': המבורגר 200 גרם, בלי ירק, רק עם מיונז אמריקאי, כריספי עוף וצד'ר עבה מצופה בפירורי לחם מטוגן.

יש לציין כי מדובר במנות מקוריות עם מתבלים אישיים של השף הראשי, ג'נאן סלימאן הביא את הרעיון ומשלב במנה דברים שלא תקראו בכל מקום. - מנות ים תיכוניות הופכות למשולבות מארצות תבל. בנוסף, בג'ינוז גם תוכלו ליהנות ממגוון סלטים ביניהם סלט הבית ג'ינוז שמכיל פטריות חיות, גזר, מלפפון, שרי, פלפלים על מצע וינגרט חלב ודבש, כאשר אפשר כמובן גם לצרף עוף, בשר, בוטנים, אגוזים, בטטה מתוקה ועוד.

ג'ינוז. יח"צ,
תפריט ג'ינוז/יח"צ

אז אם אתם בעבודה במשרד ולא הבאתם את ארוחת הצהריים או סתם בבית ואין לכם כוח לבשל, או יותר גרוע, אתם לא ממש יודעים, אין צורך לדאוג ואין סיבה שתישארו רעבים. ג'ינוז מספק שירות משלוחי אוכל ביתי, באופן מהיר אשר יגיע עד אליכם עם שלל מנות טעימות, טריות וחמות. המשלוחים מתבצעים בימים א-ה מהשעה 12.00 ועד חצות ובסופ''ש עד השעה 1.00 בלילה.

טלפון: 0526594417

פייסבוק

בשיתוף ג'ינוז, בשיתוף ג'ינוז
  • עוד באותו נושא:
  • משלוחים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully