וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד משלכם במיקום הנחשק ביותר בראשון לציון, במחיר של פעם בחיים - אל תפספסו את ההזדמנות!

בשיתוף ריאלטי גרופ, בשיתוף ריאלטי גרופ

6.8.2020 / 11:35

מתחם ה-1000 בראשון לציון הוא המקום הנכון להשקיע בו. עכשיו. ריאלטי גרופ נדל"ן היא החברה הנכונה לממש איתה את ההזדמנות. כך ייראה העתיד המבטיח של גוש דן - ושלכם בשנים הקרובות

ריאלטי. יח"צ,
מתחם ה-1000/יח"צ

נדל"ן הוא תחום שמחייב חושים חדים. כולנו מכירים שלל מקרים שבהם אנשים מבריקים היססו - ופספסו הזדמנות לרכוש קרקע באזורי ביקוש במחיר מצחיק, דירה ביפו רגע לפני שהמחירים בעיר היפהפייה זינקו, משרדים ברמת החייל כשמעוז ההיי-טק היה עדיין אזור מוסכים מנומנם, וישנן כמובן עוד דוגמאות רבות.

ריאלטי גרופ נדל"ן (REALTY GROUP) זיהתה כבר מזמן את הדבר הגדול הבא. המתחם שבקרוב כולם יסתערו עליו. הנדל"ן עם הפוטנציאל הגבוה ביותר. בנקודת הזמן הנוכחית הוא מתחם ה-1000 במערב ראשון לציון: אלף דונם שישנו את פני העיר, יזניקו את כלכלתה - וישדרגו גם אתכם, כבעלי משרד איכותי במיקום אטרקטיבי או כבעלי נכס להשקעה שיניב תשואות גבוהות מאוד.

מה יש במתחם ה-1000?

מתחם ה-1000 מוגדר על-ידי קברניטי ראשון לציון כעיר עכשווית. עיר פורצת דרך, חדשנית, שוקקת חיים, במיקום מושלם ותכנון מוקפד במיוחד. אחד הדגשים החשובים ביותר במסגרת יצירת המתחם הוא שילוב שימושים - תעסוקה, מסחר, לצד שכונת מגורים וריאות ירוקות, כולם בסטנדרט גבוה במיוחד. בסך הכל יוקמו כ-5,400 יחידות דיור שיאכלסו למעלה מ-20,000 תושבים, 110 דונם הוקצו לפארקים ירוקים, מרכזי בילוי ופנאי שוקקי חיים ושטחי מסחר ותעסוקה שישתרעו על לא פחות מ-1.7 מיליון מ"ר. קבוצת דיסקונט, שכוללת את חברת האשראי כ.א.ל ואת מרכנתיל, כבר הודיעה כי תעביר אל המתחם היוקרתי את פעילות המטה שלה, ונמצאת בשלבי בנייה מתקדמים, חברת הפניקס החלה בתכנון מתחם משלה, תאגידים פיננסיים נוספים, חברות היי-טק, מרכזי מחקר וגופים מובילים אחרים נמצאים גם הם בדרך, ועל-פי ההערכות של כל גורמי המקצוע יגיעו מדי יום אל מתחם ה-1000 כ-100,000 עובדים.

החשיבות העצומה שמייחסת עיריית ראשון לציון לאזור באה לידי ביטוי במשאבים הרבים שהוקדשו לתכנונו. מנהלת מיוחדת מטעם העירייה פועלת במרץ על-מנת להבטיח מימוש מושלם של התוכניות - כך שאך טבעי הוא שרכישת משרד במקום היא השקעה חכמה שתספק לכם ולמשפחתכם הכנסה נוספת לטווח ארוך.

מיקום מושלם

אחת הקלישאות השחוקות ביותר בענף הנדל"ן מגדירה את שלושת המפתחות העיקריים לעסקה מוצלחת - לוקיישן, לוקיישן ולוקיישן.

למתחם ה-1000 מיקום אופטימלי. המרכיב המשמעותי ביותר הוא הנגישות התחבורתית. במדינה שהופכת צפופה יותר ויותר, הגעה קלה ונוחה לעבודה הינה מרכיב קריטי ובלעדיה קשה עד בלתי אפשרי למשוך כוח אדם איכותי, גם לחברות מצליחות. מתחם ה-1000 נמצא במרחק הליכה קצרה מתחנת רכבת (תחנת משה דיין), צמוד לנתיבי איילון, כביש 20, כביש 4 וכביש 431. בעתיד יגיעו אל המתחם גם קווי הרכבת הקלה (הקו האדום, הקו החום והקו הירוק). בנוסף יפעל בסמוך חניון חנה וסע שממנו יצאו שאטלים אל כל בנייני המשרדים במתחם.

המרכיב השני שמאפיין את המתחם הוא הצמידות כבר היום למוקדי הבילוי ההפופולריים של ראשון לציון: יס פלאנט, שמורת הפארק, פארק האגם, הלייב פארק, הסופרלנד וכן חוף הים והטיילת היפהפייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ודאות גבוהה במיוחד

כל השקעה בנדל"ן מייצרת גם חשש מסוים. החשש טבעי ומובן, אולם בצד השני של המאזניים מונחות עובדות כבדות משקל שמטות את הכף בבירור להשקעה כבר עכשיו.

ראשית, העובדה שמבחינת עיריית ראשון לציון מתחם ה-1000 הוא כאמור העתיד של העיר. בהקשר זה כדאי לציין כי עיר היין, שהוקמה כמושבה חקלאית צנועה יחסית, נמצאת בתהליכי צמיחה משמעותיים בשני העשורים האחרונים - מגמה שהולכת ומתעצמת כל העת.

שנית, הקרקעות שריאלטי גרופ נדל"ן משווקת הן פרטיות, מופשרות לבנייה מידית ועבודות הפיתוח כבר בעיצומן. מקור נוסף לשקט נפשי אמיתי הוא הרישום בטאבו על שמכם. עוד סיבה מצוינת היא היכולות המוכחות של ריאלטי גרופ נדל"ן לנהל מיזמי נדל"ן מסוג זה ולהוביל אתכם לממש את החלום למשרד משלכם.

ריאלטי גרופ נדל"ן - המנוף שלכם בדרך להצלחה

ריאלטי גרופ נדל"ן מייצגת את מרבית בעלי הקרקעות במגרשים 509+510. החברה מציעה לכל מי שמבקש להיות חלק מסיפור ההצלחה שמתפתח במערב ראשון לציון - בין אם כמשקיע ובין אם כבעל משרד או עסק משלו - מענה אופטימלי וליווי צמוד עד לקבלת המשרד. הניסיון רחב ההיקף שצברה החברה במשך שנות פעילותה ובמסגרת שורה ארוכה של מיזמי נדל"ן מובילים במרכז הארץ תורם ליכולת להתאים את הפתרון הנכון ביותר לכל לקוח.

נכס יקר ערך נוסף של ריאלטי גרופ נדל"ן הוא הייצוג המשפטי שניתן על-ידי משרד עורכי דין מהמובילים בארץ בטיפול בהסכמי השיתוף בין הבעלים במתחם. אמינות ללא פשרות, שקיפות מוחלטת וליווי צמוד לאורך כל התהליך, מהבעת העניין הראשונית ועד לקבלת הנכס, משלימים את השירות. העתיד כבר דופק בדלת, וזו לא קלישאה - זה הזמן לנצל את ההזדמנות האחרונה לנכס משלכם בגוש דן. נכס שיבטיח, וגם יקיים, עתיד טוב יותר לכם ולמשפחתכם.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר מתחם האלף

בשיתוף ריאלטי גרופ, בשיתוף ריאלטי גרופ
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully