וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממלכה המתוקה של שירן- דרך נפלאה לחגוג עם עוגה מעוצבת באילת

בשיתוף הממלכה המתוקה של שירן, בשיתוף הממלכה המתוקה של שירן

6.8.2020 / 8:36

ימי ההולדת והאירועים המשפחתיים חזרו לשגרה בתקופה האחרונה לשמחת כולנו ואין כמו לחגוג אירוע משמח עם עוגה מעוצבת שכולה טעם מתוק שמעלה חיוך על השפתיים

הממלכה המתוקה של שירן. יח"צ,
הממלכה המתוקה של שירן/יח"צ

שירן קרויטורו בת ה-31 פתחה לפני חמש שנים את ''הממלכה המתוקה של שירן'' באילת ומאז היא מפנקת את העיר כולה ואורחיה עם עוגות נפלאות ואיכותיות. שירן תייצר עבורכם עוגות וקינוחים מטריפים ומעוררי תיאבון כדי לוודא שבמסיבה שלכם, רגע הצגת העוגה וכמובן חווית אכילתה יהיו בלתי נשכחים. את הניסיון של שירן קרויטורו תוכלו לאתר במבחר הדוגמאות שהיא יצרה במרוצת השנים, עם כל הלב לכל דורש.

''הממלכה המתוקה של שירן'' מתמחה ביצירה ואפיית מגוון רחב של עוגות מיוחדות ומסוגננות, עם הרעיון או הדמות שאתם הכי אוהבים. היא תענה לכל בקשה בסבלנות ואדיבות ותתאים את העוגה לאופי האירוע לאישיותו של החוגג, העדפותיו ותחביביו. צוות המומחים שלנו תהה כיצד הקסם של שירן עובד ובשיחה שערכנו עימה היא התחייבה להפתיע בעיצוב מקורי ומיוחד ששובר את גבולות הדמיון, עם עוגה מקורית שתשדרג כל אירוע ותשמח את יקיריכם.

הממלכה המתוקה של שירן. יח"צ,
הממלכה המתוקה של שירן/יח"צ

"הממלכה המתוקה של שירן" מתמחה בעוגות מעוצבות לפי נושא ובחירה אישית, מארזי קינוחים בהקדשה במחירים לכל כיס, עוגות פריכות מסקרפונה מספרים / אותיות עם פירות או שוקולדים מעל, קאפקייקס, עוגות קינוח גדולות ועוד הפתעות מתוקות. ממש עכשיו, לכבוד יום האהבה שירן השיקה מארזים לכל מטרה שאפשר להוסיף להם הקדשה אישית עם תמונות. מארז יום האהבה כולל עוגת לב פריך עם קרם מסקרפונה ושוקולדים, בנוסף תזכו גם לעוגת שוקולד חמה עם פררו רושה או עוגת שוקולד קרה, לצד קינוחי אוריאו וקינוח לוטוס.

כאמור, צוות המומחים שלנו בחן, בדק וגילה שזה לא רק מצטלם יפה אלא גם טעים בצורה בלתי רגילה. בשיחה שערכנו איתה היא סיפרה: "תמיד חלמתי לעסוק בתחום האפייה והעיצוב אבל אף פעם לא ידעתי איך אוכל לשלב את שתי האהבות האלה ביחד. מדי שנה התנדבתי להכין עוגות לימי הולדת ואירועים לבני המשפחה ועשיתי זאת בהנאה רבה. לא באמת יחסתי חשיבות מיוחדת למחמאות שמסביב. בשלב מסויים בחיי, כשאני נשואה באושר ואמא לשלושה ילדים מקסימים, החלטתי לקחת צעד קדימה ולפתח את האהבה הזו למקומות חדשים בזכות תמיכה רבה ועידוד מבעלי והמשפחה''.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הממלכה המתוקה של שירן. יח"צ,
הממלכה המתוקה של שירן/יח"צ

מה עשית?

"התנסיתי ולימדתי את עצמי טכניקות שונות ללא סדנאות ולמידה מקצועית עד שהגעתי לרמת הגימור שהצבתי לעצמי. זה היה הזמן בשבילי להתקדם עוד צעד ולפתוח דף עסקי בפייסבוק ולהפוך את החלום למציאות. עם פתיחת הדף קיבלתי מחמאות רבות והמון פרגון שלא ציפיתי לו, אט אט צברתי לקוחות וכמו כדור שלג שמתגלגל וגודל אני מצליחה להגשים לעצמי יעדים נוספים''.

הממלכה המתוקה של שירן. יח"צ,
הממלכה המתוקה של שירן/יח"צ

איך את ניגשת למשימה?

"כל עוגה היא יצירה בפני עצמה ומושקעת בה המון מחשבה, תכנון ואהבה. באופי שלי אני מאוד פרפקציוניסטית ולכן חשוב לי מאוד הפרטים הקטנים ביותר ורמת הגימור - לכן אני תמיד שואפת שכל עוגה תהיה לא פחות ממושלמת. כל הזמנה היא אתגר חדש שממלא אותי ונותן לי מקור השראה חדש ומרענן. שיא הסיפוק הוא התגובה הראשונית של הלקוח לאחר שקיבל את העוגה ראה וטעם אותה. המוצרים שאני משווקת הם נקיים וטריים, הכל ארוז בצורה מושלמת כדי שההפתעה תהיה מושלמת. אני לא חוסכת במוצרים, קונה את הדברים הכי איכותיים כי העסק שלי חשוב לי. אני מאד שמחה כאשר לקוחה מפרגנת ומספרת שהיא קיבלה את העוגה המושלמת''.

העוגות המעוצבות כוללות שכבות שוקולד עסיסי וטעים, כשבפנים הן מלאות בשכבות של קרמים כמו פררו רושה, אוראו קינדר בואנו ועוד. מבחוץ העוגות עטופות בקצפת טעימה ומדויקת וכאמור, ניתן לעצב את העוגה כיד הדמיון - כל רעיון יכול להפוך לעוגה.

הממלכה המתוקה של שירן. יח"צ,
הממלכה המתוקה של שירן/יח"צ

לאור העובדה כי העסק נמצא באילת, הרבה לקוחות מחוץ לעיר שולחים מארזים ומתנות לאורחים במלונות השונים ברחבי העיר. "הממלכה המתוקה של שירן" כוללת גם שירות משלוחים לרחבי העיר והסביבה, כאשר היא מקבלת הזמנות מראש ומכינה את העוגה על בסיס מקום פנוי, לכן מומלץ להזמין מראש ולשריין עוגה לאירוע שלכם.

אז אם אתם באמצע הכנות להפקה של מסיבה או אירוע כלשהו, אתם בוודאי חשים את העומס, הלחץ והחששות מהדברים שעלולים להשתבש בדרך. אך אם יש דבר אחד שאסור שיהיו בו פספוסים - זו העוגה. "הממלכה המתוקה של שירן" תעשה עבורכם את העבודה.

טלפון: 0547690407

שעות פעילות: א-ה

שישי: עד כניסת השבת.

שבת: מוצ"ש.

אתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף הממלכה המתוקה של שירן, בשיתוף הממלכה המתוקה של שירן
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully