וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התהליך של אוראל שופן: הדרך הבטוחה ליצירת זוגיות

בשיתוף אוראל שופן

5.8.2020 / 13:00

כדברי הסופר גרגורי דיוויד רוברטס "האהבה היא התרופה היחידה לבדידות, לבושה ולסבל." מחקרים רבים מוכיחים כי אחד הצרכים הבסיסיים שלנו בתור בני אדם הוא לחיות בזוגיות. יחד עם זאת, מציאת הפרטנר המושלם לחיינו הינה משימה לא פשוטה בעידן המודרני

אוראל ואיתן שופן. עדיגיטל,
אוראל ואיתן שופן/עדיגיטל

גם אתם התעייפתם מחיפוש הזוגיות? בהתחלה ניסיתם פשוט לזרום עם זה, אחר כך החלטתם 'להרים את הכפפה' ולנסות בכל הכוח לתפעל איזו אפליקציית היכרויות ואחרי חודש- חודשיים מייגעים עזבתם הכול ואמרתם לעצמכם שזה יגיע לבד. זה לא הגיע. יתכן גם שהלופ הזה חזר על עצמו כמה פעמים ובשורה התחתונה המצפון לא שקט וחשוב מזה- אין אהבה. לאור אותם קשיים, אחת מהדרכים ליצירת זוגיות שהפכה פופולארית ביותר בשנים האחרונות הינה ייעוץ זוגי ואימון לזוגיות. עורכי מערכת המומחים משוועים למקום בגן עדן ומכיוון שהדרך היחידה שלהם להגיע לשם הינה בתרומה מזערית לחיבור בין זוגות פוטנציאליים, יצאנו לבדוק עבורכם דרך מוכחת ויעילה ליצירת זוגיות.

אחת מיועצות הזוגיות המובילות בישראל הינה אוראל שופן, יועצת זוגית ויועצת מינית מוסמכת ומומחית לתקשורת רומנטית. אוראל מלווה זוגות ופנויים- פנויות, דרך תהליכים קצרי מועד ומותאמים אישית על מנת לבנות זוגיות בריאה ומאושרת.

בשיחה שערכנו איתה, היא מספרת לנו את הרקע בעקבותיו הגיעה לתחום. "נושא התקשורת הרומנטית, זוגיות ומיניות אלו הנושאים שמשכו אותי מאז שאני זוכרת את עצמי. מעולם לא היה שם חלום אחר. התחלתי ללמוד פסיכולוגיה ולאחר מכן קואוצ'ינג, אז כבר התחלתי לעבוד עם פנויים ופנויות ליצירת זוגיות. כשהוסמכתי לייעוץ זוגי, התחלתי לעבוד גם עם זוגות וכשהוסמכתי לייעוץ מיני, גם המענה בתחום הזה, הפך נגיש". בשנתיים האחרונות, אוראל מעבירה סדנת וידאו ייחודית ליצירת זוגיות וזו בעצם הסיבה המרכזית להמלצה שלנו ולכתבה הזו, נגיע לכך בהמשך.

זוגיות בימי קורונה

כששאלנו את אוראל כיצד משבר הקורונה משפיע על עולם הפנויים-פנויות שמחפשים זוגיות, הופתענו לקבל את תשובתה "אין ספק כי רוב הפנויים והפנויות, זיהו בקורונה תירוץ מצוין שנותן להם לגיטימציה להמשיך ולדחות את נושא יצירת הזוגיות. עם זאת, גם אותי הפתיע לגלות כי מבין אלו שבחרו לזהות בשינוי העולמי הזה הזדמנות ולהשקיע בעבודה עצמית- הדרך לזוגיות הייתה בטוחה מאי פעם. בחודשים האחרונים, מאז פרוץ המגפה בישראל נחשפתי לכמות עצומה של סיפורי אהבה, יותר מאי פעם, כך שקשה לי לזקוף זאת רק לזכותי. הקורונה עשתה טוב לתחום של יצירת הזוגיות, כולנו בקצב קצת אחר, בסבלנות גדולה יותר והימים בבית יצרו חיבור עמוק יותר למהות ולכמיהה למה שבאמת חשוב".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אוראל שופן. עדיגיטל,
אוראל שופן/עדיגיטל

עם זאת, זוגיות שנרקמה בתקופת הקורונה טומנת בחובה גם אתגרים רבים

"מערכות היחסים הטריות שאני עוקבת אחריהן, שנוצרו בתקופת הקורונה, חסרות את תהליך הדייטינג, שהוא תהליך חשוב מאוד בקשר. שלב החיזור התקצר משמעותית בעקבות הסגר והריחוק החברתי ואפשר לומר שהקשרים האלו התחילו בתוך עולם שהוא לא העולם האמיתי. ההסתגלות לעולם האמתי מורכבת יותר אחרי שבונים זוגיות שלמה במסגרת שונה כדוגמת תקופת הקורונה."

סדנת וידיאו ליצירת זוגיות

בתקופת הקורונה, סדנת הוידאו פורצת הדרך של אוראל, הפכה רלוונטית מתמיד. הסדנה מיועדת לרווקים-רווקות, גרושים-גרושות או אלמנים-אלמנות שמחפשים לייצר זוגיות בריאה ושמחה בלי לשחק משחקים בדרך. אוראל מפרטת את הרעיון מאחורי הסדנה. "זאת לא עוד סדנה שלומדים בה טריקים של אומנות הפיתוי 'איך לכבוש גברים' או 'איך להפיל נשים'. אלא הרעיון הוא להתחבר בצורה הכי בריאה ונקייה לתקשורת רומנטית חיובית ולקבל כלים מעשיים להתנהלות שתוביל לזוגיות. בעזרת הסדנה, אנשים מחליפים מחסומים ודפוסים שהגבילו אותם לאורך שנים ארוכות מלייצר זוגיות טובה, בכלים פרקטיים. הכלים מייצרים חיבור למהות של הזוגיות העתידית ומשם הבנה של איך להפוך אותה למציאות - איך לייצר דייטים רלוונטיים, איך לבחור בפרטנר מתאים בלי לבזבז זמן ואנרגיה על קשרים שלא יכול לצאת מהם שום דבר, אבל גם לא לפספס קשר שיכול לעבוד - להיות הכי בהירים ומדויקים עם עצמכם. חלק גדול מהסדנה מעניק כלים להתמודדות עם תהליך הדייטינג עצמו שהוא תהליך מאד עדין ושברירי ורבים פשוט לא מבינים אותו. דרך הסדנה מבינים את תהליך הדייטינג, את החשיבות שלו, את המהלך התקין שלו, את השלבים שבו ומכאן לומדים איך להתנהל בו נכון גם ברמה הרגשית וגם בפועל- מה מצופה ממני בכל שלב? מה מצופה מהצד השני? איך אני מתקשר את זה? איך מובילים את הקשר הזה לזוגיות?

סדנת הוידאו ליצירת זוגיות כוללת תהליך של שמונה שבועות, במסגרתם בכל שבוע נפתח למשתמש שיעור חדש ללמידה עצמאית. לאורך התהליך וגם אחריו, המשתתפים זוכים לליווי של אוראל דרך הוואטסאפ, שמיועד לכל שאלה פרטנית ובדרך כלל משתמשים בו כדי לתמוך בקשרים חדשים כדי לפעול באופן מדויק - כן, יש שם בעיקר הרבה צילומי מסך. הסדנה עצמה גם מגיעה עם בונוסים שתומכים בתהליך כמו ספר דיגיטלי ומיני סדנה נוספת המיועדת ספציפית לניפוץ מחסומים בדרך לזוגיות.

אחד מהיתרונות המרכזיים של הסדנה הוא האפשרות של קהל רחב ומגוון מכל רחבי הארץ לקחת חלק בסדנה, מכל מקום ובכל זמן "כיום, אנשים מאוד אוהבים ללמוד בצורה עצמאית. כך, כל אחד יכול להתאים את הלו"ז שלו איך שיבחר".

הבונוס אולי הכי מושך של הסדנה הוא מאגר השידוכים של אוראל, שמשתתפי הסדנה זוכים לקחת בו חלק. המאגר מורכב ממאות פנויים ופנויות איכותיים, שמאמינים בהתפתחות אישית ושהזוגיות ממוקמת בסדר עדיפות גבוה במיוחד אצלם. על השידוכים בין משתתפי המאגר אמונה שדכנית מנוסה. כל משתתפי הסדנה יכולים להירשם למאגר השידוכים כבר בתחילת התהליך ובמידה ונמצאת התאמה לזוגיות נשלח מייל למשתתפים הרלוונטיים.

בעקבות התוצאות המרשימות שאליהן מגיעים משתתפי הייעוץ והסדנאות של אוראל שופן, המחמאות לא מאחרות להגיע. אוראל משתפת כי מכך היא שואבת את האנרגיה להמשיך ולהוביל אנשים לזוגיות מאושרת "אין יום שאני לא מקבלת בו בשורות טובות, הודעות משמחות, טלפונים ותמונות של טבעות. אין דבר שיותר ממלא אותי ומשמח אותי מהדברים הללו."

התוצאות המרשימות מאפשרות לאוראל להבטיח מראש לכל מי שעובר את הסדנה, החזר כספי מלא במידה ולא יצליחו לייצר זוגיות בתוך תשעה חודשים.

אוראל שופן. עדיגיטל,
אוראל שופן/עדיגיטל

ולא נסיים בלי טיפ הזהב מפי אוראל - כיצד יש לנהוג בדייטים שיובילו לתוצאות?

"יש אנשים שמתנהלים בתהליך הדייטינג מתוך צורך בוודאות. הם מנסים במינימום זמן ואנרגיות להגיע להבנה - קודם כל 'האם זה 'זה' או לא 'זה'' מבחינתי ואז 'האם זה 'זה' או לא 'זה'' מבחינת הצד השני. התופעה הזו נפוצה מאד דווקא בקרב אנשים סופר רציניים שכמהים לזוגיות ו'עובדים' בזה ופשוט לא מבינים למה זה לא קורה להם. הדפוס הזה למעשה מחרב להם פעם אחר פעם את היכולת לממש זוגיות וזאת ממספר סיבות ואחת מהן היא שהתהליך שלהם מלא בסטרס והם פשוט מרחיקים את הצד השני. אחת הסיבות הנוספות לכך שהחתירה לוודאות מחבלת לאותם אנשים, היא שרוב הסיכויים שהם יסבלו בדייט ולא יהנו ממנו. הם שונאים דייטים ורוצים כבר לדלג לשלב של הזוגיות אבל זה לא באמת אפשרי וההנאה מהתהליך עצמו היא קריטית- לא פחות. הסדנה באה לעזרתם של החותרים לוודאות ושונאי הדייטינג ולמעשה מעניקה להם כלים שמייצרים עוגן חזק של וודאות סביב התהליך- הם מבינים בכל רגע נתון, איפה הם עומדים ומה נדרש מהם. זה מאפשר להם להתפנות להנאה- ואז קורה הקסם.

על מנת לסיים את חלקנו וכדי לקבל מקום בגן עדן, עורכי מערכת המומחים ממליצים על סדנת האונליין ליצירת זוגיות של אוראל שופן. מילה של מומחים.

  • עוד באותו נושא:
  • זוגיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully