וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על השינויים האחרונים בעולם הביטוח כבר שמעתם?

בשיתוף באלאנס סוכנות לביטוח, בשיתוף באלאנס סוכנות לביטוח

5.8.2020 / 10:50

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" אודות ההשפעה של משבר הקורונה על מגזרים וענפים שונים, החלטנו הפעם להתמקד בעולם הביטוחים. לצורך כך פנינו אל חברת "באלאנס סוכנות לביטוח", זו מנוהלת על ידי אנשי מקצוע עתירי ניסיון, שמעון סאסי וראם דוד

באלאנס סוכנות לביטוח. יח"צ,
באלאנס סוכנות לביטוח/יח"צ

מפיק חבר המערכת יצא לפגישה במשרדי באלאנס סוכנות לביטוח בפתח תקווה. הוא חזר מוקסם ממי שעשו לו סדר בכל הנוגע לביטוחים כפולים, מוצרי ביטוח שאנחנו לא חייבים בכל מחיר וגם כיצד להתמקח על מחירי ביטוחי בריאות, עסקים ועוד.

שמעון סאסי וראם דוד חיים ונושמים את עולם הביטוחים כבר למעלה מעשור כאשר במהלך התקופה הזו התמקצעו במספר חברות שונות בתפקידי מפתח, בין היתר הם ניהלו צוותים של מכירות ותיקי לקוחות.

לפני כשנה השניים החליטו לאחד כוחות ולהביא את כל הניסיון שצברו אל חברה אחת, "באלאנס סוכנות לביטוח". בזכות מעטפת ייחודית שבנו, הם נותנים מענה למרבית סוגי הביטוחים, בין היתר ביטוח בריאות, נזקי גוף, מחלות קשות, ביטוח בעבודה, ביטוח עסקים ונוספים.

אחד הדברים שמייחדים אותם זו העובדה כי מנגישים את ההתנהלות הבירוקרטית בשני אופנים שונים לפי בחירת הלקוחות. הראשון בנוי על הליך דיגיטלי לחלוטין שחוסך זמן מיותר למי שצריכים את העזרה והכוונה שלהם.

השני בנוי על קשר ישיר בו השניים מגיעים ללקוחות עצמם במקרה הצורך, כדי שיחתמו על טפסים ויקבלו הסבר מעמיק בשיחה אישית, על כך סיפר לי שמעון: "הקמנו מערך שפיצלנו אותו לשניים, עבור מי שבקיאים ויכולים לתקתק עניינים בשליחת מיילים וסמסים ולאלו אשר חוששים או לא יודעים כיצד לעשות, מולם אנחנו מתנהלים בשיטה "הישנה", מגיעים עם הפוליסה לצורך חתימה עד הבית אם צריך. כמובן, עבור כל הלקוחות שלנו אנחנו זמינים 24/7 אם צריך, לכל שאלה ובקשה".

שאלתי את השניים כיצד בונים ומחליטים על ביטוח מסויים, ראם הסביר לי: "קו המחשבה שלפיו אנו פועלים הוא מה הדבר הכי נכון ללקוח, לכן מתאימים לו זאת לפי מספר פרמטרים שונים, האם הוא שכיר או עצמאי, האם יש לו ילדים, מה הגיל שלו ועוד. כמובן שאלו נתונים שיכולים להשתנות ולכן אנחנו תמיד עומדים עם האצבע על הדופק ויכולים לשנות ביטוח תוך כדי תנועה וצורך. למען האמת חלק נכבד מהתיקים שלנו הם כאלה שאנחנו משפרים, מוזילים ומתקנים כפילויות של ביטוחים, כאשר אנשים כלל לא היו מודעים להן".

באלאנס סוכנות לביטוח. יח"צ,
שמעון סאסי וראם דוד/יח"צ

למדתי כי ב "באלאנס סוכנות לביטוח" עובדים עם כל חברות הביטוח כך שכל האופציות פתוחות לפניהם, כך יכולים לבחור את סוג הפוליסה והמחיר הטוב ביותר עבור הלקוחות.

שאלתי את השניים מדוע כדאי לי לפנות אליהם ולא ישירות לאחת מחברות הביטוח הגדולות? שמעון הסביר לי: "היתרון הגדול בעבודה איתנו היא העובדה שאנחנו זמינים לתת מענה מיידי, זאת בשונה מחברות הביטוח הגדולות שם לא תמיד אתה מגיע במהירות לאיש השירות המתאים. מעבר לזה, אנחנו חוסכים לך את כל הבירוקרטיה המסורבלת שיש עם חברות ביטוח ענקיות. הדבר הכי חשוב, כזה ששווה לך המון כסף, כאשר אתה פונה לחברת ביטוח גדולה אחת, אתה בעצם מקבל את המוצרים וההצעות שלהם בלבד, בלי היכולת לשפר עמדות. התפקיד שלנו הוא להציג בפניך 6-7 מחירים ותנאים שונים ואז להתאים עבורך את הביטוח המתאים והכדאי ביותר".

בזכות הניסיון ששמעון וראם צברו במהלך השנים הם מכירים את כל הטריקים הקטנים וכיצד לזרז עניינים במקרה הצורך. "אם לקוח פונה אלי בזמן בזמן תביעה, לנו יש לנו את הכלים ויכולת לפנות לאנשים המתאימים בחברות הביטוח כי יודעים כיצד הדברים מתנהלים בחדרי חדרים, כל זאת עדי לפעול בצורה מהירה ויעילה יותר", סיפר ראם.

לפני סיום ביקשתי מהשניים לספר לי על תפיסת עולמם, שמעון התנדב לספר: "שנינו היינו בעמדות מאוד נוחות כאשר עבדנו כשכירים, אבל היה חשוב לנו לתת מענה שונה, ישיר ואישי, אם זה דרך הודעות וואטסאפ או שיחות ישירות כולל בשעות לא שגרתיות, את זה אפשר לעשות רק דרך משרד בוטיק. גדלנו בכל הרגולציה ושינויים בתחום הביטוח בעשור האחרון, עם המוצרים שהשתנו ועוד, לצערי את כל אלו לא טורחים לספר ללקוחות, אנחנו מאמינים בשקיפות מלאה ואת זה באנו לשנות".

"באלאנס סוכנות לביטוח", היתה לי פגישה חשובה עם אנשי מקצוע אשר בקיאים בעולם הביטוחים שכולנו חייבים.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים ניתן להתקשר למספר:

שמעון סאסי - 0502004103
ראם דוד - 0502234578

עמוד הפייסבוק

בשיתוף באלאנס סוכנות לביטוח, בשיתוף באלאנס סוכנות לביטוח
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully