וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאלי צעצועים: גן העדן של עולם הצעצועים לילדים

בשיתוף דניאלי צעצועים, בשיתוף דניאלי צעצועים

4.8.2020 / 16:09

כל זוג הורים יודע שבחירת גן הילדים לילד יכולה להיות משימה לא פשוטה. כתוצאה מכך, כבר בעת כניסתנו לגן אנו מנסים לצוד בעינינו את הצבעוניות, החמימות והתחושה המשפחתית שתעטוף את ילדנו. הציוד הקיים בגן הילדים יכול ליצור תחושה בטוחה בקרב ההורים ומרחב פורה ועשיר

דניאלי צעצועים. יח"צ,
דניאלי צעצועים/יח"צ

לנוכח כך, צוות העורכים של מערכת המומחים יצא לבדוק עבורכם את חנויות הציוד והצעצועים האולטימטיבית עבור הילדים שלנו. כך הגענו ל"דניאלי צעצועים", חנות הדגל של צעצועים לילדים וציוד לגני ילדים. החנות נחשבת לפורצת הדרך בתחום אשר הוקמה בשנת 1980 ומספקת מאז ועד היום ציוד למאות גני ילדים. החנות הוקמה על ידי דניאלי בנימין בלב מרכז מסחרי בקרית מלאכי.

בשיחה שערכנו עם בני הוא מספר על תחילת דרכו. "עם שחרורי מצה''ל, בשנת 1980, התחלתי לשווק מוצרים לגני ילדים באמצעות ניידת קטנה שעוברת בין הגנים" מספר דניאלי "עם השנים והניסיון התפתחנו והתרחבנו, וכיום יש לרשותנו חנות המשתרעת על פני 750 מ''ר ומשרתת לקוחות מכל רחבי הארץ."

דניאלי צעצועים. יח"צ,
דניאלי צעצועים/יח"צ

בחנות רחבת ההיקף של ''דניאלי צעצועים'', הממוקמת באזור התעשייה של קריית מלאכי, תוכלו למצוא את כל הציוד הדרוש לגני ילדים, מוסדות, מעונות ובתי ספר- מתקני חצר , ריהוט, בימבות, משחקים, ג'ימבורי, שטיחי לינולאום ולבד, חומרי עבודה ומלאכה וציוד משרדי. כמו כן החברה משווקת מתקני חצר, מגוון עצום של משחקים וחומרי עבודה ומלאכה ללקוחות פרטיים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דניאלי צעצועים מחלקת חומרים מתכלים. יח"צ,
דניאלי צעצועים מחלקת חומרים מתכלים/יח"צ

החנות ידועה באיכות הנהדרת של מוצריה ובשירות הייחודי לכן מגיעים אליה לקוחות רבים מכל רחבי הארץ.

בנוסף, לרשות ''דניאלי צעצועים'' ישנה חנות מקוונת באמצעותה תוכלו לרכוש מוצרים מהמגוון הרחב של החנות, כולל משלוח לכל חלקי הארץ.

בשיחה שערכנו עם בני, הוא מספר על החזון מאחורי החברה. "בתפיסה שלנו המשחקים הם חלק בלתי נפרד מחיי הילדים, בייחוד בגילאי הגן. הנאה, יצירתיות ודרבון הם חלק חיוני להתפתחות המוחית, הנפשית והרגשית. לכן אנו הצבנו לעצמנו כמטרה לספק את כל מכלול העזרים הנדרשים, בייחוד צעצועים וחומרי לימוד איכותיים, להפעלת גני הילדים בהתאם לדרישות המפקחות ומוסדות החינוך. לרשותנו משאיות חלוקה המספקות שירותי משלוחים לגנים בכל חלקי הארץ."

דניאלי צעצועים מחלקת משחקים לפעוטות. יח"צ,
דניאלי צעצועים מחלקת משחקים לפעוטות/יח"צ

הייחודיות של ''דניאלי צעצועים" טמונה בעובדה כי במקום מקפידים להחזיק מגוון רחב של מוצרים לרשות לקוחותיהם, על כך מספר בני "כל המוצרים שלנו נמצאים במלאי כל העת. אנו פועלים לחדש את המלאי באופן סדיר על מנת שלקוחותינו יוכלו ליהנות מכל המוצרים שלנו בכל זמן."

כמו כן, החנות פועלת באווירה משפחתית ומייצרת קהילת לקוחות קבועים מכל הארץ שפוקדת את המקום באופן קבוע. השירות המוענק בחנות הוא אחד מאבני היסוד שלה. עובדי החנות מעניקים שירות אישי לכל לקוח ואף מסייעים בהעמסת הציוד לרכב בסיום הקנייה.

דניאלי צעצועים

08-8580030

אזור התעשייה, קריית מלאכי

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף דניאלי צעצועים, בשיתוף דניאלי צעצועים
  • עוד באותו נושא:
  • צעצועים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully