וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו השיטות היעילות להדברת עכברים

בשיתוף אבי הדברות, בשיתוף אבי הדברות

4.8.2020 / 15:36

רעל, מלכודת או הדברה אלקטרונית - לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות כשאנחנו רוצים להיפטר מעכברים שפלשו לביתנו

עכבר. pexels,
עכבר/pexels

יש לא מעט שיטות יעילות להדברת עכברים, אבל למרות כל השיטות האלו, ברגע שנכנס לבית עכבר צריכים לדואג להוציא במיידי, הסיבה העיקרית היא שהגללים ובמיוחד השתן של העכבר מכילים בתוכם חיידקים מסוכנים רבים מאוד.

אם זיהיתם עכבר בבית ואתם רוצים להיפטר ממנו באופן מידי עוד לפני שאתם מנסים כל מיני שיטות להדברת עכברים, מומלץ להזמין מדביר עכברים במרכז שיגיע ויטפל בבעיה באופן מידי, יחד עם זאת מדביר מקצועי שיגיע אליכם יוכל לבדוק ולאתר אם מדובר בעכבר בודד או שייתכן וקיימת בעיה יותר מורכבת ויש מספר עכברים בבית.

השיטות והיתרונות והחסרונות של כל שיטה

רעל עכברים

אחת השיטות המוכרות ביותר להתמודד עם עכברים היא הצבת רעל עכברים בשטח הבית, מדובר בפעולה מאוד מסוכנת במיוחד אם יש בבית ילדים או חיות מחמד. היום יש הרבה מאוד חנויות שמוכרות רעל עכברים מסוכן מאוד, למרות שרק מדביר מוסמך בעל רישיון הדברה מטעם המשרד להגנת הסביבה ראשי לעבוד עם רעלים מסוג אלו, לחנויות אין בעיה והן בקלות ישמחו למכור לכם רעלים מסוכנים.

למרות הסכנה שיש בשימוש ברעל עכברים מדובר על שיטה מאוד יעילה במיוחד נגד עכברים בשטחים פתוחים.

שימוש ברעל עכברים הוא לא תמיד יעיל במיוחד בבית. אם פיזרתם רעל עכברים סביר שהעכבר לא ימות במקום בו אכל את הרעל, לפעמים עכברים מתים גם במקומות המסתור ובשביל להוציא את הפגר של העכבר שגורם לריח נוראי בבית, יש מקרים שנאלצים בהם גם לשבור קירות בכדי להגיע ולהוציא את הפגר.

מלכודת עכברים

יש המון סוגים של מלכודת עכברים, החל ממלכודת כלוב שבה העכבר נכנס לתוך כלוב ברזל שנסגר עליו ולאחר מכן אפשר להוציא את העכבר מהכלוב בשטח רחוק מהמקום בו הוא נלכד, בדרך כלל נהוג לשחרר את העכבר לשדות ומשם הוא כבר מוצא את דרכו.

מלכודת עכברים מסוג דבק, מלכודת מאוד אכזרית, מלכודת שמניחים עליה פיתיון עם משטח דביק מאוד, ברגע שהעכבר מגיע לפיתיון הוא נדבק למשטח ולא מליח לצאת ממנו, יש מקרים בהם עכברים כרסמו לעצמם את הרגלים רק בכדי לנסות ולצאת מהמלכודת הקשה הזאת.

אם בחרתם להשתמש במלכודת עכברים, נסו לבחור את המלכודת ההומאנית ביותר, כזאת שלא תפגע בעכבר יותר מידי אלא רק תסלק אותו מהבית שלכם.

אם בחרתם להשתמש במלכודת עכברים, חשוב מאוד להשתמש בפיתיון שיעבוד בצורה טובה, הפיתיון המומלץ הוא בוטנים או חמאת בוטנים, נסו להשתמש גם בבמבה שיש לה ריח חזק מאוד של בוטנים והעכבר לא יעמוד בפיתוי ויכנס למלכודת במהירות.

הדברת עכברים אלקטרונית

אחת השיטות היעילות ביותר להדברת עכברים בצורה הומאנית, מדובר על מכשיר שמשדר גלים אולטראסונים שאלו יוצרים סביבה לא נעימה לעכבר והא מעדיף לעזוב את המקום ולעבור למקום אחר. החיסרון של שיטה זאת הוא שבשטחים גדולים ופתוחים יש צורך במספר מכשירים שעלותם היא גבוה ועומדת על כמה מאות שקלים לכל מכשיר.


המאמר באדיבות אבי הדברות חברת הדברה המובילה והמקצועית בישראל.

בשיתוף אבי הדברות, בשיתוף אבי הדברות
  • עוד באותו נושא:
  • עכברים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully