וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחוות את הכנרת במלוא הדרה

בשיתוף לידו, בשיתוף לידו

4.8.2020 / 15:20

יש הרבה דרכים לחוות את אגם המים המתוקים הנמוך ביותר בעולם - הלוא היא הכנרת, אנחנו מצאנו את הדרך המושלמת מכולן, ארוחת מלכים בכמה סגנונות וטעמים תוך כדי הפלגה בלתי נשכחת על אגם כחול

דקס פגודה. ארז גרנות,
חוף לידו/ארז גרנות

בכל שבוע מגיעים אל שולחן המערכת אינספור המלצות מצד קוראים על מסעדות ומקומות בילוי בישראל, אולם יותר מפעם אחת קיבלנו איתות לגבי חוף אחד מיוחד ושתי מסעדות. מדובר בחוף לידו, חלקת אלוהים קטנה אשר נושקת למימי הכנרת המרהיבה ביופיה ובמיוחד בימים אלו לאחר עליית המפלס.

בבעלות הלידו צי הספינות הגדול ביותר בכנרת ומי שמשלימים את החוויה אלו הן מסעדות "הדקס" ו"הפגודה" שעשו לעצמן שם גדול גם מעבר לים.

מי שמנהלים את המסעדות הם בני משפחת גרוס, משפחה של חקלאים מהמושבה מצפה הסמוכה, בזכות יצירתיות והקפדה על הפרטים הקטנים ביותר הם יצרו פלא שלא קיים באף מקום אחר בישראל.
מסעדת "הדקס" היא מסעדת גריל המגישה ארוחות ברביקיו משובחות ומוקפדות הנצלות על גריל ייחודי. לא מדובר בגריל פחמים אלא כזה של גזרי עץ ההיקורי (עץ אגוז אמריקאי) ואלו מעניקים ארומה משגעת וטעמים מדהימים.

הגריל והטאבון במסעדה הם מבנייה עצמית ונעשה שימוש גם בענפי עצי הזיתים נמצאים במטעים שבבעלות המשפחה.

דקס פגודה. ארז גרנות,
דקס/ארז גרנות

לאחר הקטיף הם גוזמים את הענפים כדי לעודד צמיחה מחודשת ומשתמשים בהם לצלייה של הבשרים, דגים וירקות.

כל הבשרים מגיעים למסעדה ישירות מחוות גידול מיוחדות והכיף הגדול הוא בארוחות הקיץ.

הדקס היא מסעדה פתוחה כך שהחל משעות הערביים ניתן ליהנות משפע איכותי תחת כיפת השמיים, חתיכת חוויה לאכול וללגום יין טוב על הכנרת כאשר מעל מאירים על הכל מיליוני כוכבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דקס פגודה. ארז גרנות,
חוף לידו/ארז גרנות

בסמוך ל"דקס" ממוקמת גם "הפגודה", מסעדה אסיאתית שנבנתה מתוך הסתכלות אל עבר תיירות אסייאתית רחבה שפוקדת את ישראל בכל שנה. ב"פגודה" פועלים בהצלחה שלושה מטבחים אסייתים שונים.

מטבח תאילנדי אותנטי עם טעמים עזים וחריפים, המטבח הסיני המתקתק ומטבח יפני עמוס עשרות סוגים של דגים וסושי.

מדובר במסעדה שהיא גן עדן לצמחונים וטבעוניים, גם בזכות העובדה כי נעשה שימוש רחב בשורשים ועשבים שבני המשפחה מגדלים בגינה פרטית גדולה משלהם.

ההקפדה על הפרטים הקטנים באה לידי ביטוי למשל בהכנת דפי האגרול לפי השיטה המסורתית בת אלפי השנים וגם הרטבים כולם תוצרת ביתית. המנות בשתי המסעדות מתוקתקות בדיוק רב והכל מוגש ברוחב לב ובמחירים שמתחשבים בלקוח.

חושבים שכאן הסתיימה לה החוויה? טעות בידכם כי זו רק מתחילה. לדקס ולפגודה יש צי ספינות פרטי המציע מספר סוגי שיט שונים.

דקס פגודה. ארז גרנות,
חוף לידו/ארז גרנות

הזוגות מבינכם יכולים לצאת לשיט רומנטי על סירות אקולוגיות מעץ, העתק של סירות מלפני מאות בשנים עם מנוע חשמלי. לחובבי האקסטרים מחכות סירות קומנדו מהירות ומי שמבקשים לעצמם שקט ושלווה יכולים לצאת לים על סירה שקטה ומרגיעה.

השוס הכי גדול הוא שניתן ליהנות מכל המאכלים של שתי המסעדות בשיט עצמו! מי שעושים שימוש רב באפשרות הזו הם זוגות המבקשים להתחתן על המים, עבורם ישנה ספינה גדולה שיכולה להכיל מספר גדול של אורחים (עד 450 איש) כך שבין הטקס והריקודים נהנים מארוחה משובחת בלב הימה הקסומה.

לכל המידע ופרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 04-6710800


לאתר הבית



פייסבוק דקס


פייסבוק פגודה

פייסבוק לידו

בשיתוף לידו, בשיתוף לידו
  • עוד באותו נושא:
  • הכנרת
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully