וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנצ'ריית רשת הגל - ממשיכים את דרכו של אבא

בשיתוף פנצ'ריית רשת הגל, בשיתוף פנצ'ריית רשת הגל

4.8.2020 / 12:47

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" על עולם כלי הרכב בישראל, ביקשנו לבדוק את התחום מהצד של מי שמניעים אותנו בדרכים, הצמיגים. לשם כך מפיק חבר המערכת קפץ ל "פנצ'ריית רשת הגל" הממוקמת בראשון לציון, הוא חזר עם מספר תובנות כיצד לבחור את הצמיג הנכון לרכב שלכם

פנצ'ריית רשת הגל. יח"צ,
פנצ'ריית רשת הגל/יח"צ

"פנצ'ריית רשת הגל" היא מוסד צמיגים ידוע באזור גוש דן. מדובר בעסק משפחתי אשר פעיל כבר למעלה מ-36 שנה וכיום הוא מנוהל על ידי אורן ובן שושי אשר ממשיכים את דרכם של אביהם ז"ל ומיישמים בשטח את תפיסת עולמו, שירותיות, אמינות ומחירים הוגנים. השירותים של הפנצ'רייה מתרכזים בשלושה תחומים שונים: תיקון תקרים, החלפת צמיגים ואיזונים.

השאלה הראשונה שהפנתי אל אורן היתה כיצד ניתן לדעת מהו הצמיג המתאים ביותר, הוא הסביר: "הדבר הנכון לעשות הוא להתאים את הצמיגים לדפוס הנסיעה הקבוע עד כמה שניתן. אם למשל מדובר במי שעובדים בתוך העיר ומתניידים בין השכונה בה מתגוררים למרכז העיר לצורך הדוגמה, כלומר שהנסיעות שלהם ביום יום הן בדרך כלל נסיעות קצרות, אזי הם יכולים להסתפק בצמיגים תוצרת סין, צמיגים איכותיים מותאמים בדיוק לצורך הזה וזולים יותר במחיר.

"אם מדובר במי שנוסעים בכל יום במשך שעות על הכבישים המהירים אז ההמלצה שלי אליהם היא להצטייד בצמיגים האירופאיים האיכותיים אשר מותאמים לנסיעה ממושכת ומהירה על הכביש".

פנצ'ריית רשת הגל. יח"צ,
פנצ'ריית רשת הגל/יח"צ

מי שהקים את "פנצ'ריית רשת הגל" היה אבי ז"ל, אבא של אורן ובן, לקוחות אקראיים ששוחחתי עימם במקום סיפרו לי כי הרוח שלו עדיין מורגשת בכל פינה, ערן מדר תושב ראשון לציון סיפר לי: "אני לקוח כבר עשרות שנים, למעשה זה היה המקום שבו החלפתי צמיגים עם הרכב הראשון שקניתי ומאז אני פה בכל פעם שצריך לתקן פנצ'ר או להחליף את כל ארבעת הצמיגים כל כמה שנים. השירות שמקבלים פה הוא תמיד אדיב, מתקתקים עניינים ובמחירים הוגנים לגמרי".

גם נטע פרחי החמיאה: "אבא שלי המליץ לי להגיע לפה לאחר שעבדו עלי בכמה מקומות אחרים לאורך השנים וההמלצה שלו שווה זהב. לא עושקים במחיר, מסבירים לגבי כל התהליך, אם יש צורך בהחלפה של צמיג אז מסבירים ומראים לי את הסיבה ואני אוהבת את הגישה הזו, מדובר באנשים אמינים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פנצ'ריית רשת הגל. יח"צ,
פנצ'ריית רשת הגל/יח"צ

שאלתי את בן על כך שכולם מהללים את המחירים ההוגנים, מה הסיבה שהם יכולים להרשות לעצמם לתת מחירים טובים יותר מאחרים, הוא הסביר לי:"אנחנו עובדים עם כמה חברות צמיגים כי לא רוצים להיות מחוייבים רק למותג אחד או שניים. בנוסף אנחנו קונים כמויות גדולות מאוד של צמיגים וככה מקבלים תמחור מוזל יותר ולכן יכולים להוזיל את העלויות גם ללקוחות שלנו".

פנצ'ריית רשת הגל. יח"צ,
פנצ'ריית רשת הגל/יח"צ

ועל החידושים בעולם הצמיגים, הוא הוסיף: "היום ברוב המכוניות יש חיישני אוויר, כך שכבר לא צריך לצאת החוצה כמו פעם לבעוט בצמיג או לטפס עליו כדי לראות אם יש מספיק אוויר. אם הנורית ברכב נדלקת סימן שיש בעיה וכל מה שצריך זה להגיע לפה ואנחנו בודקים את כל ארבעת הצמיגים, בזה שחסר לו הכי הרבה אוויר אנחנו יודעים שיש פנצ'ר ומתקנים".

"פנצ'ריית רשת הגל", דרך המכבים 54 ראשון לציון.

ניסיון, אמינות, מקצועיות ובמחירים לכל כיס

טלפון: 03-9669073

בשיתוף פנצ'ריית רשת הגל, בשיתוף פנצ'ריית רשת הגל
  • עוד באותו נושא:
  • צמיגים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully