וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

pure dream מציגה: המתנה המושלמת ליום האהבה

בשיתוף pure dream, בשיתוף pure dream

4.8.2020 / 9:04

חלק מהדברים שיכולים ליצור אווירה מתאימה לט"ו באב או בעצם לכל אירוע רומנטי אחר הם נרות ריחניים המוגשים בכלים מתאימים. סטודיו phure dream מציע מבחר נרות כאלה שישדרגו כל אירוע

pure dream. יח"צ,
pure dream/יח"צ

יום האהבה נמצא ממש מעבר לפינה וצוות המומחים שלנו החליט לסקור את המוצרים המפתיעים ביותר לקראת החג. אז אם אתם מחפשים מתנה ליום האהבה, רוצים להפתיע את בן או בת הזוג - יש לנו עבורכם את הפתרון, והוא מוגש בניחוח מושלם. סטודיו הבוטיק pure dream יסדר לכם את המתנה הכי רומנטית שיכולתם לחשוב עליה - מתנה שתיצור לבן או בת הזוג שלכם אווירה חמימה ואינטימית בבית באמצעות מגוון אקססוריז.

תראו, ידוע כי ניתן ליצור את האווירה הנדרשת בעזרת תאורה נאה, מוזיקה שמעניקה אווירה וסידור נכון של הריהוט בחדר, אבל משהו אחד נוסף יכול להפוך את הערב שלכם למושלם: נרות מפיצי ריח והכלים בו הם מוגשים. סטודיו הבוטיק pure dream, בבעלותן של חנה שלום ובטי מזרחי עשוי להוות עבורכם אמצעי הרותם גם את חוש הריח לתהליך יצירת האווירה הנעימה בבית.

pure dream. יח"צ,
pure dream/יח"צ

pure dream מציע מגוון רחב של מתנות ייחודיות עבור בני הזוג שלכם במגוון מחירים. בשיחה אחת קולחת וקצרה או הצצה בעמוד האינסטגרם של סטודיו הבוטיק, תוכלו לבחור את המתנה לפי העדפתכם, או להתאים אותה אישית באמצעות בחירה של מוצרים והוספת ברכה. לאור העובדה כי אווירה רומנטית היא תוצאה של שילוב בין תאורה וריח, נרות ריחניים והכלים איתם הם מגיעים, הם בהחלט מתנה לגטימית ליום האהבה.

לקראת יום האהבה, החליטה חנה שלום, אחת מהבעלים של pure dream, לרתום לאהבה הגדולה שלה את שגית רביבו, אשתו של חיים, כדורגלן העבר. חנה ידעה כי לשגית יש אהבה לנרות והשתיים החליטו לפתח נר פעמון מיוחד ליום אהבה. על הנר אפשר לחרוט את השמות שלכם או כל דבר שתרצו להקדיש ליום האהבה.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
pure dream. יח"צ,
pure dream/יח"צ

נר כזה, במיוחד ליום אהבה, נמכר ב-169 ₪ בלבד, אך חשוב לציין כי המוצר יכול להיות גם מתנת יום הולדת או מתנת חג. הכלים בהם הנרות נמצאים הם איכותיים, לכן בסוף השימוש יש אפשרות להשיב את הכלי אל סטודיו הבוטיק ולזכות לשירותי מילוי של הנר עצמו. כלומר, הכלי יכול לעשות שימוש רב פעמי בזכות המילוי כך שאין ספק שזה משהו שמוזיל עלויות, במקום לרכוש נר חדש.

אחד הריחות המובילים שהנרות המיוחדים של pure dream מפיצים הוא ''הוטל דה פריז''. מדובר בנר שנעשה משמנים ארומטיים טהורים. הוא עשוי מלבנדר, למון ליים, אקליפטוס, פצ'ולי, קינמון ועוד. דמיינו לכם ערבוב של שמנים שמפיקים ריח מיוחד במינו, זאת לצד ריחות נוספים כמו ווד, טי-טיים ונרולי. עם זאת, בסטודיו תוכלו למצוא גם מגשים מיוחדים ואפשרות של שתילת צמחים בכלים מיוחדים.

אחת הלקוחות של pure dream סיפרה: "אני חייבת לומר שחנה שלום הייתה מקסימה לכל אורך השירות. בימים כאלה של קורונה, שהרבה אנשים נמצאים יותר בבית, אפשר סוף סוף לקבל משהו מרגיע. אני מאוהבת בריחות - אין דברים כאלה, אני מרגישה בפריז".

בשיחה שערכנו עם חנה שלום היא סיכמה את פני הדברים: "רציתי לעשות משהו שיעניין אותי והחלטתי ללמוד להכין נרות. אני ובטי מזרחי עשינו טסטים, הלכנו ללימודים, השתלמויות ופיתחנו לנו ליין של נרות ריחניים, שעוות טבעיות וריחות חזקים שנותנים אווירה בבית. השאיפות שלי ושל בטי מזרחי הם להמשיך לעשות טוב לאנשים, להעניק אווירה טובה בבית לכולם, שיהיה אור ושמחה ללוקחות שלנו. אני מאד נהנית מהעשייה של המוצר ומקווה עוד שנים רבות לעשות את מה שאני אוהבת".

pure dream. יח"צ,
pure dream/יח"צ

יש לציין כי המוצרים יוצאים במשלוחים לכל הארץ, עד בית הלקוח אך אם אתם בסביבה ומתחשק לכם לקפוץ לסטודיו הבוטיק, תרימו טלפון לחנה או בטי ותבקרו בסטודיו של השתיים שנמצא ברמת השרון.

טלפון: 054-4837555

מייל: pure9184@gmail.com

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף pure dream, בשיתוף pure dream
  • עוד באותו נושא:
  • נרות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully