וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקדמיה לסוחרים מומחים למניות בשוק ההון האמריקאי שהכשירה מאות סוחרים

בשיתוף Expert Traders Academy, בשיתוף Expert Traders Academy

4.8.2020 / 8:26

שיטת מסחר שמשלבת מסחר טכני וניתוח החדשות והשפעתן על שוק ההון מביאה את התלמידים של האקדמיה של שלום חייט להצלחה בשוק ההון האמריקאי

שלום חייט. שלום חייט,
Expert Traders Academy/שלום חייט

משבר הקורונה שפקד את העולם בחודשים האחרונים הוביל לכאוס כלכלי גם פה בישראל, כאשר מאות אלפי אזרחים מצאו את עצמם מפוטרים ממקום עבודתם וכעת נאלצים למצוא פתרונות חלופיים כדי להשתכר מחדש.

לאורך השנים אחד הפתרונות המעשיים לא להיות תלויים אך ורק במקור פרנסה אחד היה היכולת לסחור באופן עצמאי בשוק ההון. ברחבי האינטרנט ניתן למצוא מידע רב בחינם על שיטות מסחר שונות, אם כי פעמים רבות אלו פיסות מידע ולא משהו מאורגן ועמוק. במערכת "המומחים" ביקשנו למצוא את מי שעוסקים במסחר בצורה המקצועית ביותר.

ממידע שאספנו בנוגע לכוחות המובילים בשוק, שם אחד עלה וחזר על עצמו יותר מפעם אחת, Expert Traders Academy.

מפיק חבר המערכת פגש את האיש שעומד מאחורי האקדמיה לסוחרים מומחים למניות בשוק ההון האמריקאי, שלום חייט, אנליסט ומנטור למאות ישראלים שלמדו כיצד לסחור כמו מקצוענים.

כהקדמה למפגש עם שלום ערכתי שיחות עם חלק מהסוחרים שקיבלו את ההכשרה באקדמיה. הם סיפרו לי כי הם רואים בשלום אנליסט מוכח בפועל ומנטור של ממש לחיים ולמסחר. כאשר סיפרתי זאת לשלום הוא חייך במבוכה והשיב: "אני מודה להם על המחמאות וזה בהחלט דבר שמוביל אותי, הרצון לעזור ולייעץ לאחרים בתחום שבו אני בקיא. מנטור זו מילה כבדה ולצערי רבים בתעשייה הזו של שוק ההון ניכסו לעצמם את התואר הזה, אבל לא כל מי שמעתיק איזה קורס או מלמד מספר דברים הנמצאים ברחבי הרשת בחינם יכול להיות מנטור.

"מנטור מבחינתי זה אחד שעבר כברת דרך של עליות ומורדות בדרך להצלחה ואת כל אלו הוא מחוייב לספר ולהדריך אחרים בדרך השקופה ביותר במעלה ההצלחה. וכאנליסט שמנתח את השוק, גם כיום יש לי הפסדים, זה חלק מה"עסק שלנו", אבל בזכות האסטרטגיות ושיטת העבודה שפיתחתי יש לי הרבה יותר עסקאות מצליחות ואיכותיות ואת החוכמה הזו אני מעביר הלאה לאחרים".

שלום חייט. שלום חייט,
שיטת המסחר של שלום חייט/שלום חייט

אל עולם מסחר המניות שלום חייט נכנס בהדרגה במהלך העשור האחרון כאשר קודם לכן כיהן בתפקידי ניהול במספר חברות גלובליות. בשלב מסויים החל להתעניין יותר ויותר במסחר באופן מסודר, עד שהחליט לחיות את עולם הגרפים והחדשות הכלכליות והפך אותו להיות מקור ההכנסה העיקרי שלו.

על הדרך שעבר סיפר לי שלום: "התחלתי כמו רבים אחרים, דרך צפייה בסרטונים על מסחר ביו-טיוב ומשם עברתי מספר קורסים בארץ ובחו"ל. להוציא קורס אחד שעברתי בארה"ב, היום אני יודע כי כל שאר הקורסים היו ריקים מתוכן מעשי לביצוע בפועל, למזלי אני אוהב לעבוד קשה ולחקור כל נושא שאליו אני נכנס בצורה מסודרת ופרקטית והגעתי למסקנות שלי עם עצמי.

"אומנם היה לי ניסיון מוצלח במספר השקעות שביצעתי לאורך השנים דרך הבנקים, אבל בכל הנוגע למסחר במניות יצאתי לדרך עם מסחר בדמו, משם התקדמתי לחשבון חי בסכומים קטנים. בתחילת דרכי, לאור הקורסים שלמדתי, מחקתי די מהר את תיק המסחר שלי, הדבר נתן לי מכה מנטלית קשה כאדם למוד ניסיון בחייו, אבל לא חשבתי לפרוש, התעקשתי שאצליח כי "חלום מגשימים כאשר כל כולך רתום להצלחתו" וכך היה. פתחתי חשבון חדש, הפעם למוד ניסיון ואט אט צמחתי והתמקצעתי כסוחר יומי ריווחי ומצליח כבר כמה שנים טובות".

על אבני היסוד אשר משמשות עבורו ועבור קהילתו כבסיס לניתוח הזדמנויות הוא סיפר: "ככל שחקרתי לעומק גיבשתי לעצמנו, בקהילה, סטנדרטים גבוהים שרק עלו עם הזמן ועסקו במיקוד מירבי הן במניות והן בסקטורים איתם אנו עובדים ללא שום זגזוג- חוק בל יעבור אצלנו. הראשון הוא ללמוד את החדשות הכלכליות לפרטי פרטים, להבין את עומק הדברים בחדשות, איזו השפעה יש להודעות השונות וכיצד הן יכולות להשפיע על השחקנים הגדולים. האופן השני הוא ניתוח טכני מעמיק ולשלב אותו עם החדשות, לחפש היכן יש קורלציה שמאפשרת כניסה לעסקה.

"מדובר בגישה יוצאת דופן משום שהכוחות בשוק ההון הן לרוב הגישה הטכנית או הגישה הפונדמנטלית (ניתוח החדשות) עם "מאבקים קשים" מי מבין השיטה נכונה".

על ההעדפה לעשות אינטגרציה בין הניתוח הפונדמנטלי לטכני שלום הסביר: "אני איש חסידות חב"ד ולמדתי כי דרך האמת נמצאת באמצע. ממחקר הבנתי שלחדשות יש השפעה גדולה על המומנטום במניות- הן "סילון הדלק" למניה והשילוב עם הטכני הנכון יוצר כח מחץ בסיכון נמוך שעליו אנו רוכבים. לא המצאתי שום דבר בעולם המסחר הטכני, אלא ביצעתי "אינטגרציה מבוססת וודאות סטטיסטית משופרת" שבדקתי לאורך תקופת זמן ארוכה מספיק.

"הצלחתי למצוא את הנוסחה כשגרמתי למספר כלים ואינטרוולים ל"דבר בשפה אחת", אתה יכול לקרוא לזה "חוק הכלים השלובים".

השפה שעליה שלום מדבר כוללת בתוכה הצלבה בין סיגנלים ראשיים ומשניים לקבלת וודאות מקסימלית לכניסה או יציאה מעסקה. האסטרטגיות הללו מדוייקות ומוכחות בהצלחתן עד כדי כך שיכולים מס' סוחרים להיכנס באותן נקודות ולצאת באותן נקודות מבלי שהם שוחחו בניהם בכלל ויש על זה עדויות רבות מהקהילה ובפרסומים של שלום שניתן למצוא בערוץ היוטיוב של ה- Expert Traders Academy.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שלום חייט. שלום חייט,
Expert Traders Academy/שלום חייט

את כל הידע המקצועי והניסיון שצבר בעצמו כסוחר, שלום מעביר היום לאחרים באמצעות הכשרות מיוחדות וייעודיות והוא כל פעם מעדכן על אסטרטגיות חדשות שפיתח דרך ימי עיון וכנסים.

לא מדובר בעוד קורסים על המסחר אלא תורה שלמה בה הוא מדריך ומכשיר אנשים לחשוב כסוחרים ולדעת לנצל הזדמנויות כסוחרים ואלו נוגעים בכמה מישורים שונים.

לסוחרים המתחילים יש מסלול נפרד - שעליו שלום מתעקש שלא לאשר לתלמידים לסחור בשלב הזה בכסף חי!

אלו יסודות מסחר מוצקים ומסודרים ללמידה, להבדיל בקריאה ברשת, והן הקדמה לשלב הבא שהוא "מניות פני- מומנטום", שנחשב עדיין כמסחר לא מקצועי בלשון המעטה, לטענתו.

מעבר לזה, שלום מסביר לי שסוחר מקצועי חייב לעבוד עם סיגנלים שבהם עושים שימוש רוב הסוחרים בעולם כמו גם רכיבי מכונות אלגו, כי שיטתו של שלום היא לא להיות הגל, אלא לרכב בביטחה על הגל שהגדולים יוצרים עם רשת ביטחון מהשחקנים המשמעותיים במסחר.

הכשרת הדגל למתקדמים כוללת סדנא פונדמנטלית מעמיקה לרמה של תמחור מעשי הלכה למעשה, אומנות התרחישים, סורקים יעודיים, שתי אסטרטגיות מדוייקות לונג ושורט (לעבודה ע"פ החדשות בהתאמה) וכוללת כ- 100 שעות לימוד ממגוון הודעות שקרו בעבר וניתוח דקדקני שלהם שלב אחר שלב, דוחות רבעוניים, חדשות מחברות רפואיות, עסקאות בין חברות, גיידנס עתידי, פשיטות רגל ועוד.

הכשרת הדגל המתקדמת השנייה נוגעת בניתוח טכני מעמיק, "חוק הכלים השלובים", אינטגרציה בין סיגנלים ראשיים ומשניים, טריגרים ברורים לכניסה ויציאה, מסחר תוך יומי, מסחר בקדם ואחר שעות המסחר ומסחר ייחודי חכם בסווינג.

לאחרונה התווספה הכשרה מנטלית ייחודית נוספת לאור הבעיות המנטליות שהתלמידים נתקלו בהם. עליה שלום הסביר: "ביצענו סדרת הרצאות מקצועיות במגוון נושאים בהם סוחרים נתקלים בשוק ההון בתחום המנטלי. סדרת ההרצאות כוללת את: עולם הפסיכולוגיה הקלינית, עולם ה- NLP ותורת הנפש, כולם בהתאמה מדוקדקת לעולם המסחר- הכלים שכולם קיבלו והתגובות היו נלהבות ואת התוצאות החברים קוצרים כבר עכשיו, כאשר החברים מצליחים להביא לפועל את הידע שלהם".

יש אמרה של שלום ששגורה בפי כל תלמיד מובהק שלו: "משמעת היא להוציא את הידע לפועל ברגע הנכון". אחד הדברים שהרשימו אותי ביחס לשלום זו העובדה, שלמרות שמדובר במקצוען מצליח, הוא לרגע אחד לא נותן להצלחה לסנוור אותו או לחשוב כי רק דעתו נחשבת. "קיבעון הוא הגורם מס' 1 למחיקת תיקים! - למדתי זאת על בשרי" הוא מספר לי.

קבוצת הסוחרים ששלום בנה מתנהלת בצורה חסרת תקדים. בעמוד פייסבוק סגור בו כולם יכולים להעלות במסודר את העסקאות שלהם בצורה שקופה ומנותחת עם תיעוד מהברוקר ואלו מקבלים פידבקים בקהילה ושלום מסכם, מכווין, מסביר וגם מנתח את המצב הרגשי או המנטלי של התלמיד ונותן טיפ אישי לכל אחד או מחזיר לשיעורים ללמידה חוזרת.

יוצא כי לכל מי שעבר את ההכשרות של Expert Traders Academy יש מענה לכל שאלה או בעיה, כאשר כולם עוזרים לכולם להתמקצע "התהליך הזה מקצר את עקומת הלמידה לכולם".

הסקירות שיוצאות באופן יומיומי הם תוצאה של סיעור מוחות עם עוד ארבעה סוחרים מקצועיים ששלום קיבץ סביבו. ביחד הם משכללים את המידע הפונדמנטלי והטכני, מוציאים סקירת עומק מפורטת למניות הנבחרות ליום המסחר הקרוב. הסקירה כוללת ניתוח מקיף, תרחישים מבוססי ידע פונדמנטלי, טכני ושחקנים גדולים בשוק.

הקהילה שבנה שלום כוללת בתוכה מהנדסים, רופאים, עורכי דין, רואי חשבון, אנשי הייטק, קצינים בצבא, בעלי עסקים, ספורטאים ועוד כאשר כולם רתומים לעזור בידע שלהם לפיענוח החדשות במידת הצורך.

לקבלת פרטים נוספים אודות Expert Traders Academy ניתן לבקר בדף הבית https://expert-traders.co.il/new/ שם תוכלו לראות שחור על גבי לבן תוצאות מסחר רבעוניות עם חשבון ברוקר מוכח משלום ומתלמידיו, עסקאות של חברי הקהילה בשוטף ומגוון ניתוחים פונדמנטליים וטכניים שפגעו מדי יום כחוט השערה.

ניתן גם ליצור קשר טלפוני במספר: 0523707033

בשיתוף Expert Traders Academy, בשיתוף Expert Traders Academy
  • עוד באותו נושא:
  • מניות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully