וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינוי בינוי - תמ"א 38: האם באמת כדאי לבצע אותם?

בשיתוף התחדשות, בשיתוף התחדשות

3.8.2020 / 15:25

לא מעט אנשים שמתגוררים בבניינים ישנים, עושים כל מאמץ על מנת לשפר את אורח החיים שלהם

בניינים. freepik,
בניינים/freepik

אחת מהאפשרויות היעילות ביותר לשיפור אורח החיים היא כמובן באמצעות פרויקט פינוי בינוי או תמ"א 38. את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות הללו תוכלו למצוא במאמר אחר, המאמר הבא נועד על מנת להסביר לכם מדוע האפשרות הזאת כדאית עבורכם.

לא משנה באיזה אפשרות תבחרו היא עשויה להביא איתה לא מעט אי נעימות, אך בסוף הדרך התמורה של האפשרויות הללו תהיה גבוהה במיוחד. אתם תהיו אלה שתוכלו לקצור את הפירות, הפירות שהתאמצתם כל כך להשיג אותם. אז מדוע למרות כל החסרונות, אתם חייבים לבצע את אחד מהפרויקטים הללו בבניין הישן שלכם?

שיפור משמעותי של אורח החיים שלכם

לא משנה אם תבחרו בתמ"א או בפינוי בינוי, כל אחת מהאפשרויות הללו תשדרג את אורח החיים שלכם. בתור כאלה שהתרגלו לגור בבניין ישן ורעוע, תוכלו לקבל את האפשרות להתגורר בבניין חדש ומרשים. כזה שתוכלו להזמין אליו את האורחים שלכם, שיגיעו ויוכלו להתרשם מהבניין המתקדם והמרשים שאתם מתגוררים בו - תוכלו לטפוח לעצמכם על השכם.

הגדלת הדירה הקיימת באופן משמעותי

פרויקט בינוי פינוי וגם פרויקט תמ"א 38 יביא אתכם למצב שבו תוכלו להגדיל את הדירה שבה אתם נמצאים. כך שאם עד כה הייתם מתגוררים בדירה קטנה, ממש בקרוב אתם תגיעו למצב שבו הדירה תהיה הרבה יותר גדולה. בפרויקט תמ"א מוסיפים תמיד חדר ממ"ד לכל הדירות ובפרויקט פינוי בינוי בונים דירות חדשות ומרווחות הרבה יותר . כך שהסיטואציה החדשה תוכל לשפר את המצב שהתרגלתם אליו בצורה משמעותית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הגדלת הערך של הנכס -במקרה של מכירה

אם אתם שואפים למכור את הנכס בשלב כזה או אחר, תוכלו לחכות מעט עם המכירה עד שהפרויקט עצמו יסתיים. ברגע שהפרויקט מסתיים השווי של הדירה מגדיל את עצמו בצורה מובהקת, ואתם תוכלו למכור אותה עם רווח גדול במיוחד. כך שלעיתים ההמתנה שלכם במצב הזה יכולה להיות מאוד משמעותית ולהביא אתכם למצב שבו תכניסו הרבה יותר כסף, וגם תכסו את ההוצאות שהייתם צריכים להוציא במסגרת הפרויקט.

הוצאה כספית נמוכה בהשוואה לתמורה שמקבלים

בין אם בחרתם בפרויקט תמ"א 38 או בפינוי בינוי, ברור לכם כי תצטרכו להכניס את היד בכיס ביחד עם כל שאר דיירי הבניין על מנת לממן את העלויות. אך בהשוואה לתמורה שאתם מקבלים, העלויות הן נמוכות במיוחד - כאלה שכל אחד מוכן לקבל אותן. אתם תקבלו דירה חדשה או דירה משופצת וגדולה יותר. בסוף גם כמו שאמרנו תוכלו למכור את הדירה, וכך תגיעו למצב שאתם מרוויחים מכל כיוון שלא תסתכלו עליו.

בשיתוף התחדשות, בשיתוף התחדשות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully