וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהו הקונספט לאירוח בטוח בזמן קורנה? צימרים בצפון VS מלון

בשיתוף צימרים בצפון, בשיתוף צימרים בצפון

3.8.2020 / 13:53

אם עד לפני מספר חודשים יכולנו לתכנן חופשת צימרים בצפון באופן ספונטני, הרי שבשנת 2020 אנחנו מתכננים את הנופש שלנו בהתאם להוראות משרד הבריאות, מה שמוביל אותנו לחפש אחר מתחמי נופש עם תו סגול. אם כך, מה יהיה עדיף, צימר יוקרתי או מלון? אולי אפילו מלון בוטיק?

נופש. freepik,
נופש/freepik

בעידן שבו השמיים והנתיבים האוויריים נסגרו וגם לא ממש ניתן לצאת לנופשים בחו"ל, אנחנו מוצאים את הדרכים ליהנות בארץ. האמת? לא פחות מאשר בחו"ל. עם מתחמי נופש כל כך מפוארים וכפריים שגם כוללים מתקני נופש כמו בריכות מול הכנרת, חו"ל זה פה. ועדיין, נשארת ההתלבטות בין צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית למלון, אולי אפילו מלון בוטיק. בכל אחד מסוגי הנופשים האלו אתם תהנו מחוויות מעט שונות, אז בואו נדבר על ההבדלים ביניהם, נתחיל בנושא של הפרטיות.

נופש ב-2020 - 100% פרטיות עם בריכה פרטית ותו סגול

אם אתם מחפשים אחר 100% פרטיות, אולי אפילו מחפשים צימר לזמן הסגר בסופ"ש, ואתם גם לא מעוניינים להיתקל באף אחד אחר בזמן החופשה שלכם, יש סיכוי שמתחם צימר עם בריכה פרטית הוא מה שאתם מחפשים.

מצד שני, מלונות בצפון בד"כ יאפשרו לכם להכיר נופשים אחרים, לחלוק עמם מתקני נופש ועוד. בסופו של דבר, זה בהחלט תלוי בכם. כמובן, אפשרי גם לאתר מלונות בוטיק בצפון עם פרטיות מושלמת, אבל קחו בחשבון שבדרך כלל מלונות אלו יארחו אורחים נוספים (יכול להיות שהם ילונו בסוויטות נפרדות לגמרי ולא תרגישו האחד את השני).

מה הם בעצם מתחמי נופש בצפון עם תו סגול?

בכל אופן, בין אם אתם סוגרים לעצמכם דיל של צימרים בצפון או מלון בצפון, אתם מוזמנים להכיר את הקונספט של נופש תו סגול בצפון וברמת הגולן. מתחמי נופש עם תו סגול הם למעשה מתחמים גדולים מאוד, לפעמים אפילו מתחמים ענקיים שגודלם מגיע עד ל-1,000 מ"ר שטח כולל.

כאשר המתחמים כל כך גדולים וישנו כל כך הרבה ספייס מסביב, אתם מוזמנים ליהנות ממינימום צפיפות, כמו זו המאופיינת עם העיר. גם אם יש מספר צימרים יוקרתיים באותו מתחם שאתם מתכננים ללון בו, בדרך כלל צימרים עם תו סגול יהיו כל כך גדולים, עד שבכלל לא יהיה לכם מושג שישנם אורחים נוספים במתחם. כמובן, באותם מתחמי נופש עם תו סגול ישנה גם הפרדה מלאה בין צימר לצימר, בין סוויטה לסוויטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בריכות שעוברות חיטוי והחלפת כלור באופן קבוע

אם אתם מחפשים צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית ומחוממת, גם במקרים אלו אנחנו ממליצים לוודא את הנושא של התו הסגול המדובר. נכון, עדיין אין בידי אף אחד מחקרים לגבי אפשרויות ההדבקה בנגיף הקורונה דרך מי בריכות, אבל בכל מקרה כדאי לדעת שהבריכות מחוטאות ומוחלף בהן הכלור על בסיס קבוע.

זו המלצה שכדאי ליישם גם ללא כל קשר לנגיף הקורונה. עוד כדאי לדעת, צימרים בצפון עם תו סגול גם יאפשרו לכם בדרך כלל לנפוש ללא שום מגע עם אדם אחר. במקרים רבים יהיה ניתן להשאיר את התשלום במקום מוסכם מראש, או גם להעביר את התשלום דרך אפליקציית ביט. אגב, גם בכניסתכם למתחם בדרך כלל לא יהיה שום צורך לבוא במגע עם המארחים שלכם ועם אף אדם אחר. חדרי האירוח יהיו פתוחים, והמתקנים יהיו פנויים לשימושכם החופשי.

מומלץ לבדוק - מתי לאחרונה המתחם עבר חיטוי?

בכל מקרה, כדאי לזכור, בין אם אתם סוגרים לעצמכם צימר יוקרתי עם בריכה פרטית, או שמא אתם הולכים על מלון בוטיק בלב ליבו של מטע פירות ברמת הגולן, אנחנו ממליצים לכם לוודא את נושא החיטוי במתחמים. חשוב לדעת, נכון להיום ב-2020, קיימות חברות חיטוי נגד קורונה אשר פועלות בכל רחבי ישראל ובעולם, וככה גם רלוונטי לגבי מתחמי נופש עם או בלי בריכות פרטיות.

כל עוד אתם מחליטים לצאת לנופש צימרים בצפון או מלון בצפון, יהיה חשוב לשאול מתי לאחרונה אותו מתחם עבר חיטוי. ועוד משהו שכדאי לשים עליו את הדגש, הוא נושא האטרקציות שלכם במהלך הנופש. גם כאן, אנחנו ממליצים על אטרקציות בצפון שחופפות עם הוראות משרד הבריאות. אל תסכנו את עצמכם שלא לצורך, בטח שלא את הסביבה שלכם. בסופו של דבר, כולנו צריכים לשמור על ההורים שלנו, על הסבים והסבתות. אם בא לכם נופש בצפון עם תו סגול ובריכה פרטית, לכו על זה ותהנו לכם, רק תקפידו על הוראות משרד הבריאות. תהנו!

בשיתוף צימרים בצפון, בשיתוף צימרים בצפון
  • עוד באותו נושא:
  • נופש
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully