וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מעבירים את העסק לאונליין

בשיתוף דיגיטל וייב, בשיתוף דיגיטל וייב

3.8.2020 / 11:58

משבר הקורונה גרם לעסקים רבים שבעבר לא היו נוכחים ברשת לצורך לפתח נוכחות דיגיטלית במהירות על מנת לשרוד. אספנו כמה טיפים שיעזרו לעסקים לבצע את המעבר

קניות ברשת. freepik,
נכסים דיגיטליים/freepik

כבעלי עסקים, הקורונה מעמתת אותנו עם אתגרים שלא חשבנו שנידרש לעמוד בהם מהיום למחר. בעבר, עסק קיים שהיה מעוניין בנראות בדיגיטל, הקים אתר בקצב שלו ותחזק אותו במידה כזו או אחרת, בעוד המשרד או החנות הפיזית עבדו באופן שוטף. עם זאת, כעת בבת אחת, באמצע יום בהיר - החנויות נסגרו. כדי לפצות על ההפסדים הבלתי נתפסים הללו והצורך לקיים פעילות שוטפת, מאלצת אותנו כבר היום להמיר את העסק שלנו לפעילות באונליין.

אספנו כמה טיפים שיסייעו למעבר חלק ככל הניתן בתקופה הזו

ריכוז מידע קיים ויצירת נכסים חדשים

אם מעולם לא ניסית לשווק ולמכור בדיגיטל, ייתכן ומעולם לא נדרשת ליצור נכסים מתאימים לשימוש שוטף לטווח ארוך. בנכס דיגיטלי אנו מתכוונים לתכנים כתובים שנועדו לקידום האתר או מוצר מסוים, קבצים איכותיים של תמונות או וידאו, עמוד עסקי בפייסבוק לשימוש דינאמי או פיד מושך באינסטגרם.

בין אם נטיל את האחריות הזו בידי סוכנות דיגיטל שמתמחה בכך או ניקח צ'אנס לעשות את זה לבד - כדאי שהקבצים יהיו זמינים ומסודרים לעבודה יעילה יותר. אחרת, כל פוסט המלווה בתמונה יאלץ אותך לתור ברחבי הרשת אחר תמונה שניתן לעשות בה שימוש מבלי להפר זכויות יוצרים.

יש לך מוצר למכירה?

מ-ETSY ו-EBAY ועד AMAZON,קיימות פלטפורמות רבות לשיווק המוצר שלך באונליין. פתיחת חנות אינטרנטית דרך אטסי או איביי, למשל, תיתן לך את הבמה ותספק ללקוחותיך אפשרות לבצע רכישה נוחה ומובנית. כל שצריך לעשות הוא לגשת לתיקיית התמונות או לערוך יום צילומים מזורז למוצרים שלך כדי להעלות אותם לאתר עם הסבר קולע ומחיר.

בגדול, אטסי מיועדת יותר לאומנים פרטיים, עבודות יד וחובבים ואיביי מתאימה לרשתות או עסקים המייצרות או משווקות מוצרים תעשייתיים.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

אם המוצר הוא רוחני ולא פיזי

אם מדובר בעסק לייעוץ או עסק שהופך אותך ל"מוצר" ללא שיווק של מוצר גשמי, דפי נחיתה הם פתרון יעיל, נוח ומהיר.

אם אין ברשותך אתר תדמית קיים ומשבר הקורונה מביא עמו צורך מידי, בניית אתר וקידום לטווח ארוך לא יהיו הפתרון האופטימלי לתקופה זו, כיוון שנדרש זמן רב יותר להקים אותם והם דורשים תחזוקה ברמה גבוהה. דפי נחיתה הם פתרון של בין לבין - פרסום מבצע לזמן מוגבל, או דף מידע על השירות שלך שרק צריך לקדם נכון או לקנות מודעה ממומנת בגוגל ויתקבל תחליף הולם ויעיל לאתר. המידע צריך להתאים לעמוד אחד ולספק אפשרות להשארת פרטים ליצירת קשר. כל מה שנשאר הוא לעבוד על קופירייטינג שנון.

התמדה לטווח ארוך

לאחר שעשית את כל הצעדים הנדרשים והנראות הדיגיטלית שלך התבססה ברשת וצברה קהל, העסק שלך עובר לשלב התחזוקה. כתיבת תכנים לאתר או עדכון דפי נחיתה ופיזור הקישורים בעמוד העסקי שלך הם מעתה חלק בלתי נפרד מהעבודה שלך. קהל העוקבים והלקוחות שלך מחפשים חידושים ועלולים לאבד עניין ובתקופה הזו, יצירת עניין ברשת נמצא בידיים שלך.

בשיתוף דיגיטל וייב, בשיתוף דיגיטל וייב
  • עוד באותו נושא:
  • דיגיטל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully