וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי זוהר: השם הבא בעולם העיסוי

בשיתוף מוטי זוהר, בשיתוף מוטי זוהר

3.8.2020 / 10:43

עיסוי לא חייב להיות רק חלק מחופשה מפנקת - הוא יכול גם להיות חלק משגרת החיים. מוטי זוהר יהפוך את הבית שלכם לספא של ממש

מוטי זוהר. יח"צ,
מוטי זוהר/יח"צ

אצל רבים מהאנשים עיסוי נקשר כטיפול מפנק בזמן חופשה, אך הוא יכול כמובן גם להיות חלק משגרת החיים שלנו, זאת על ידי עיסוי לעיתים תכופות, אשר מטרתו לשחרר ולהרגיע את הגוף, שברוב הזמן נמצא במתח ועומס. כאב גב, קושי בתנועה, סרבול, מתח ולחץ, יכולים להיות מטופלים במגע, ועיסוי עד הבית הוא טיפול המתבצע בסביבה הנוחה לך, כשהמטפל מגיע עם מיטה ושמן עיסוי, זאת על מנת להקל על הכאב ולהירגע.

לאור עובדה זאת, צוות המומחים שלנו החליט לפנק את אחד מעובדי המערכת בעיסוי מפנק שכזה והזמין את שירותיו של מוטי זוהר, מעסה פרטי שמגיע עד בית הלקוח ומעניק טיפול בלתי נשכח. איש הצוות שלנו דיווח אחרי הטיפול אצל מוטי זוהר כי יש משהו במגע אנושי שהעניק לו עוצמה מיסטית כמעט.

מוטי זוהר. יח"צ,
מוטי זוהר/יח"צ

מעבר להשפעה על רקמות ושרירי הגוף - שחרור השרירים, החייאת תאים, שיפור בזרימת הדם והחמצן לרקמות, למגע עצמו יש השפעה מאזנת גם על הנפש. המעסה, מוטי זוהר, מעניק מגוון טיפולים, החל משבדי קלאסי, טיפול באבנים חמות, עיסוי משולב (הכולל מגע בכפות הידיים, הרגלים, הקרקפת וכמובן הגב) ועד רפלקסולוגיה לכפות הרגליים (עוזרת לטיפול בכאבי בטן, כאבי מחזור, מיגרנות, חרדות ועוד).

עם הזמנת העיסוי תהיו ערוכים לכך שהבית שלכם עומד להפוך לספא הכולל נירות ריחניים, מגבת אישית, כלים חד פעמיים ומצעים נקיים על המיטה. כמו כן מוטי זוהר יגיע עם שמן חם שמוסיף המון לעיסוי וממש מתחת לראשכם, בקצה המיטה, יעמוד לו מבער קטן עם ריח של טיפות אקליפטוס, נקודה שמאד מוסיפה לחוויה, מאחר והריח פותח את הריאות. זוהר גם חשב עם העיסויים בתקופת החורף, בה הוא נוהג להגיע למטופל עם מזרן מחומם כך שלכל אורך העיסוי חום הגוף פעיל וזרימת הדם בהתאם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מוטי זוהר. יח"צ,
מוטי זוהר/יח"צ

מוטי זוהר מעניק בין היתר גם טיפול זוגי, אטרקציות למסיבת רווקות וימי הולדת. בשיחה שערכנו עם מוטי זוהר בן ה-38 הוא אמר: "זה כיף שיש לי לקוחות קבועים שמגיעים כל שבוע. כל חיי חלמתי לעבוד בתחום, אני מאד אוהב את זה ומתחבר לעיסויים, אני אוהב לטפל באנשים ולראות את הבן אדם, אחר כך, כשהוא מרוצה ומאושר אחרי טיפול. אני חולם להגיע הכי רחוק. אני רוצה ללמוד שיאצו, דיקור וכל מה שעוד אפשר לבקש בתחום הזה. בשנים הקרובות אני חולם לפתוח קליניקה פרטית כך ש''זוהר מסאג' '' יהיה מותג גדול שכל אחד ידע מי הוא ומה הוא יודע לעשות. אני ממליץ לכל מי שחושב ללמוד את התחום, על מורה הדרך שלי, דר' אהרון יעקובי מהמכללה לעיסוי רפואי".

מוטי זוהר. יח"צ,
מוטי זוהר/יח"צ

זמן הטיפול הוא בין 50 דקות לשעה ועכשיו, כל שעליכם לעשות הוא להזמין מסאז' עד הבית, לתאר את הבקשה שלכם בפני מוטי זוהר וליהנות מטיפול מקצועי, יחס אישי וכל זאת בסביבה הטבעית והנינוחה של ביתכם. תקדישו זמן לעצמכם, תתפנקו ותיהנו ממגע מקצועי ומרגיע. נוכחנו לדעת כי מוטי זוהר שם דגש על מקצועיות והתאמה לצרכים. זה הזמן שלכם להתחיל ליהנות ממגע מרגיע ומטפל.

אינסטגרם

פייסבוק

טלפון: 050-8118411

שעות פעילות: א-ה ומוצש: שעות הערב.

מייל: zoharmoti44@gmail.com

בשיתוף מוטי זוהר, בשיתוף מוטי זוהר
  • עוד באותו נושא:
  • עיסוי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully