וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהתחתית של התחתית אל הפסגה: המאמנת העסקית והיועצת העסקית נויה אור יהב מובילה עסקים במשבר להצלחה

בשיתוף נויה אור יהב, בשיתוף נויה אור יהב

3.8.2020 / 10:20

מבירא עמיקתא לאיגרא רמא. חייה של נויה אור יהב, מאמנת אישית ועסקית, מרצה, שדרנית רדיו ברדיו החברתי הראשון ויועצת עסקית עברו מהפך דרמטי לאחר החלטה אמיצה שקיבלה, וכעת היא מסייעת לעסקים במשבר לצלוח את האתגר ומובילה אותם להצלחה כבירה

נויה אור יהב. סיגל קולטון,
נויה אור יהב/סיגל קולטון

בתקופה האחרונה אנשים רבים בישראל מתמודדים עם משבר כלכלי עצום שפוקד את ישראל בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. תקופה זו מעלה על נס את חשיבותו של ייעוץ עסקי מקצועי לעסקים, על מנת שיוכלו לצלוח את המשבר ואף לפרוץ את תקרת הזכוכית שלהם, להצליח בגדול ולהתפרנס יפה מאוד מהשליחות שלהם.

אחת המאמנות והיועצות העסקיות המובילות בישראל היא נויה אור יהב,שניצחה כנגד כל הסיכויים. כיום סיפור החיים של נויה, הדרך והשיטה המוכחת של נויה מהווים השראה לעשרות אלפי העוקבים שלה ומאות לקוחות ובעלי עסקים מרוצים שהכפילו ושילשו את ההכנסות שלהם, שפתרו את האישיו של הכסף, הכישלון ו"המה יגידו ומה יחשבו" לתמיד וכתוצאה מזה המריאו גבוה ביחד עם העסק שלהם.

נקודת הפתיחה של נויה אור יהב לא הייתה מזהירה בלשון המעטה. כשנויה נולדה ביחד עם אחיה התאום, הוריה היו בשנת האבל על אחותה הבכורה של נויה שנפטרה בגיל שנה וחצי. נויה גדלה ברמלה ובילדותה סבלה מחוסר ביטחון וחוסר הערכה עצמית שנבעו בעיקר מהתעללות פיזית, מינית ונפשית, חרם חברתי שחוותה ורוב הזמן הייתה עסוקה בלרצות אנשים אחרים. החיים של נויה קיבלו תפנית דרמטית בזכות החלטה אמיצה שקיבלה, עליה היא מספרת לנו בהרחבה בשיחה מעוררת השראה שערכנו איתה.

"בגיל 28 התחלתי לעבוד כאחות אונקולוגית אקדמאית ביחידת אשפוז המטואונקולוגיה בבית החולים וולפסון. במסגרת העבודה טיפלתי בהמון מטופלים אונקולוגים והמטולוגים כולל מטופלים גוססים. העבודה במחציתם גרמה לי לקבל פרופורציות אדירות לחיים. בשיחות שקיימתי עם המטופלים הם היו מביעים בפניי צער על כך שלא העזו להגשים את חלומותיהם, שלא העזו לפרוץ ולחיות בגדול, נמנעו מלהיות מי שבאמת נועדו להיות, נמנעו מלהיות נאמנים לעצמם, נמנעו מלהגיד מה הם רוצים באמת במטרה להימנע מעימותים עם הקרובים אליהם, ובעיקר עשו את מה שמקובל ומה שמצופה מהם. בנקודה הזו הבנתי שאני לא מעוניינת להמשיך לחיות חיים בינוניים מלאי התפשרויות, ושעליי למצות את כל הפוטנציאל הטמון בי. לכן החלטתי החלטה אחת שלא האמנתי שתשנה את חיי במאה ושמונים מעלות.

"בחרתי להתפטר ממקום עבודתי הקבוע והבטוח כאחות אונקולוגית בבית החולים וללכת לדרך לא ידועה בלי תמיכה ובלי שום עוגן כלכלי ובחרתי לחיות את הייעוד שלי ולהיות מאמנת אישית ועסקית, מרצה ויועצת עסקית. המטרות העיקריות שלי שבעלי עסקים יתפרנסו יפה מאוד מהשליחות שלהם ולעשות הבדלים בחיים של עשרות מיליוני אנשים בכל העולם כדי שיוכלו לחיות את החיים שלהם ולא את החיים של אנשים אחרים."

נויה אור יהב. סיגל קולטון,
נויה אור יהב/סיגל קולטון

איך הגעת לעולם הייעוץ העסקי?

במהלך השינוי שעברתי קראתי אלפי ספרים שקשורים להתפתחות אישית, עזרה עצמית, פילוסופיה, פסיכולוגיה, עסקים, מכירות, תודעת שפע, מיינדסט של מיליונר, התנהלות כלכלית, ניהול עסק, שיווק, הגשמה עצמית, הגשמת חלומות ומטרות, ביוגרפיה של האנשים המצליחים והעשירים בעולם והשתתפתי במאות הרצאות, סמינרים, סדנאות וקורסים להתפתחות אישית ועסקית. בנוסף, למדתי מהמנטורים העסקיים הטובים ביותר בישראל ובעולם כיצד לנהל עסק ולהרוויח יפה מאוד בשליחות שלי. כאשר התחלתי לעסוק בתחום האימון והייעוץ,הרגשתי שאני עובדת נורא קשה אך ההצלחה סירבה להגיע.

לא התייאשתי, פניתי ליועץ עסקי מדהים, שהאמין בי וגרם לי לעשות הרבה מאוד פעולות חדשות. ממנו למדתי את השיטה איך להרוויח עשרות אלפי שקלים בחודש ותוך זמן קצר הגיעה הפריצה הגדולה. הרגשתי שהייעוץ המקצועי שקיבלתי עשה את ההבדל הגדול, למדתי שיטה עובדת ומוכחת להרוויח עשרות אלפי שקלים בחודש והרגשתי תחושת שליחות עמוקה להעביר את הידע שקיבלתי לכל בית עסק שנמצא בקשיים או שמעוניין להכפיל ולשלש את הרווחים שלו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נויה אור יהב. ליה יפה,
נויה אור יהב/ליה יפה

מהי השיטה שאת דוגלת בה להתפתחות עסקית ולבניית עסק מצליח ומרוויח?

שיטת האימון העסקי שלי פשוטה, מוכחת ועובדת. ראשית חשוב להבין כי מדובר בתהליך עמוק ומשנה חיים של חצי שנה ולא בפתרון קסם. אני מתלווה אל בעל העסק לאורך תקופה ותחילה לומדת את בעל העסק ואת העסק שלו "מא ועד ת", אני מקשיבה לצרכים האמיתיים של בעל העסק, מגלה לו את היכולות, את הכישרונות את הכוחות ואת הפוטנציאל הגדול שלו, מאמינה בבעל העסק, מנסה לשמר את היתרונות שלו ומזהה את הכשלים בניהול העסק ויחד עם בעל העסק אנו פועלים ביחד על מנת לתקן אותם. בתחילת התהליך ההתמקדות תהיה בתודעה מנצחת של איש עסקים מצליח ופריצת הגבולות של בעל העסק בעזרת יצירת פעולות חדשות. יצירת קהילה והגדלתה, הפיכת בעל העסק לאוטוריטה ומותג, יצירת מוצרים ושירותים מותאמים לתקופה הנוכחית כולל יצירת מוצרי פרימיום, שיווק נכון ומדויק בכל תשתיות השיווק כולל מסרים שיווקיים אשר מתאימים "בול" לקהל היעד ותמחור נכון של מוצרים. לאחר מכן אנו עובדים על הגדלת המכירות באופן ניכר, באמצעות פנייה אל לקוחות ממוקדים ויצירת שיתופי פעולה עם בעלי עסקים נוספים.

שני הדגשים המרכזיים שאני מאמינה בהם הם אמונה בבעל העסק ודחיפה להצלחה. אני משדרת לבעל העסק אמונה מלאה ביכולותיו, על מנת לפתח אצלו תחושת מסוגלות גבוהה, ובו בזמן אני תמיד דוחפת להצלחה והגשמת היעדים והכי חשוב אני לא עוזבת אותו עד אשר הוא מגיע לתוצאות בתנאי שהוא בהתחייבות ובהתמסרות מלאה לתהליך ועושה כל מה שדרוש להצלחה שלו. אני שותפה מלאה בתהליך ההצלחה שלו.

מה כולל תהליך הליווי שלך עם בעלי העסקים?

משך הליווי משתנה בהתאם לסוג העסק והשינויים הנדרשים. ברוב המקרים מדובר על תהליך של חצי שנה שמלווה בסדרת מפגשים בהם אני מסייעת לבעל העסק לשדרג את העסק שלו מקצה לקצה. בנוסף למפגשים,אני מעניקה תמיכה רגשית ומנטלית לבעל העסק. אני תומכת בו טלפונית,נותנת לו מענה למשימות והעצמה במייל, ומקיימת שיחות רבות באופן סדיר עם בעל העסק, על מנת לבדוק כל העת כי אנו נמצאים בדרך הנכונה.

בנושאים הללו אני כמו ''אמא פולנייה'', לאורך כל התהליך אני אובססיבית להצלחה של הלקוחות שלי, לא מרפה עד שאנו משיגים את היעדים שהצבנו לעצמנו בתחילת התהליך. במהלך הליווי אני מלמדת את בעל העסק להפוך לאיש עסקים מצליח, משפיע ומרוויח, מלמדת אותו איך לבנות אוטוריטה, כיצד מתמודדים עם הפחד משיווק, כיצד מתמודדים עם הפחד ממכירות ועליית מחירים, כיצד מתמודדים עם כל האמונות הלא מקדמות: השוק רווי, האם ישלמו לי? אני לא מספיק טוב, אפקט המתחזה ועוד. בנוסף, אני מלמדת את השיטה המוכחת איך להרוויח עשרות אלפי שקלים בחודש, באמצעות יצירת מוצרי פרימיום למכירות גדולות.

נויה אור יהב. ליה יפה,
נויה אור יהב/ליה יפה

מה לגבי תקופת הקורונה? כיצד הייתה ממליצה לעסק לצלוח את המשבר?

התקופה הנוכחית יוצרת משבר עמוק בקרב אנשים רבים בישראל, ובייחוד בעלי העסקים שמרגישים שהם קורסים תחת הנטל. עם זאת, בכל משבר יש הזדמנות. אני מזהה פוטנציאל להגדלת העסק דווקא בתקופה הזו. לטעמי, בעלי עסקים שישכילו להתאים את המודל העסקי שלהם לתקופת הקורונה יכולים להרוויח מכך. בעלי עסקים שיסתגלו מהר לשינויים ויתאימו את עצמם ואת העסק שלהם לתקופה הנוכחית יצליחו בגדול.

לסיכום, טיפ הזהב שלך לבעלי עסקים ואנשים שמעוניינים להצליח בגדול

המוטו שלי הינו "מי שמסוגל ללכת אחרי ליבו, מסוגל לכבוש את העולם." אנשים שרוצים להצליח בחיים ובעסק שלהם צריכים לאזור אומץ, להיות מי שהם באמת נועדו להיות,לעשות באמת את מה שהם אוהבים, להאמין בעצמם, לצאת מאזור הנוחות, לעבוד קשה, להיות נחושים ומתמידים, לתת השראה וערך להרבה אנשים.

כל זה בסופו של דבר יביא להם את ההצלחה הגדולה. אלו מרכיבים שבאמצעות ייעוץ מקצועי והכוונה נכונה ומדויקת שמותאמת לצרכים האמיתיים של בעל העסק אפשר לכבוש את העולם. רובין שארמה אומר שהצלחה בין לילה לוקחת בין 5-20 שנה לי זה לקח 18 שנים בדרך מאתגרת, בוחנת, מתבוננת ומדויקת. אני יכולה לקצר משמעותית לבעלי עסקים את הדרך להצלחה הגדולה בחייהם,למנוע מהם ליפול לבורות ולחוות כשלונות שאני חוויתי ואיתי הם יגיעו למקומות שלא חלמו להגיע אליהם וזה למעשה התפקיד העיקרי של מנהיגה: להוביל אנשים למקום בו לא היו מעולם,מקום בו יוכלו להיות מאושרים,מצליחים,משפיעים ומרוויחים יפה מאוד מהשליחות שלהם.

לפרטים נוספים חייגו 052-2949608

לאתר

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף נויה אור יהב, בשיתוף נויה אור יהב
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully