וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורה קוסמטיקס, סיפור ההצלחה מצפון הארץ הגיע לראשון לציון

בשיתוף ורה קוסמטיקס, בשיתוף ורה קוסמטיקס

3.8.2020 / 9:24

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" אודות סיפורי הצלחה מרגשים של נשות העסקים בישראל, הפעם החלטנו להעניק את הבמה לורה בן שמעון, הבעלים של "ורה קוסמטיקס", רשת לטיפולי יופי ופנים

ורה בן שמעון. יח"צ,
ורה בן שמעון/יח"צ

למרות תנאי פתיחה של חיי עוני ודלות בהם גדלה, ורה בן שמעון בנתה את עצמה בעשר אצבעות ובימים אלו היא מתפארת בקליניקה מתפתחת בעיר ראשון לציון לאחר שכבשה כליל את עפולה ואזור הצפון. מפיקה חברת המערכת קפצה לפגוש את מי שעבורה אין קיר גבוה מדי, היא חזרה מוקסמת מאשה חזקה ומקצוענית בתחומה.

בשנים האחרונות ורה בן שמעון עשתה לעצמה שם גדול בעולם הקוסמטיקה בישראל כאשר היא מתמחה בטיפולי עור לפנים. לאחר שעברה עשרות קורסים והשתלמויות בתחום הקוסמטיקה בארץ ובחו"ל, כולל קורס פרא רפואי וכימי, ורה פתחה קליניקה בעיר עפולה וההצלחה עלתה מעל לכל דמיון.

היכולת של ורה להביא לתוצאות חסרות תקדים בטיפולי אקנה, פיגמנטציה ואנטי אייג'ינג שיגעו לחלוטין את נשות העיר עפולה והסביבה, עד כדי כך שכיום ורה איננה יכולה לקבל לקוחות חדשים, לכן עשרות נשים ממתינות ברשימת המתנה ומחכות בכיליון עיניים להזדמנות שלהן להיכנס למעגל המטופלות שלה.

חוות הדעת של לקוחות באתרי הביקורת באינטרנט מאדירות את המקצועיות וייחודיות של ורה.

אתי שטרית כתבה: "הגעתי לורה לאחר שהייתי אצל מספר קוסמטיקאיות ולא הייתי מרוצה מאף אחת מהן באמת. לאחר מספר טיפולים תחת היד המקצועית של ורה אני סוף סוף יכולה לצאת מהבית בלי מייקאפ, מבחינתי זה אומר הכל! ורה אשה מקסימה, מקצועית, מכילה ועושה קסמים, עד כדי כך".

גם ענבל אלון פרגנה: "אני אחת שלא סובלת כאשר נוגעים לי בפנים, אבל לא היתה לי ברירה כי סבלתי בצורה חמורה מאקנה ומהרגע הראשון הטיפול שעברתי אצל ורה הרגיש לי כמו מגע של קסם. מעבר לאווירה נינוחה ובטוחה שהיא משרה, התוצאה של הטיפולים היא על סף השלמות".

על סגנון העבודה שלה סיפרה לי ורה: "רוב רובם של הטיפולים שלי לא נוגעים במסכות או עיסויים אלא נטו טיפול בעור. המטרה שלי ברורה, לשפר את נראות העור ולכן אני מטפלת בשורש הבעיה כדי להביא לתוצאה אחרת".

הטיפולים בקלינקה של "ורה קוסמטיקס" מיועדים לנשים בלבד, ביקשתי מורה אם יכולה לתת מספר טיפים מקדימים לכל אחת, היא שמחה לפרט: "הטיפ הכי טוב שאני יכולה לתת הוא להתחיל לטפל בפנים כבר בגיל צעיר, אם זה על ידי טיפולים מקצועיים או שימוש בתכשירים מובילים. נכון שכאשר אנחנו בנות עשרה או תחילת שנות ה 20 ועור הפנים מתוח ומושלם קשה לחשוב כי יום אחד עלולות להתפתח בעיות, אבל זה קורה, אם בגלל השמש שאנחנו חשופים לה לא מעט, תזונה לא נכונה וכמובן שיש גם מקרים של גנים שיוצרים בעיה, לכן כדאי ומומלץ להתחיל לדאוג לעור הפנים כבר באזור גיל 16-17.

"אם אקנה מופיע בגיל מוקדם,אז על אחת כמה וכמה, ככל שנקדים את הטיפול כך אפשר יהיה למנוע התרחבות של צלקות, כי כאשר העור צעיר הרקמה מחלימה הרבה יותר טוב וקל יותר להזיז תאים ולבנות קלוגן".

אחד הדברים שמייחדים את סגנון העבודה של ורה בא לידי ביטוי כך שמשלבת את השיטות שלה ביחד עם מכשור מתקדם של מכשיר אדל ומכשיר גלי רדיו פרקציונלים".

לפני שנפרדתי מורה לשלום ביקשתי לשמוע ממנה על תפיסת עולמה, היא סיפרה: "אני חיה בגישה כי הכל אפשרי ואנחנו הנשים יכולות להגיע לכל מקום, בין אם זה בהקשר של טיפוח וכל דבר אחר בחיים. הגעתי מבית עני, אבל תוך מספר שנים והחל מהרגע שהחלטתי לקחת את החיים בידיים שלי ולבנות עולם חדש עבורי, בניתי מותג מצליח. מבחינתי זו ההוכחה הכי טובה כי עבודה קשה משתלמת ושכדאי להיות נאמנה לעצמך ולא להקשיב לסביבה כאשר מבקשת להגשים חלומות".

"ורה קוסמטיקס", סיפור הצלחה מעורר השראה, היתה לי פגישה מרגשת עם אשה מדהימה ומקצוענית גדולה בתחומה.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 0544203069

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף ורה קוסמטיקס, בשיתוף ורה קוסמטיקס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully