וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלי אייך ליידשייפ הגשימה את החלום למאות נשים

בשיתוף ליידשייפ, בשיתוף ליידשייפ

2.8.2020 / 16:04

אימון מותאם אישית רק לך בשיטת פיסול הגוף הייחודית

ליהי אורן. נתי לוי,
ליהי אורן/נתי לוי

היי לך,

את מרגישה שלא משנה כמה ספורט את עושה, את לא באמת מצליחה להגיע לתוצאות שקיווית? את מנסה להוריד במשקל כדי שזה אולי ייתן לך הרגשה טובה יותר לגבי הגוף, אבל את עדיין מרגישה שזה לא התוצאות שרצית ושאולי את פשוט אמורה לקבל את הגוף שלך כמו שהוא וזהו.

אז שמי ליהי אורן, נעים מאוד ואני פיתחתי אימונים מותאמים לנשים בשיטת פיסול הגוף.

כי גם אני הרגשתי בדיוק כמוך בעבר, יש לי מבנה גוף נשי מאוד ושרירי, ושילוב של ירכיים מלאות עם שרירים, לא ממש מחמיא ויפה ולא משנה כמה ספורט עשיתי, זה לא שינה את מראה הגוף לטובה. ותמיד הרגשתי לא בנוח עם הפלג גוף התחתון שלי, בין אם זה בג'ינסים או בבגד ים.

רק מאז שהייתי מאמנת כושר בעצמי, בניתי לעצמי אימונים, שעם הזמן שיפרתי ושכללתי עד שהגעתי לתוצאות המדהימות והמושלמות שיש לי היום, שזו פעם ראשונה בחיי שיש לי ירכיים רזות ויפות, שיש לי צורה עגולה ויפה בישבן ובכלל, כיף לי להסתכל על החלק גוף התחתון שלי, פעם ראשונה אבר שקניתי ביקיני לבן והוא יושב עלי מהמם!

אז למה בעצם אימוני כושר רגילים לא עוזרים?

התשובה לכך אמורה להיות די ארוכה ואמורה להתייחס לכל סוגי האימונים שיש, אז אני אנסה לתמצת כמה שאני יכולה.
הדבר הראשון שצריך להבין זה שהכי יפה לגוף האישה שרירים ארוכים, רזים וגמישים, כן כמו רקדנית וגם כשזה בצורה מתונה יותר. ושהכי יפה לכל אישה מותניים צרות וכתפיים חטובות וצרות.

אבל, העניין הוא שלא רק שאימוני הכושר הרגילים יוצרים את ההפך ממה שרשמתי, במיוחד כשמשתמשים במשקלים כבדים, נהיה עכשיו באופנה לראות נשים בכושר, עם כתפיים רחבות, קוביות בבטן מרובעת וירכיים שריריות ועבות. מה שזה אומר זה שהם שכללו את אימוני הכושר הרגילים, לתוצאות קיצוניות יותר וכמובן הרבה פחות מחמיאות לגוף האישה.

יש גם אימונים שעובדים יותר על בניית מסת שריר ופחות על שריפת שומן, מה שלא עוזר כמובן להגיע לתוצאות חטובות.

אני רוצה לעצמי ולמתאמנות שלי את הגוף ואת התוצאות הכי נשיות שיש, וכשהתוצאות נשיות, אז את גם לא חייבת להיות רזה. ב-LadyShape אני מובילה נשים לאורח חיים בריא במשקל התקין שלהן עם הגוף הכי חטוב והכי נשי שיש ובזכות זה התוצאות מגיעות מהר וקל לך להישאר עם התוצאות ובעיקר ליהנות מהן.

כל אישה היא יפה ולכל אישה יש את האזורים היפים שלה בגוף ואת האזורים שהיא תשמח לחטב ולמצק יותר או להצר את ההיקפים, כמובן שלא ניתן להפטר משומן רק באזור מסוים בגוף ולא ניתן להצר היקפים רק באזור אחד, ולכן, ב LadyShape יש שילוב בין אימון אישי בשיטת פיסול הגוף שמותאם אישית לכל אישה עם שילוב של ייעוץ תזונתי של 60 יום עם תפריט מותאם אישית אליך ולהרגלים שלך, כדי שהחיטוב והמיצוק יהיו מקסימליים ותקבלי את התוצאות שתמיד רצית וכדי שתלמדי בחודשיים האלו איך לחיות באורך חיים בריא כדרך חיים מהנה, כיפית וטעימה ושבעיקר דומה למה שאת רגילה עכשיו.

אז אם התחברת ואת רוצה להגיע לתוצאות מקסימליות ולגוף נשי וחטוב לטווח הרחוק ולא רק לקיץ הקרוב, מוזמנת ליצור איתי קשר ואשמח שנתאם אימון אישי ושיחת אבחון לייעוץ תזונתי.

מוזמנת גם לבקר בעמוד האינסטגרם שלי.

בשיתוף ליידשייפ, בשיתוף ליידשייפ
  • עוד באותו נושא:
  • חיטוב
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully