וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעידן של ריחוק חברתי מעבר למרחב הדיגיטלי הוא מהלך מתבקש והכרחי

בשיתוף תמי לב – קידום אתרים, בשיתוף תמי לב – קידום אתרים

2.8.2020 / 14:53

התפשטות הקורונה שיתקה את העולם בחודשים האחרונים. המגזר העסקי ספג נזק משמעותי והמצב החדש מצריך את מרבית העסקים לערוך התאמות ושינויים, במקרים רבים נרחבים ורדיקליים. אחד המהלכים המתבקשים כמעט עבור כל עסק הוא מעבר למרחב הדיגיטלי - פעולה מתרחבת באינטרנט

קידום אתרים. Depositphotos,
קידום אתרים/Depositphotos

התפשטות מגפת הקורונה שיתקה את העולם בחודשים האחרונים. המגזר העסקי ספג נזק משמעותי ביותר והמצב החדש מצריך את מרבית העסקים לערוך התאמות ושינויים, במקרים רבים נרחבים ורדיקליים. אחד המהלכים המתבקשים והנחוצים ביותר כמעט עבור כל עסק ברבים מענפי הפעילות הוא מעבר למרחב הדיגיטלי - פעולה הולכת ומתרחבת באמצעות רשת האינטרנט.

למרבית בתי העסק בארץ ובעולם כבר יש נוכחות מסוימת באינטרנט, אך באחוז גדול מהמקרים מדובר רק באתר רשמי ולא פעיל במיוחד ובחשבון או שניים ברשתות החברתיות. הצעד הנדרש כעת ממיליוני עסקים בעולם הוא להרחיב את הפעילות המקוונת שלהם בצורה משמעותית על מנת להתמודד בהצלחה עם המצב החדש שנוצר והריחוק החברתי שמחייבת המגפה. אחד הדברים החשובים ביותר שיכולים לסייע לעסקים שכאלו לעשות את המהלך בהצלחה הוא שירותי קידום אתרים מקצועיים.

הדרך להרחיב נוכחות העסק ברשת ולהעביר פעילות למרחב הדיגיטלי - קידום אורגני

הסיבות לכך שהעברת חלק ניכר מפעילות העסק למרחב הדיגיטלי הן מובנות וברורות לכל - אילוצי הריחוק החברתי המיושמים בארץ ובעולם כבר כמעט חצי שנה (וצפויים להמשך בעתיד הנראה לעין, נכון להיום) אינם מאפשרים לציבור הרחב להסתובב כרגיל ולבקר בחנויות, מסעדות ובתי עסק מסוגים שונים. במקביל, היקף הפעילות הכלכלית בעולם ירד בצורה דראסטית השנה, מה שמקשה גם על עסקים רבים אשר אינם חייבים לארח לקוחות בשטחם על מנת למכור את תוצרתם להרוויח, לצמוח או אפילו לשרוד את השנה. אחת הדרכים הטובות ביותר של מרבית העסקים להתמודד עם מצב יוצא דופן זה היא כאמור באמצעות מעבר לאינטרנט ולמרחב הדיגיטלי, אשר הפך השנה לרלבנטי ומרכזי בעולם יותר מאי פעם.

אך החזקתו של אתר אינטרנט המייצג את בית העסק במרחב הדיגיטלי היא כבר מזמן לא מספיקה על מנת לבנות נוכחות אמיתית ברשת ולהצליח להגדיל את היקף הפעילות העסקית על ידי כך. כדי להשיג זאת, יש לדאוג שאתר העסק מקודם ברשת בצורה יעילה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות קידום אורגני - בניגוד לקידום ממומן (בו האתר פשוט קונה מגוגל את הזכות להופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש), קידום אורגני נסמך על קשת רחבה של פעולות המבוצעות באתר וברשת, במטרה להגדיל בפועל את האטרקטיביות והרלבנטיות של האתר עבור כמה שיותר גולשים, ועל ידי כך להפוך אותו לפופולארי ולכן למרכזי בחשיפתו ברשת ולאחד הראשונים בתוצאות החיפוש ה"רגילות" (לא קישורים ממומנים...) שמציעה גוגל למיליארדי גולשים מדי יום.

מה כולל קידום אורגני וכיצד הוא מסייע לעסק להרחיב פעילותו בתקופת הקורונה?

לאחר שהבנו את הרעיון הכללי העומד מאחורי קידום אתרים ואת חשיבות התחום עבור כל עסק המעוניין לבנות לעצמו חשיפה רחבה ויציבה ברשת אשר תגדיל את היקף פעילותו והכנסותיו, ננסה להבין מה בדיוק כוללים שירותי קידום אתרים אורגני. ובכן, מאחר ועל מנת לקדם אתר באופן אורגני ומוצלח ברשת יש להפוך את האתר עצמו לאטרקטיבי ורלבנטי יותר עבור הגולשים, קידום אורגני הוא תחום הכולל ביצוע פעולות מסוימות על האתר ומחוץ לו, במטרה למשוך אליו יותר גולשים. חלק מהפעולות הללו כוללות, למשל, אופטימיזציה לאתר - הפיכתו לנוח יותר לגלישה ושימוש, בחינה טכנית של האתר ווידוא כי ניתן לגלוש בו בקלות ובאופן חלק ונוח מכל מכשיר ומכל מקום, התאמה של התוכן המופיע באתר על מנת שיעמוד בסטנדרטים מסוימים ויעניק לגולשים ערך מוסף ועוד.

בנוסף, יעסוק מומחה קידום אתרים בבניית נוכחות עבור האתר ברשת, באמצעות בנייה של מה שנקרא - פרופיל קישורים חיצוניים. אלו הם קישורים המפנים את האתר מאתרים אחרים, מלאי פעילות ורלבנטיים בעצמם, על מנת לגרום לגוגל "להבין" כי האתר שלנו הוא אכן רלבנטי בתחומו.

כל הפעולות הללו, ועוד רבות נוספות הנכללות במסגרת שירותי קידום אתרים אורגני, מאפשרות לעסק להגביר משמעותית את החשיפה לה הוא זוכה ברשת, כמו גם למשוך אליו לקוחות באופן יעיל ביותר, באמצעות שיטות מתקדמות לאפיון ופילוח קהל הגולשים, למשל. הכלים שהאינטרנט מציב בידינו כיום יכולים בהחלט ולסייע לעסקים להתמודד עם המצב הקשה השורר במשק כיום, ולהרחיב את פעילותם העסקית למרות המצב הקיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

נוכחות ברשת וקידום אורגני יהיו נחוצים גם לאחר הקורונה

גם בעלי עסקים המייחלים לחזרה לשגרה ולסיומה של מגפת הקורונה והמשבר הכלכלי שהיא יוצרת בעולם ונסמכים על אמונה כי העניינים יחזרו להרגלם בהקדם, אינם צריכים לוותר על בניית נוכחות משמעותית יותר לעסק שלהם ברשת. אתר פעיל ודינמי ושירותי קידום אורגני הם נחוצים ורלבנטיים תמיד,גם בימים כהרגלם וגם כשהעולם כולו פתוח ופועל כרגיל.

בעשור האחרון מתרחב אחוז העסקים המשקיעים בבניית נוכחות במרחב הדיגיטלי, בלי שום קשר והרבה לפני הקורונה. הסיבה לכך ברורה - במאה העשרים ואחת נוכחות דיגיטלית היא הכרחית עבור כל מי שרוצה להיות ולהישאר רלבנטי, במיוחד בתי עסק וארגונים למיניהם. הקורונה רק המחישה והחריפה את החשיבות של נוכחות ברשת, אך היא אינה צפויה להפוך לפחות רלבנטית גם כשהעולם יחזור לשגרתו.

לכן, מקדם אתרים הוא בעל מקצוע עימו כדאי לכל עסק לעבוד, במטרה לבנות לעצמו נוכחות אפקטיבית ונרחבת ברשת. זו הדרך הטובה ביותר לפרסם ולשווק בתי עסק בימינו, כמו גם הדרך ליצור חשיפה ולהשתמש בטכניקות מתקדמות ויעילות במיוחד של שיווק ופילוח שוק. שירותי קידום אתרים ועבודה עם מקדם אתרים המתמחה בקידום אורגני, הם מהכלים הבסיסים והחשובים ביותר לצורך ביצוע המעבר והשגת דריסת רגל משמעותית במרחב הדיגיטלי.



אתר הבית

בשיתוף תמי לב – קידום אתרים, בשיתוף תמי לב – קידום אתרים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully