וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחירון מנעולנים - כל המחירים במיוחד עבורכם

בשיתוף המנעולן מנתניה, בשיתוף המנעולן מנתניה

2.8.2020 / 14:28

לפני שתזמינו מנעולן, תרצו לדעת מהי העלות של התיקון או השירות. ביחד עם חברת מנעולן בנתניה החלטנו להרים את הכפפה על מנת לספק לכם מחירון מנעולנים מסודר. כאן תוכלו למצוא את כל השירותים השכיחים ביותר של מנעולנים ביחד עם העלות הסטנדרטית של התיקון או השירות

מנעולן. freepik,
מנעולן/freepik

עוד פעם יש בעיה בדלת ואתם צריכים להזמין מנעולן בנתניה? בכל פעם שאתם מזמינים איש מקצוע עולה החשש כמה תצטרכו לשלם על התיקון? אנו מבינים את החשש שלכם, ולכן כדי לסייע לכם ולספק לכם תמונת מצב מדויקת ככל האפשר לגבי העלויות של שירותים ותיקונים שכיחים שמתבצעים על ידי מנעולנים. כך בכל רגע נתון תוכלו לדעת מהי העלות הטריוויאלית שאותה תצטרכו לשלם, ואיזה מחיר הוא מחיר מופרז שאין שום סיבה שתשלמו אותו.

את המחירים קיבלנו בעבודה משותפת עם חברת מנעולן בנתניה, אחת מהחברות המובילות לשירותי מנעולנות בנתניה. כמובן שתמיד אתם צריכים לקחת בחשבון כי מנעולן בנתניה עם רזומה מרשים ידרוש מחירים גבוהים יותר מאשר אחד שנמצא בתחילת הדרך. השאלה היא מה אתם מעדיפים? מחיר מוזל או מקצועיות ללא פשרות - זוהי כבר הבחירה שלכם.

כמה עולה לבצע פריצה של דלת?

אחת מהסיטואציות השכיחות ביותר היא מקרה שבו אנשים נתקעים מחוץ לדירה שלהם. זה יכול לקרות בגלל בעיה טכנית בדלת או בגלל שהמפתח פשוט הלך לאיבוד מבלי שהם ישימו לב. מדובר על סיטואציה שכיחה במיוחד, ולכן עליכם להכיר את העלויות בטרם הזמנת שירותי פריצה.

יש מספר תיקונים אפשריים של פריצת דלת, ולכל אחד מהם יש תעריף שונה. העלות של פריצת דלת טרוקה שהיא הנפוצה ביותר תנוע בין 250-400 שקל, המחיר הזה לא כולל בתוכו החלפת צילינדר. פריצת דלת עץ שהיא קצת פחות נפוצה תעלה בין 300-400 שקל כולל התקנת צילינדר ופריצת דלת פלדלת שהיא המסובכת ביותר תעלה בין 400-600 שקל, גם כאן תוכלו לקבל צילינדר במחיר הזה.

כמה עולה להתקין צילינדר?

עוד שירות נפוץ מאוד הוא החלפת צילינדר במגוון רחב של דלתות. החלפת צילינדר יכולה להתבצע במקרה שבו הצילינדר הישן כבר איננו תקין או במקרה שבו ישנו רצון להחליף את הצילינדר הקיים מסיבות כאלה ואחרות. העלות של החלפת צילינדר משתנה בהתאם לסוג הדלת שבה צריך להתקין אותו, לכן אתם צריכים לדעת מראש איזה סוג של דלת יש ברשותכם. במקרה שבו אתם מזמינים מנעולן בנתניה להחלפת צילינדר תוכלו לקבל הצעת מחיר מבעוד מועד.

העלות של החלפת צילינדר בדלת מסוג פלדלת תנוע בין 300-500 שקל, אם תרצו צילינדר ברמה גבוהה העלות יכולה לעלות בהתאם. התקנת צילינדר בדלת עץ היא הזולה ביותר ותנוע בין 250-350 שקל. התקנת צילינדר שמגיע עם בקרת שכפול היא ההתקנה היקרה יותר, היא תעלה בין 600-1200 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

כמה עולה להתקין מנעול?

יש כאלה שנוטים לחשוב כי התקנת צילינדר משמעותה התקנת מנעול, אך בפועל מדובר על שתי פעולות שונות לחלוטין. כאשר מתקינים צילינדר מחליפים את כל מנגנון הנעילה של הדלת, בעוד בהחלפת מנעול מדובר אך ורק על החלפת המנעול של הדלת. גם כאן המחירים של ההתקנות משתנים בהתאם לסוג הדלת שיש לכם, וגם במקרה הזה תוכלו לקבל הצעת מחיר מבעוד מועד מהמנעולן שפניתם אליו. העלויות עשויות להשתנות במקרה שבו אתם מחליטים להתקין מנעול יוקרתי יותר, כך שתיקחו זאת בחשבון.

העלות של החלפת מנעול בדלת פלדלת תנוע בין 500-800 שקל, כאשר המחיר משתנה בהתאם לסוג המנעול שאותו תרצו להתקין. החפת מנעול בדלת עץ תעלה 250-350 שקל, גם כאן המחיר דינאמי בגלל סוג המנעול שאותו תבחרו להתקין. התקנת מנעול עליון בנוסף למנעול קיים תעלה לכם 500-600 שקל, גם כאן יכולה להיות סטייה קטנה בהתאם לסוג המנעול הרצוי.

האם כדאי לבחור מנעולן בנתניה על פי המחירים?

בין אם תודו בכך ובין אם לא, את מרבית ההחלטות שלכם לגבי אנשי מקצוע אתם מקבלים על סמך הצעת המחיר שתקבלו בהם. לרוב אנו נעדיף לבחור באיש מקצוע שמציע עלויות משתלמות ולא באיש מקצוע שהעלויות שלו גבוהות מהממוצע הכללי. אך האם זה נכון לבחור מנעולנים בנתניה על פי הצעת המחיר שלהם? בכלל לא בטוח.

על מנת שתוכלו לקבל את התיקון או השירות הטוב ביותר, אתם צריכים לבחור במנעולן מנוסה. הניסיון של המנעולן אמור להיות האלמנט הראשון שעל פיו תעשו את הבחירה שלכם. כמובן שאתם לא יכולים להתעלם מהעלויות, אך תשתדלו לבחור מנעולנים שמציעים לכם הצעת מחיר אטרקטיבית ,אך באותה נשימה שהם יהיו כאלה שאתם יכולים לסמוך עליהם.

בשיתוף המנעולן מנתניה, בשיתוף המנעולן מנתניה
  • עוד באותו נושא:
  • מנעולנים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully