וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודות אינסטלציה בבית: האם תצטרכו לשלם ביוקר?

בשיתוף אלעד פלג איסטלציה, בשיתוף אלעד פלג איסטלציה

2.8.2020 / 13:38

תקלות בצנרת וטיפול בהן הן חלק בלתי נפרד מתחזוקת הבית ולעיתים עלולות להיות מאוד כואבות לארנק. איך ניתן להפחית בהוצאות אלה?

אינסטלציה. freepik,
צנרת/freepik

לפני שאתם מזמינים אינסטלטור ככל הנראה החשש העיקרי שלכם הוא מהעלות של התיקון שאותה תצטרכו לשלם. בחלק מהמקרים העלות הכספית יכולה להרקיע שחקים, ומכאן אתם תמצאו את עצמכם בבעיה משמעותית. אך לא משנה איך תסתכלו על זה עבודות אינסטלציה הם חלק בלתי נפרד מתחזוקת הבית שלכם, ולכן אתם לא תוכלו להימנע מלבצע אותן.

אך חשוב שתבינו כיצד כן תוכלו לבצע עבודות אינסטלציה בבית ועדיין לא להכניס את היד עמוק מידי לכיס. כי בסוף מוטב שתשקיעו את הכסף שנשאר לכם לטובת דברים אחרים, ולא בכל פעם על תקלה כזאת או תקלה אחרת במערכת האינסטלציה. הטיפים הבאים הולכים להפוך את העלויות של עבודות האינסטלציה לקטנות יותר ואת התמורה שתקבלו להרבה יותר גדולה.

לכל אינסטלטור יש את המחירים שלו

אתם לא יכולים לבחור אוטומטית באינסטלטור אחד ספציפי מכיוון שהמחירים משתנים אצל כל איש מקצוע בתחום האינסטלציה. לכן אם העלות שאותה אתם תשלמו על התיקון חשובה לכם, מוטב שתבצעו השוואת מחירים בין האינסטלטורים השונים. כך תוכלו להגיע למצב שאתם קובעים לאיזה אינסטלטור לפנות, כאשר אחד מהשיקולים יהיה כמובן הצעת המחיר שאותה אתם תקבלו. ככל שהצעת המחיר תהיה זולה יותר, כך תוכלו לבחור באינסטלטור בלב שלם.

תיקונים פשוטים מוטב לנסות לתקן לבד

לא כל בעיה קטנה במערכת האינסטלציה מחייבת אתכם להזעיק אינסטלטור. הרי יש לא מעט תקלות קטנות שתוכלו לתקן אותן בעצמכם וכך תוכלו לחסוך לעצמכם לא מעט כסף. הרי סתימה פשוטה תוכלו לשחרר באופן עצמאי, בעוד אינסטלטור עשוי לקחת על עצם הקריאה כמה מאות שקלים לביקור. כך שאתם צריכים לבחון מתי עבודות אינסטלציה צריכות להתבצע על ידי איש מקצוע ומתי תוכלו לבצע אותם בעצמכם.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

אל תזעיקו אינסטלטור בשעת לילה או בשבת

עבודות אינסטלציה דחופות יעלו לכם יותר, חשוב מאוד שתכירו את הנתון הזה - כך שלא תופתעו לגלות זאת בזמן אמת. אם אתם מזעיקים אינסטלטור באמצע הלילה שיתקן לכם נזילה, הוא יגבה על התיקון יותר כסף מאשר אותו תיקון שהוא היה מבצע בשעות הפעילות. לכן אם לא מדובר על תיקון שחייב להתבצע באופן בהול, מוטב שתחכו איתו עד לשעות הרגילות שבהם המחירים נשארים יציבים.

אל תשכחו - לברר מראש את העלויות

לא מעט אנשים שוכחים לשאול מראש את האינסטלטור על העלויות, ולכן הם מוצאים את עצמם מופתעים בזמן אמת. ראשית מדובר על מצב שלא נעים לשתי הצדדים, שכן העלות לא יכולה להשתנות לטובה או לרעה. בנוסף כך תוכלו להחליט האם אתם מסוגלים לשלם או שאתם מעדיפים לחכות עם המצב הקיים. על מנת שתוכלו לקבל את הצעת המחיר המדויקת ביותר תוכלו לשלוח לאינסטלטור תמונה או סרטון שבאמצעותו הוא יבין את חומרת התקלה.

בשיתוף אלעד פלג איסטלציה, בשיתוף אלעד פלג איסטלציה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully