וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז U באילת: תצללו, תרכבו, תבלו

בשיתוף מרכז U, בשיתוף מרכז U

2.8.2020 / 10:22

חופי הים של אילת חוזרים להתמלא ונראה שלמרות הקורונה, תושבי ישראל צמאים לחופשה. המכורים יותר שביניהם, כבר החלו בכל הכח לברר על מועדוני צלילה מומלצים בעיר הדרומית, ואנחנו, כאן בצוות המומחים, ערכנו עבורכם את הבדיקה המקיפה והמלאה על המועדון המומלץ ביותר באילת

יו דייב. יח"צ,
מרכז U/יח"צ

ידוע לכל כי אחת האטרקציות המרכזיות שיש בעיר אילת היא הצלילה, על כל רבדיה. שפע של מועדוני צלילה מציעים קורסים למתחילים ולמתקדמים ברחבי העיר, כאשר צלילת היכרות, שאיננה מצריכה רישיון צלילה, אפשר לבצע כבר מגיל 8. הצלילה מתקיימת עם מדריך צמוד, אורכת כשעה עד שעה וחצי והיא חוויה מיוחדת ומעשירה. מי שיתאהב בתחום, יתמכר לעולם דומם, ססגוני ומרתק במיוחד.

במהלך הבדיקות שערכנו הבנו כי לכל אחד יש את ההעדפות שלו. יש מי שיעדיף אווירה ותשומת לב אישית ממדריך צמוד, בעוד אחרים מחפשים דווקא חוויה חברתית. נוכחנו לדעת כי חשוב לבחון את איכות הציוד שישמש אתכם במהלך הקורס ולוודא שאינו שחוק יתר על המידה, כאשר ניתן גם לבקש מידע לגבי תחזוקת הציוד ובדיקות בטיחות שהוא עובר.

לאחר שעברנו על כלל מועדוני הצלילה האילתיים קבענו כי U DIVE הוא המומלץ ביותר. מדובר במועדון צלילה שנוסד לפני 12 שנה באילת ועם הזמן הוא זכה להכרה בינלאומית, כאשר הוא קיבל אישור הסמכה, עבור צוללנים, עד לרמה של מדריך צלילה. המועדון ממוקם בחוף אלמוג באילת והוא מעסיק צוות מדריכים מנוסה, אשר עובד במתחם באופן קבוע כבר שנים. כל המדריכים במועדון הם בעלי ניסיון של אלפי צלילות. בשנה האחרונה U DIVE היה רק מועדון צלילה וכיום, בעקבות הקורונה, המתחם עבר שיפוץ, נוספו לו אפשרויות לטיולי טרקטורונים והמתחם הפך לאטרקציות לכל המשפחה ושמו השתנה למרכז U.

יו דייב. יח"צ,
U dive/יח"צ

נתחיל עם מועדון הצלילה U DIVE אשר מציע מגוון פעילויות בתחום. החל מצלילות בסיסיות, צלילות היכרות (מתאימות לילדים מגיל 8 בליווי של מדריך צמוד), השכרת ציוד צלילה, ביצוע צלילות ריענון לצוללנים מוסמכים ועד קורסי צלילה בכל הרמות. ידוע כי ''כוכב 1-2'' הם בסיס הכניסה לעולם הצלילה ובמועדון האילתי, אשר מוסמך, מעניקים ומסמיכים חניכים עד לרמה של מדריך צלילה עם חמישה כוכבים. כלומר אפשר להגיע למועדון U DIVE, לנסות צלילה פעם אחת, ללמוד חצי שנה ולצאת עם תעודה של מדריך צלילה - התעודה הכי גבוהה שיש בתחום.

עם השנים והוותק המועדון הגיע לרמה מאד גבוהה בתחום ההדרכות, ממש האוינברסיטה של הצלילות. בשיחה שערכנו עם אחד מהבעלים, רן גיל, הוא דיבר על התקופה האחרונה והשינוי המרשים שנעשה במקום: "אילת היא העיר שנגפעה הכי קשה בארץ בתחום התיירות, אבל במקום לאבד גובה, מצאנו פתרונות יצירתיים. הצלחנו לצאת מהתקופה הזאת ואפילו לעבור שדרוג מאחר והמתחם עבר שיפוץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יו דייב. יח"צ,
U bar/יח"צ

גיל מדבר כמובן על טיולי הטרקטורונים, U DRIVE, שהזכרנו בפתיחת הכתבה וכעת נפרט גם עליהם: מדובר בטיולים בקבוצות קטנות והמסלול הוא באזור נחל שלמה, במתחם שבו מתחיל שביל ישראל. המועדון מציע כמובן גם דילים משולבים של צלילה וטרקטורונים, כלומר טיול למדבר ואז התרעננות בים עם צלילה. בשעות הערב המועדון משנה את פניו והופך להיות בר שנקרא U BAR. אין ספק כי מרכז U החדש באילת הצליח לתפוס פנים חדשות אחרי כל מה שקרה בתקופת הקורונה בעיר.

"במקום ליפול דווקא עלינו" אמר רן גיל, אחד מהבעלים של המועדון וסיכם: "הפעילות שאנחנו עושים היא במקום פתוח. ההדרכה, הצלילה והטיולים נעשים במקום פתוח ומוצל. אנחנו עומדים בתו הסגול של משרד הבריאות. כל ציוד הצלילה עובר חיטוי מדי יום, על פי הוראות רשות הצלילה בישראל. יש לנו נהלים מיוחדים וכמו כן יש לנו פיות חדשות עבור כל צוללן".

יו דייב. יח"צ,
U drive/יח"צ

בנוסף, מרכז U מציעה פתרונות לינה לחניכים שמגיעים לקורסים. מאחר ומדובר בקורס בן שבוע ימים המועדון עוזר לחניכים לאתר מקומות לינה למשך כל השהות במחירים מוזלים במיוחד. אז לא משנה אם אתם מתכננים לעשות קורס צלילה אחד בשביל החוויה או אם אתם מעוניינים להוציא רישיון חמישה כוכבים של מדריך, קורס צלילה במועדון U DIVE הוא חוויה נהדרת המתאימה לכולם ומומלץ מאוד לנסות אותה לפחות פעם אחת. תבלו.

טלפון

0505209996

או

086376015

אתר

https://www.udive.org

https://udrive.vip/index.he.html

פייסבוק

https://m.facebook.com/rentatveilat/

https://m.facebook.com/pg/UDive.Eilat/reviews/?ref=page_internal.

מייל Custodivingclub@gmail.com

בשיתוף מרכז U, בשיתוף מרכז U
  • עוד באותו נושא:
  • צלילה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully