וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 סיבות מנצחות להכניס למשרד שלך יועץ תאורה מקצועי

בשיתוף סטודיו טריפל, בשיתוף סטודיו טריפל

30.7.2020 / 15:21

כל משרד זקוק למערכת תאורה חכמה ומקצועית שתוכננה על ידי איש מקצוע מומחה לכך - יועץ תאורה מקצועי. רוצה לדעת מדוע יועץ התאורה הכרחי כל כך למשרד שלך? אלו 6 הסיבות העיקריות

אדריכל חנן פרץ בשיתוף יעל אופנהיים. עמרי אמסלם,
עיצוב של אדריכל חנן פרץ בשיתוף יעל אופנהיים/עמרי אמסלם

עיצוב ותכנון תאורה למשרדים הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב המשרד שלך, אך כדי לעשות זאת כמו שצריך, יש להיעזר באיש מקצוע שמתמחה בתאורה על כל משמעויותיה והשלכותיה. עיצוב תאורה הוא עולם ומלואו, וכל פרט בתהליך עשוי להשפיע ישירות על תפוקת המשרד ועל ההתנהלות השוטפת.

על מנת להבטיח שהתאורה במשרד שלך תתוכנן בצורה חכמה, איש המקצוע שאתה זקוק לו הוא יועץ תאורה מקצועי. יש לנו 6 סיבות מעולות שיעזרו לך להבין בדיוק למה:

1. עידוד הפרודוקטיביות של העובדים

לתאורה המשרדית יש השפעה ישירה ומהותית על פרודוקטיביות העובדים. בעוד שתכנון נכון של התאורה יעודד את הפרודוקטיביות, ישפר את הריכוז של העובדים ויאפשר להם לשמור על יעילות גם לאורך יום עבודה ממושך, תאורה שאינה מותאמת כראוי לאזור העבודה תקשה על הריכוז, תגרום לעייפות ולכאבי ראש ותוביל את העובדים להפסקות תכופות ולאי יעילות כללית. על מנת לעודד את הפרודוקטיביות, יתאים יועץ התאורה לחללי העבודה השונים גופי תאורה שיפיצו אור בהיר, רך ונעים, שאינו צורם ואינו מסנוור.

2. עיצוב מותאם לאזורי העבודה השונים

לכל משרד יש אופי שונה, אותו ניתן לבטא הן באמצעות החלטות הנוגעות לעיצוב הפנים של המשרד והן על ידי תכנון ועיצוב מקצועי של התאורה המשרדית. בנוסף, מחולק כל משרד לאזורים שונים, אשר לכל אחד מהם אופי שונה ומטרה אחרת. לכל אחד מהאזורים במשרד, יתאים יועץ התאורה את גופי התאורה המתאימים לו, את עוצמת התאורה ואת גווניה. גופי תאורה שיתאימו לאופן-ספייס אותו חולקים רוב עובדי המשרד, יהיו שונים מאלו שיתאימו לחדר הישיבות של הדירקטוריון, למשל, או לחילופין לחדר האוכל ולמטבח. אם באופן ספייס נבקש לשמור על עיצוב נקי ופרקטי, בחדר הישיבות נוכל לייצר אווירה רשמית יותר ואף להבליט את אופיו וייחודו של המשרד. באזור האוכל, לעומת זאת, המוקדש לפסק זמן מן העבודה, נשתמש בתאורה ליצירת תחושה אינטימית ומרגיעה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

3. ייעול ההתנהלות המשרדית באמצעות תאורה חכמה

מערכות תאורה חכמה הן אחד האלמנטים החשובים בכל משרד, המשדרגים את ההתנהלות המשרדית היומיומית באופן משמעותי. באמצעות התאורה החכמה, בכל התכנסות בחדר ישיבות או באולם כנסים לצורך העברת מצגת או הרצאה, תוכל בלחיצה על כפתור אחד לכוונן את כל מערכות התאורה והמולטימדיה למצב הרצוי, ובלחיצת כפתור נוספת להחזיר אותן אוטומטית למצב הקודם: כיבוי/ הדלקה/ עמעום של האורות, הפעלת מערכת סאונד ומקרן, כוונון תאורה מיוחדת אל עמדת המרצה, סגירת תריסים או וילונות הצללה וכדומה. מערכת התאורה החכמה תדע גם להתממשק עם כמות האור הטבעי הנכנסת למשרד במהלך היום, ולכוונן את עוצמת גופי התאורה השונים בהתאם לה, בכל רגע נתון.

4. חיסכון בהוצאות החשמל

את ההשקעה שלך בשירותיו של יועץ התאורה תגלה שאתה מחזיר מהר מאוד, כיוון שתכנון חכם של תאורה יבטיח לך חיסכון משמעותי בהוצאות החשמל. מערכות התאורה החכמה, המתממשקות עם האור הטבעי שנכנס למשרד, הן דרך מצוינת להבטיח חיסכון בחשמל, שכן חלק גדול מגופי התאורה לא ינוצל במלואו במשך רוב היום, אם בכלל. עם זאת, בחלק מאזורי המשרד ובחלק משעות העבודה יהיה צורך להשתמש בתאורה מלאכותית, וככל שהמשרד גדול יותר - כך יידרשו גופי תאורה רבים יותר. יועץ התאורה יידע לנצל את תקציב התאורה שלך בצורה הטובה ביותר, ולבחור את גופי התאורה ואת מיקומם במשרד, כך שיבטיחו חיסכון גם בהוצאות החשמל השוטפות.

5. הקפדה על איכות גופי התאורה

בתחום תאורת הלד, המשמשת את יועץ התאורה בתכנון התאורה המשרדית שלך, קיימים גופי תאורה מכל הסוגים, חלקם איכותיים יותר וחלקם הרבה פחות. קביעת האיכות מתבססת על מדדים אותם יכול לבחון רק מומחה בתחום, אשר כוללים גם את עמידות גוף התאורה ואורך החיים שלו, וגם פרמטרים מקצועיים המעידים על מידת הסינוור שגוף התאורה מייצר, מדד הדיוק בהעברת הצבע ועוד. בחירת גופי תאורה איכותיים תבטיח תאורה נעימה בכל רחבי המשרד ותאפשר ליועץ התאורה לדמות ככל האפשר את גוון ועוצמת האור הטבעי הנוחים ביותר לצרכי עבודה.

6. שמירה על בריאות העובדים

בגוף האדם ישנו הורמון בשם מלטונין, אשר מופרש עם רדת החשיכה ומייצר את תחושת העייפות. באמצעות הורמון זה אנו מצליחים להירדם מדי לילה ושומרים על הסדר הביולוגי התקין של מערכות הגוף. בשנים האחרונות נעשו מספר מחקרים שהוכיחו כי ספקטרום מסוים של תאורת הלד עלול לפגוע בייצור המלטונין בגוף וכתוצאה מכך לגרום למגוון השלכות בריאותיות. רק יועץ תאורה מקצועי יידע להבטיח שימוש בספקטרום התאורה הבטוח, ולמנוע נזקים בלתי רצויים לבריאות העובדים שלך.

סיבות אלו ורבות נוספות הן אלו שיבטיחו לך, בסיום תהליך תכנון ועיצוב התאורה למשרד שלך, סביבת עבודה משודרגת ונעימה שתסייע ליצירת הרושם הנכון ותאפשר לך, כבעל המשרד, להגיע לתוצאות הרצויות.

המאמר נכתב על ידי סטודיו טריפל בבעלות שלומי מרציאנו, המתמחה בתכנון אדריכלי, עיצוב פנים ותכנון ועיצוב תאורה אדריכלית.

בשיתוף סטודיו טריפל, בשיתוף סטודיו טריפל
  • עוד באותו נושא:
  • תאורה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully