וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחתנים? לא לשכוח לעבור ב-NOVIOS

בשיתוף NOVIOS, בשיתוף NOVIOS

30.7.2020 / 14:28

יום החתונה הוא היום בו על החתן להיות לבוש הכי טוב שהוא יכול - לא יהיו לו עוד הרבה הזדמנויות כאלה. החנות הזו באשדוד מוציאה כל אחד עם חליפה מתאימה בדיוק

NOVIOS. יח"צ,
NOVIOS/יח"צ

בתקופה בה חוסר הוודאות בכל הקשור לאירועים וחתונות נמצא בשיא, החליט אחד מחברי הצוות שלנו להתחתן, אחרי שדחה את חתונתו מאפריל האחרון. האירוע שתוכנן לאולם גדול, עבר בסופו של דבר לווילה צנועה ועם זאת התקציבים לאירוע גם הפכו לריאליים יותר. במהלך החיפוש אחר החליפה המנצחת לערב החתונה הבין איש המערכת שלנו שיש רק יום אחד בחיים שלו שבו הוא צריך להיראות בטוח ונינוח לחלוטין - יום החתונה שלו. אז בין אם אתה דתי, שמרני, או חסיד קרוב של עולם האופנה, חליפת החתן שלך צריכה לשקף את הסגנון האישי שלך.

בבדיקה מעמיקה שערכנו עבור החתן שלנו הגענו להחלטהה כי NOVIOS, חנות חליפות חתן וערב באשדוד, היא בית האופנה המתאים ביותר לגברים שיודעים להעריך, בראש ובראשונה, את עצמם. החנות בבעלותה של תמי שמיר מציעה מגוון חליפות לאירועים אבל לא רק. ישנן המון אפשרויות שיאפשרו לכם להרכיב את חליפת החתן האולטימטיבית עבורכם. זה תלוי כמובן בזמן החתונה, אם היא ביום או בלילה, רמת הרשמיות של החתונה, סוג האירוע וכמובן הסגנון האישי של כל חתן בפני עצמו.

NOVIOS. יח"צ,
NOVIOS/יח"צ

בינינו, העונה לא משנה: חליפה שחורה או אפורה כהה הן אידיאליות עבור אירוע רשמי שכזה, זאת לצד חולצה לבנה מתחת, שתסתיים עם עניבה ונעלים אלגנטיות שחורות. ב-NOVIOS תמצאו מחלקה מיוחדת, שנועדה לחתנים, ובה כל סוגי חליפות חתן העדכניות והאופנתיות בשוק. בעלת החנות, תמי שמיר, תעניק לכם את מלוא הכלים לבחור חליפת גברים וחליפות חתן שיתאימו למבנה גופכם, ולאישיות שלכם.

עם הגיענו לחנות באשדוד זכינו לשירות ברמה הכי גבוהה שאפשר: מתחם מרשים, יפה וממוזג - הכל מטופח, נקי ומסודר עד לפרט הקטן ביותר. ב-NOVIOS נחשפנו למגוון חליפות חתן מעוצבות באיכות הגבוהה ביותר תוך דגש על מתן יחס אישי. בהחלט התרשמנו כי בחנות קיים מגוון גדול של בגדי חתן, שבו כל אחד ימצא את פריט הלבוש האטרקטיבי עבורו ובמבחר מידות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
NOVIOS. יח"צ,
NOVIOS/יח"צ

בעלת החנות, תמי שמיר, אמרה לנו: "אני אתאים חליפה לחתונה לכל גבר. החליפה תהיה מושלמת עבורו מכף רגל ועד ראש, מבחינת מידות ומבחינת התאמת החליפה לאופיו של כל חתן שמגיע לכאן כי חשוב לי שביום הגדול שלו, יום החתונה, לפני שיצא לראות את אשתו לעתיד, הוא יראה מושלם. החליפות בחנות מעוצבות בצורה מקורית ובאיכות גבוהה אשר מעניקה להם מגע נעים, נוח ופרקטי".

אחד הלקוחות שיצאו מרוצים מהחנות סיפר: "תמי יצאה אלופה. אני מודה לה על חליפת חתן הורסת. היא נתנה לי יחס מקצועי, אדיב וחם עם המון דאגה ואכפתיות. היא עובדת מכל הלב ואכפת לה מכל דבר קטן שהיה קשור בהופעה שלי. לאחר מכן, באירוע אחר, היא הלבישה את כל המשפחה בחליפות יפות ואיכותית, הכל ביחס חם, אישי ועם הרבה אהבה. כל מי שצריך חליפות ובגדים לאירועים אני ממליץ בחום רק על נוביוס".

NOVIOS. יח"צ,
NOVIOS/יח"צ

ממש בימים אלו יצאה NOVIOS במבצע על חליפות בר מצווה לצעירים, חליפות לנערים וכמובן לחתנים. החנות מציעה גם מגוון רחב של בגדי ערב יוקרתיים לגברים בלבד במחירים נוחים לכל כיס. תמי שמיר כבר תדאג להתאים עבורכם לגוף את מה שתבקשו, כולל תיקונים, גיהוץ וחויית קנייה לכל דבר ועניין.

טלפון: 0546-818558

האורגים 20 אשדוד.

שעות פעילות:

א-ה
10.00 - 20.00
יום ו: 10:00 - 14.00

פייסבוק

בשיתוף NOVIOS, בשיתוף NOVIOS
  • עוד באותו נושא:
  • חליפות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully