וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצה האיטלקית המקורית הגיעה לתל מונד

בשיתוף פיצה איטליאן, בשיתוף פיצה איטליאן

30.7.2020 / 13:27

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" אודות בתי העסק השונים בישראל בתקופה הקורונה, הגענו למי שיצאו לדרך בדיוק עם פרוץ המשבר, "פיצה איטליאן"

פיצה איטליאן. יח"צ,
פיצה איטליאן/יח"צ

חבר המערכת קפץ לפיצרייה איטאליאן ונדהם לגלות כי למרות ההגבלות, העסק החדש עשה לעצמו שם בכל האזור תוך פרק זמן קצר בזכות פיצה איטלקית יוצאת דופן במינה.

בדיוק לפני שלושה וחצי חודשים במועצה המקומית תל מונד שבשרון ברחוב הדקל 19 נפתחה פיצריה איטלקית חדשה בשם "איטליאן". מי שפתח את המקום הוא בחור צעיר ומוכשר, ליאור יהוד בן 25, מי שביקש להגשים את חלומו להביא לישראל פיצה איטלקית אמיתית, על כך הוא סיפר לי כשהגעתי לפגוש אותו באמצע השבוע: "אני כבר למעלה מ 5 שנים עובד בתחום, הספקתי לנהל מטבחים ופיצריות בכמה מקומות שונים ותוך כדי תנועה גיבשתי את תפיסת העולם שלי ואיך אני רוצה להביא לידי ביטוי את הידע שלי, משהו שלא נראה קודם לכן בארץ.

פיצה איטליאן. יח"צ,
פיצה איטליאן/יח"צ

"במשך חודשים על גבי חודשים עבדתי על רטבים ובצקים עם תוספות מסויימות כדי להביא לטעם אחר מהרגיל ולפי הפידבקים שאני מקבל מהלקוחות שלי פגעתי בול במטרה".

אחד הדברים שתפסו לי את העין בתפריט היו התוספות שלא ראיתי קודם לכן בפיצריות קודמות בהן ביקרתי, בין היתר היו שם ברוקולי, חצילים, בטטות, אננס, ביציים קשות כולל ביצת עין, זיתי קלמטה ועוד.

בחוכמה רבה ליאור לא שכח כי כיום בישראל יש קהל גדול מאוד של לקוחות צמחונים וטבעוניים, עבורם הוא הכניס מספר מנות של פיצה עם גבינות מותאמות, בין היתר אנשיו של עדיקא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

לאחר מספר דקות היה זה הזמן להפסיק לשוחח ולהתחיל לטעום וכבר בביס הראשון הרגשתי כמו בחלום. הפריכות של הבצק היתה מושלמת, העובי של המשולשים היה בדיוק כפי שכתוב בספרים ואי אפשר היה שלא להרגיש נוכחות של גבינה טרייה ואיכותית, למדתי כי מדובר ב 100% מוצרלה של חברת גד וביחד עם הרוטב האדום המיוחד שליאור רקח, אי אפשר היה שלא לטרוף את כל המגש תוך מספר דקות.

בשולחנות מסביבי ישבו לקוחות נוספים וניצלתי את ההזדמנות כדי לשמוע כיצד הם מתרשמים, נגה אופיר תושבת אבן יהודה סיפרה לי: "אני מאוד אוהבת פיצות ופעם הראשונה שטעמתי את זו של "פיצה איטליאן" אמרתי לעצמי, רגע, יש פה משהו אחר לגמרי. מאז לפחות פעם בשבוע אני מביאה שני מגשים כארוחת ערב לי, לבעלי והילדים, כי הטעמים פשוט ממכרים".

גם יריב אליעזר תושב צורן סיפר: "כסטודנט התגוררתי במילאנו לפני 20 שנה והטעם של הפיצה הזו החזיר אותי בחזרה לימים שהייתי צעיר באיטליה, בול הטעם המקומי המשובח".

פיצה איטליאן. יח"צ,
פיצה איטליאן/יח"צ

למדתי כי בקרוב מאוד אל התפריט יכנסו מנות נוספות, פסטות, מוקרמים, מלוואח, זיווה, סלטים, לחם שום ועוד מטעמים מיוחדים.

לפני סיום ניגשתי אל ליאור והודתי לו על חוויה וטעמים של פיצה מדהימה, מתי אתה פותח סניף גם בתל אביב זרקתי לו עם קריצה אבל הוא השיב לי מיד: "אל תדאג, גם כאשר אני עסוק בפרוייקט אחד אני תמיד חושב כמה צעדים קדימה. המטרה שלי היא לפתוח עוד סניפים ולהתפתח כרשת ארצית, שמתי לי למטרה להראות לאנשים פיצה איטלקית משובחת מהי באמת ואני לא אנוח עד שאגשים זאת".

הדרייב שיש לליאור בעיניים מהפנט ממש, בזכות ראש עסקי ממולח ויד מקצועית של אשף אני בטוח כי בקרוב מאוד ישמעו על "פיצה איטליאן" גם במקומות נוספים, אנחנו נמשיך לעקוב ולדווח.

לפרטים נוספים והזמנות ניתן להתקשר למספר: 09-744-4011

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

לאתר הבית

בשיתוף פיצה איטליאן, בשיתוף פיצה איטליאן
  • עוד באותו נושא:
  • פיצה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully